2012. augusztus 22., szerda

Kedvenc parfümöm

Sziasztok!

Egy illat jellemez Téged, a hangulatodat. Válhat a védjegyeddé is, hogyha sokáig használod.

Nekem rengeteg parfümöm van, ennek ellenére vannak kedvenceim, és vannak köztük fellángolás-illatok is, amik így utólag nem tűnnek jó választásnak. Sokukat egy idő után megunom....Egyetlen egyet kivéve!

Ő pedig a La Rive - Love Dance nevezetű parfümje.

Egy vásárban pillantottam meg, miközben a bódék között nézelődtem. Mint láthatjátok, elég feltűnő az üvege. Tényleg a zsongást, a nyarat juttatja az ember eszébe, már a csomagolása is. Bár nekem személy szerint nagyon tetszik az üvege, de a doboza, amiben kapni lehet, az már kevésbé. Nem volt annyira telitalálat. Na de, nem is a doboza miatt használunk egy parfümöt, nem igaz? Bár tény, hogy sokszor a csomagolás megkapó lehet.

Íme egy kis leírás a parfümről, hátha kedvet kapnátok Ti is hozzá:

Love Dance. Eau de Parfum. Trópusi, virágos, gyümölcsös nyári illat. Escada Tropical Punch jellegű illat.
 Összetevők: papaya, hibiszkusz,frézia, gyöngyvirág, őszibarack, gránátalma, körte, ámbra, musk.


Elég tartós az illata, nagyon szeretem. Igazi nyári illat, én még télen is szívesen használom párszor. Olyankor eszembe jut a nyár, a henyélés, a bulizások, a pörgés időszaka. Inkább a fiataloknak tetszhet az illata, de ilyen vásárokon vagy Ázsia Centerben, Sárkányban vannak tesztszerek is szerintem. Így egy próba illatozást megérhet mindenkinek, főleg aki esetleg kétkedne a parfüm telitalálatában. 

Mérete: 90 ml
Kiszerelés: elég vastag, színes üveg
Ára: 1500-2000 HUF között 
Illata: gyümölcsös, nyári illat

Ismertétek ezt a parfümöt? Így, első hallásra mi a véleményetek róla? Ti milyen parfümöket használtok? Melyek a Ti kedvenceitek? 




6 megjegyzés:

  1. Nekem 2 kedvencem van, D&g Light blue ès AVON Piure 02

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az elsőt ismerem, először nagyon tetszett. Nem rég szaglásztam meg újra, de akkor annyira már nem nyerte el a szimpátiám. :S

      Törlés
  2. Nem ismerem,de ahogy írtál róla hozzám is közel állhat ez az illat.
    Nekem egy nagy szerelmem van Calvin Klein Beauty,már 1,5 éve. Csak ez. Nem bírom megunni. Sokaknak több illatuk van otthon és külön használnak nyárra és télre. Egyenlőre nem igénylem,remélem sose unom meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, ezt csak úgy tudhatjuk meg, ha Te is meglesed! :)
      Én sajnos van amit megunok és utána nem nagyon használom már. Csak porosodik, néha előkapom és ennyi.:S

      Törlés
  3. Én is hamar megunom az illatokat, ezért sem szeretek sokáig egyetlen illatot használni. De ha egyet ki kellene emelnem, akkor a Giordani Goldot választanám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ebben akkor egyezünk! Még sosem hallottam róla, de majd utána nézek, hátha egy újabb gyöngyszemre akadok! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com