2012. július 13., péntek

Teszt-Primus ajakír, jó vagy rossz?

Sziasztok!
Az elkövetkező sorok főszereplője a Primus ajakír lesz. Talán ismeritek, talán nem. Most megismerhetitek!


Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de engem ennek az ajakírnak az illata emlékeztet a gyermekkoromra. Amikor olyan 4-6 éves lehettem, emlékszem volt valami, amivel kenegettem a számat, de az tuti nem a Labello volt, hanem valami sima kékes rúdszerűség. Lehet ilyen régóta létezne ez az egész márka?

Tudni kell, hogy az ajakírnek négy fajtája van. Van egy sima natúr, amely átlátszó színű, illetve illatanyag mentes. Egy kamillás, egy édes'm ajakír (direkt írtam így, ez a rendes neve), és még a Primus Prémium Fényvédő Ajakír is a család tagja. Ezek közül a kamillás változatot vásároltam meg.
Ára: 350 HUF/ De olvastam már, hogy 250 HUF-ért vesztegették. Lehet ez is Patika/Gyógyszertár függő?/
Fellelhető helyek: Gyógyszertárak*
* Gyógyszertárja válogatja, hogy melyik Primusból van neki a kínálatban! A leggyakrabban előforduló az a Natúr és a Kamillás változat. Szerintem nagyobb Patikákban érdemes keresgélni, hogyha a többi variációból válogatnátok!

Csomagolás: Kisebb adagot találhatunk benne, mint az átlagos tekerős változatokban. Legalábbis látszatra annak tűnik, de ha megnézzük a csomagolást, akkor 5 gramm van ráírva. Lehet, hogy az ápoló rúdnak a kialakítása miatt látszik kevesebbnek. A csomagolás kék, sárga színű, attól függően melyik változatot vásároljuk meg. Fel is van rá írva, hogy Primus, de sajnos a felirat hamar lekopik.

Illat: Nekem nagyon tetszik, annak ellenére, hogy nem valami kamillás. **
**Vigyázzatok a kamillás változattal! Nem csak a barátom, de más fiú is büdösnek találta az ajakápolót! 

Állag: Elsőre keménynek tűnhet, de ennek ellenére jól kenhető. Sőt, a későbbiek folyamán egyre jobban kenhető! Azért nyáron, a nagy melegben érdemes a tárolását nem a legmelegebb helyen tartani, mert ha esetleg kennénk vele az ajkainkat, több anyag kerülhet rájuk!

Ápolás: A nagy februári hidegben vettem. Akkor nagyon jól tette a dolgát, hidratált. Nem éreztem túl soknak sem, pedig alapvetően nem szeretem a zsírosabb ajakápolókat. Persze nyáron, így már sok volt Nekem is, és már amúgy is nagyon fogyóban volt, ezért félreraktam egy kicsit! De csak kb. őszig fogom csak mellőzni!

Egyéb: Többfunkciósságát teszteltem, de először csak poénnak indult. Az a jó hír, hogy kipirosodott, kisebesedett orron is használható, azon is működik! Persze érdemes tiszta kézzel belenyúlkálni az anyagba, és úgy felkenni a kívánt területre!

Mindent összevetve szívesen újravenném, sőt újra is fogom, csak fogyjon el teljesen az előző darab. Nagyon jó az ár-érték aránya, igazi kis kincs a nagy hidegben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com