2012. november 2., péntek

Széntablettás pakolás pattanásos bőrre

Sziasztok!

Már régóta szerettem volna kipróbálni ezt a pakolást, de úgy gondoltam, hülyeségnek tűnhet, így nem is zargattam vele az itthoniakat. Anyukám, viszont tegnap este látta a TV-ben ennek az elkészítési módját, ma reggel pedig bátorított, hogy próbáljam ki. Ennek az eredménye ez a bejegyzés.

Amire szükséged lesz:
-1-2 db széntabletta (gyógyszertárban beszerezhető)
- 1 kis víz (Mennyiséget nem tudok pontosan mondani, olyan, mint amikor a fél literes üvegben marad 1 nagyobb kortynyi mennyiség.)
- 1 pohár joghurt
- 1 kiskanál méz
- lefőzött kávézacc
*Tipp: Lehet hozzáadni különböző illoolajokat is, például levendula, teafaolaj. Nem kötelező és nem kell belőle sok, elég ha 1-2 cseppet raktok bele!

Elkészítési mód: 
A széntablettákat belerakod meleg vízbe. Több, mint valószínű, hogy nem fognak teljesen feloldódni, ezért kb. 20 másodpercre beraktam vízzel együtt, őket a mikróba. Úgy már teljesen feloldódtak a tabletták.
Ezután jött a joghurt, és a méz. Végül, apu lefőzött kávézaccáért nyúltam, hogy ne legyen olyan híg a massza. Ráadásul megteszi arcradírnak is ez a kis pakolás.

Hatóidő: 20 percet mondtak,  ez 40 percre sikerült az én esetemben. Nálam, már nagyon húzta az arcomat a pakolás.

Tapasztalatok: Babapopsi tapintású arc, picit pirosas bőr. A pattanásaim láthatólag ugyan nem húzódtak vissza, de érzem, hogy tisztább az arcom. Eddig, egyszer használtam, valószínű több használat után hoz látható eredményt.


Én másképpen készítettem el ezt a pakolást, mert sokalltam az 1 pohárnyi joghurtot. Én 3 kiskanálnyival raktam bele a pakolásba, de még úgyis nagyon híg lett. Szóval, ajánlom a 2 kiskanálnyit, hátha jobb masszát kaptok Ti! 

Sajnos, nekem nagyon híg lett a massza. Viszont, hoztam elég sok képet, és legközelebb jobban figyelek az arányokra is:


Nem lett túl sűrű, még a kávézacc se segített sokat 



Ki fogjátok próbálni? Mi az, amit jobban szerettek? A bolti pakolások, vagy a házilag elkészíthetők? Szoktatok egyáltalán pakolásokat használni az arcotokra? 

Ha van kedved, kövesd az oldalt Facebookon! Itt mindig időben értesülhetsz a legfrissebb, legfontosabb bejegyzésekről, így nem maradhatsz le semmiről!http://www.facebook.com/szepsegcsakneked

1 megjegyzés:

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com