2012. szeptember 16., vasárnap

Haul III.

Sziasztok!

Most főképp a termékekre helyezném a bejegyzés hangsúlyosságát. Kaptam is, és vettem is pár dolgot. De tényleg, csak a legszükségesebbeket szereztem be, az elmúlt egy hét alkalmával.

Amúgy egész jó kis leárazások vannak a DM-ben, most érdemes benézni, én is ennek hatására vettem plusz egy dolgot.

Tusfürdő: Igen, alapjáraton emiatt látogattam el a DM-be. Amikor megláttam, hogy 299 HUF helyett, 269-ért vesztegetik a tusfürdőket, már tudtam hogy akkor el is hozok egyet. Végül, a már oly sokat dicsért, grapefruitosat hoztam el. Gondolkodtam a guava-son, de annak nem volt olyan erős, intenzív illata mint a másiknak.
Nagyon meglepődtem, mert a nézelődés közben egy ilyen spray-szerű valami akadt a kezembe. Ez egy limitált habtusfürdő. Olyan az adagolója, mint egy hajhabnak, csak amit itt kifújsz, azt a testedre kell tenni. Nagyon ötletesnek találom, bár árat nem láttam kitéve, így nem mertem megkockáztatni, hogy elhozom. De elcsodálkoztam, hogy mik vannak...Csak egy fajtát láttam belőle, epres-joghurtos kiadásban.

Fogkrém: Már régóta szemeztem a DM saját márkás fogkrémjeivel, a Donto Denttel. Most a gyógynövényes fogkrém 179 HUF-ot kóstált, gondoltam ennyiért még akkor is elhozom, hogyha egy nagy sz*r lesz az egész.

Szappan: Ajándékba kaptam, a barátom szüleitől. Múlt héten szombaton a szentendrei skanzenban jártunk, ahol borfesztivál volt. Sok kirakodó árus, sok bor, kenyérlángos, jó idő...Igen, így búcsúztattam a nyarat.
A szappan szőlőt tartalmaz, és problémás bőrre ajánlott. Erős, de kellemes illata van. Hiába csomagoltam be, még így, elpakolva is érzem az illatát, amint résnyire nyitom a szekrényt. Kíváncsi vagyok, mit kezd az arcommal, mert nagyon be van durranva valami miatt.

Arctisztító kendő: Ideje volt váltani, mert a régi kedvencemnek nagyon felment az ára. Most egy Farmasi fekete csomagolásút néztem ki magamnak, 20 darab kendő van benne. Elég borongós a csomagolása, nem valami vidám, szóval lehet még keresgélek az utódok terén. Egynek most megteszi, de nem várok tőle csodát.

Nálatok mit tartalmaz egy nagyon alap bevásárlás? Listával mentek? Vagy inkább majd a boltban dől el minden? Nagyon befolyásol titeket, hogyha akciót láttok ? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com