2012. november 18., vasárnap

100. bejegyzés-Szépségápolási TAG

Sziasztok!
Ma egy rendhagyó poszttal készültem. Nézegettem az oldalakat, és megtetszett ez a TAG kivételesen. Mivel úgyis kértétek, hogy legyenek személyesebb posztok is, így íme, itt van egy, ami remélhetőleg elég személyes lesz!

Szépségápolási TAG

1. Egyenes haj vagy göndör haj?
Régen az egyenesért éltem-haltam. Ma már úgy vagyok, hogy a saját hullámos-göndörkés hajam is lehet szép. 

2. Szoli vagy önbarnítás?
Inkább szoli, nem szeretek pepecselni. Mondjuk eddig, ha életemben 3x jártam szoláriumban. Most amúgy sem szabad mennem, különböző okokból kifolyólag...Úgyhogy, jelenleg egyik lehetőséggel sem élek.  

3. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Ha ezt a két hetet a strandon, jó időben, dög melegben tölthetném el, akkor igen. De, ha csak úgy a mindennapokból rángatnák ki ezt a rutint nálam, akkor nem, nem bírnám ki. 

4. Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Szemhéjtus-filces.

5. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Egyik sem volt soha, így meg nem lehet dönteni. Kipróbálnám egyszer azért. 

6. Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Utána, bár az esetek felénél úgyis elfelejtem, annyira rohanok. 

7. Alapozó vagy BB krém?
Alapozó. És reményeim szerint CC krém. :) 

8. Szájfény vagy rúzs?
Egyik sem. A rúzst nem bírom, a szájfény zavar engem is és a barátomat is, pár alkalommal próbálkoztam vele. Ha viselem is, ritka alkalmak egyike, de inkább ajakápoló.

9. Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Mindegy, bármelyiket is kapom, örülök neki. Megvenni meg inkább a sima palettás kiszerelésű darabokat szoktam. 

10. Avon vagy Oriflame?
Avon, de az Oriflame-el sincs semmi gondom. Előbbit régebb óta ismerem, lehet csak amiatt húzok felé. Nem rég kaptam Oriflame termékeket, ezen a héten, ebből is látszik, hogy nincs semmi bajom egyik márkával sem. Ugyanúgy használatba vettem őket, mint mást szokás. 

 11. Színes smink vagy natúr smink?
Alkalomhoz illő smink. 

12. Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lemosható. Egyszer volt rajtam lehúzható, a kozmetikusnál. Alapjáraton csak lemoshatóakat veszek. 

13. Bronzosító vagy pirosító?
Egyiket sem használtam soha, nem érzem hogy szükségem lenne bármelyikre is. Nem azért mert olyan szépnek tartom magam, hanem egyszerűen....Nem mozgat meg és kész. 

14. Hosszú pillák vagy dús pillák?
Természetes, dús pillák, amik nem műszempilla meg ilyen-olyan mesterséges dolgok végtermékei. A hosszúságon könnyebb segíteni is házilag (ricinusolaj).

15. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Amilyen az alkalom és a kedvem.

16. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Csakis este, főleg ősszel-télen. Féltem a hajhagymáimat. Nyáron előfordul 1x-1x hogy reggel mosok hajat. 

17. DM vagy Rossmann?
Mindkettőnek vannak a számomra olyan előnyei, ami nem található meg mindkettő üzletben. Pl. Rossmann-Essence. 

18. Borotva vagy gyanta?
Télen borotva, nyáron gyanta. Akkor fontosabb a hosszan tartó simaság szerintem.

19. Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás. Nincs se időm, se pénzem műkörmösre. Édes szüleim meg is fejelnének, hogy ha ilyenekre költeném el a pénzem...


20. Rövid vagy hosszú haj?
Magamnak mindenképp hosszú. A rövid olyan pulikutyásan állt rajtam, sosem tetszettem úgy magamnak. Viszont vannak nők, akiknek nagyon jól áll a rövid haj is! De az nem én vagyok...:) 

21. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Egyik sem. Megbolondulnék, ha valamelyiket hosszabb távon a számon kellene viselnem. Egy képsorozat erejéig talán a nude-ot bevállalnám. Amikor kicsi voltam, sok vénasszonyt láttam jó ocsmány rúzzsal kisminkelve(na meg látok ma is), lehet innen jön ez az undor... Mondjuk a fiatal lányokon is épp olyan rondán áll, főleg ha nem tudják viselni....Vagy épp utcalánynak tűnnek fel benne, nem éppen a farsangi és a halloweeni időszakban.

22. Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?
Kétszer. Vagy reggel-este, ez programfüggő is. De valamikor délután-este. Általában tisztító arclemosót használok, meg az ilyen arctisztító termékeimet, szappanokat. Ritka, hogy tusfürdőt használjak ehhez a művelethez.

23. Milyen bőrtípushoz tartozol?
Szerintem vegyes. Az állam az katasztrófa, a pofi zacsijaim pedig arclemosás után enyhén száraznak érződnek. A T vonal már nem annyira problémás, mint régen volt.


24. Használsz bőrradírt? Milyet?
Jelenleg nem használok. Régen használtam Avonost, azzal nem volt semmi gondom. Elfogyott, kaptam egy Baleásat, ami az akkor szép arcbőrömet jól tönkre vágta. Innentől nézek kicsit undorral a kifejezetten bőrradír termékekre.....  

25. Vannak szeplőid?
Vannak az orromon, és ha sokat vagyok napon, akkor kiülnek a pofi zacsijaimra is. Nem vészes, régen nem szerettem. De olvastam ilyen tanulságos-gyerekmesét a szeplőkről és azóta nincs bajom velük. :)

26. Tudod, hogy milyen árnyalatú a bőröd?
Szerintem világos. Hogy ezen belül rózsaszín, sárgás-e majd kiderül, ha egyszer valami mesterember kezei közé kerülök. 

27. Milyen gyakran bököd ki a szemed szemceruzával?
Amikor kisebb voltam, 1-2 baki becsúszott, ezért is utáltam meg a szemceruzát. Sosem használok szinte, talán évente ha 2 alkalommal előkapom, az már soknak számít nálam. 

28. Vettél már sminket az e-bay-en?
Vennék.
29. Szereted a drogériás sminkeket?
Ki ne szeretné? Csak pénzed legyen hozzájuk.

30. Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?
Igen, pont ebben az évben. És ha bejön a tippmix, vagy a lottó, vagy a vizsgáimmal elérek 1 bizonyos szintet, akkor a pénzből nyáron szépen elmegyek.


31. Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz?
60-70 éves fullos-gazdag-vagyok-megmutatom öreg nénik gusztustalan és igénytelen sminkelése. A falnak tudnék menni tőlük.

32. Melyik hírességnek tökéletes mindig a sminkje?
Ilyet nem tudnék mondani, mivel nem szeretem a sztárokat, egyikükért sem vagyok oda. Akiket én sztárolok, meg tartok hírességnek, azok nem ilyen körökben forognak, meg nem érdeklődnek utánuk a felszínes emberek...

33. Mit gondolsz a sminkről?
A szépeket még szebbé teszi, kiemeli a szépségüket. Aki meg ronda, annak muszáj valamivel helyrehoznia magát, a saját és környezete lelki békéje érdekében.

Szerintetek érdekesek az ilyen véleményei egy bloggernek? Megtudtok valami érdekeset ilyenkor? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com