2012. július 1., vasárnap

Garnier bőrfeszesítő testápoló

Sziasztok!
Bevallom nem vagyok nagy testápolós. Egész életemben ha volt 2 testápolóm, viszont amikor megláttam ezt a boltok polcaim, úgy gondoltam nekem egy ilyen kell!  Az fogott meg nagyon, hogy feszesítő hatást ígér, így mivel nagyjából be szoktak válni a Garnier termékei, kaptam az alkalmon és megvettem amint tehettem.






Még tavaly nyáron vettem, azóta természetesen használtam párszor. Hol folyamatosan, hol pedig szakaszos használatnak vetettem alá.
Ára: 1050 HUF

Tapasztalatok: 
Ha választani kellene egy szélesebb skálán, akkor az inkább nem jött be kategóriába sorolnám. Combokra használva folyamatosan azt mondom van látható eredmény. Viszont a karokra, hasra rendszeres mozgás mellett nem volt hatása.
A hidratálásról nem tudok nyilatkozni, mert nyáron, jó időben szoktam használni és a bőröm nem az a száraz fajta, ami különösebb gondoskodást igényelne a tél kivételével. 

Ami zavart: A használati utasítás szerint igyekezni kell a felkenéssel és a kezekről/tenyér környékéről le kell mosni a krémet. Mivel alga kivonatot is tartalmaz a krém, a kéz lemosásnál érezni lehet a nyálkásságot. Aki az ilyen érzésre allergiás, az jobban jár ha valami kéztisztító kendővel igyekszik eltávolítani a krém maradványait a kezeken. 

Összességében azt mondom. nem érte meg az árát. Elhasználni teljesen nem fogom, de ha egy kis segítségre szorulnak a combjaim formázás téren, arra jó szolgálatot fog tenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com