2012. július 17., kedd

Mit sikerült elfogyasztanom? II.

Mostanában csak úgy fogynak kifele a szépségápolási termékeim. Ez nem feltétlenül baj, mert így van lehetőségem újabb termékeket is kipróbálni. Na de most kiktől is búcsúzunk?

Nivea Lemon-citromfüves tusfürdő
Szerettem nagyon, jó volt ebben a nyári hőségben használni. Valamikor biztosan újravásárolom, csak először fogyjon el a többi! Halmozni nem igazán szeretnék.
ITT olvashatsz róla



Balea alumínium mentes deo
Jól tippeltem, tényleg kifogyáshoz közeli állapothoz sikerült juttatnom. Újravenni nem hiszem, hogy fogom. Olyan 60%-ban elégedett voltam vele, mert itthonra tényleg tökéletes volt. Na de, ha a nagy melegben ezzel indultam volna útnak, tuti hogy a BKV-n lett volna helyem, annyira kerültek volna az emberek.
Bővebben ITT olvashatsz róla



L'oreal Elseve Arginine Resist Hajerősítő Sampn
Drágának találom, véletlenül kaptam anyutól. Az illatát nagyon szerettem, a habozással sem volt problémám. A hajhullásom csökkentette, de ennek lehet az is az oka hogy rengeteg zöldséget, gyümölcsöt is eszem most már. Egy erős 3-ast odaítélek neki. Máshoz viszonyítva nem tudom hogy teljesít, így ezért ez a nagy szigor.



Avon Naturals Mangós-Gyömbéres Sampon 
2 az 1-ben, sampon és kondícionáló balzsamként is használható. Én csak samponként használtam, az illatába szerettem bele egy katalógusból. 400 ml-t tartalmaz és 620 HUF-ért jutottam hozzá. A mennyiség ár-értéke tökéletes. Viszont, akinek zsírosodásra nagyon hajlamos a haja, annak nem ajánlom. Először nekem is zsírosította a hajam, de hozzászoktattam,és nagyon magamra erőltettem a sampont. Fogcsikorgatva, de kibírtam a hajmosás napját, még ha ez az első 3-4 alkalommal nagyon szar is volt. Ha nem használtam mellé balzsamot, akkor egy ideig megmaradt az illata. Habzásban nem annyira erős, mint a L'oreal samponja. Nem veszem újra, ez szinte biztos. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com