2012. október 10., szerda

Donto dent fogkrém

Sziasztok! 

Nos lehet  ez nem egy annyira megszokott téma 1 beauty blogon, de szerintem a fogak, és azok épségei is hozzátartoznak a mindennapi, igényes megjelenéshez. Csak úgy, mint a friss, vagy nem zavaró lehellet. Mert ugyan járhat valaki drága parfümmel, ha kinyitja a száját és elájulsz mellette....Ezért kell(ene) különösebb gondot fordítani a fogápolásra is!

A DM polcain már régen is kinéztem magamnak ezt a fogkrémet, de azelőtt nem is volt rá szükségem, mert egy szép kis mennyiséggel el voltunk látva itthon. Ám, amikor 179 HUF-ért vesztegették, és már csak nagyon minimális mennyiség volt itthon, tudtam, hogy ez a sors keze, meg kell vennem!



Donto dent gyógynövényes fogkrém
4-féle gyógynövényt tartalmaz. Nem írtak semmilyen extra hatást a teljesítményképességéről. Az íze nekem nagyon bejön. Sajnos, olyan sokáig nem lehet érezni, de számomra jobb,mint az a sok, túl mentolos fogkrém. Nem tolakodó, hamar megszoktam és egyelőre maradok is nála.

Szín: A fogkrém színe zöldes-fehér, nincsen benne semmi extra gyöngy vagy hasonlók.

Tapasztalatok:
Szerintem a fogmosásom átlagos. 2 alkalommal mosok fogat, az egyik reggel, indulás előtt van megejtve, a másik fürdés után, este. Azt megfigyeltem, hogy az esti valamiért tovább tart, mert anyukám szokta mondogatni, hogy a napközben lerakódott dolgok úgymond éjszaka burjánoznak ám, pláne ha valaki nem mos fogat, így az esti fogmosás sokkal fontosabb szerinte. A fogkefére egy nagyobb borsónyi mennyiség kerül először, majd az első öblítés után, egy kisebb borsónyi.
A leheleten nem sokáig érződik a fogkrém íze, lefekvés előtt bátran tudok rá vizet inni, hogyha megszomjazok. Nincs az a kellemetlen érzés a számomra, mint más fogkrémeknél. Szívesen ajánlom azoknak, akik egy enyhébb változatot keresnek a mindennapos fogápolásukhoz!

Ebből a márkából még van legalább 2 fajta. Az egyik a mentolos, fogfehérségre törekvő, a másik pedig, ha jól emlékszem valamilyen citrusos darab. Sajnos, arra pontosan nem emlékszem, mert mindig a gyógynövényes darabbal igyekeztem közelebbi kapcsolatba kerülni. A többi 299 HUF-ba kerül.

Ti milyen fogkrémet használtok? Fontosnak tartjátok a többi kiegészítőt (fogselyem, szájvíz)? 

2 megjegyzés:

  1. Márkahű vagyok, ha a fogkrémekről van szó. Általában Colgate-ot használok és ennél a márkánál kisérletezgetek szájvízek esetén is. Még nem használtam fogselymet, de tervezem a kipróbálását. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én fantáziám is izgatja. Sokak szerint nagyon jó, de igazából fogalmam sincs, mennyire tudnám hasznosítani a rohanós hétköznapokban. :S
      Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com