2013. január 6., vasárnap

Elfogyott IV. felvonás

Sziasztok!

Nagyon belejöttem 1-2 dolog elfogyasztásába, anélkül, hogy már egy részletes véleményt írnék róluk. A legegyszerűbb lesz talán, hogyha amire nem marad idő, itt adok részletesebb leírást.

Balea szilikonmentes sampon
Szerettem, az illata is hosszan tartott a többi samponomhoz képest. Elég jól habzott ahhoz viszonyítva, hogy szilikonmentes termékről van/volt szó. (Nem vagyok egy szilikon mentesség párti, de ha már vannak ilyen lehetőségeim, akkor kipróbálok 1-1 ilyen sampont is. Nem ragaszkodom hozzá görcsösen.) A cseresznyéset néztem ki mostanában, ugyanettől a márkától, amit már meg is vettem.

Gliss Kur hajkifésülő spray
Már évek óta őt használom, újraveszem, de lehet érdemes lenne leváltani valami másra. Valami gyerekbarát kifésülő spray-n gondolkodtam, hátha abba nem kerül annyi vegyszer.

Laveo tusfürdő- Vízililiom
Nem fogott meg nagyon, nem vett le a lábamról. Egyszerű tusfürdő, egyszerű tulajdonságokkal, egyszerű árral. Nem biztos, hogy többször fogok nyúlni a termékeik után. Akkor már inkább veszek Balea tusfürdőt, köztük legalább van, ami finom illatú és idővel nem undorodom meg tőle. Itt már annyira mű volt az egész, hogy az utolsó 1/10-edét csak úgy nyomtam bele a kád forró vízbe "fogyjon már el gyorsan" alapon. Amikor pedig már magam is direktbe sumákolok az ilyesmivel, ott baj van.... Nem jött be, nagyon felejtős, nem szívesen ajánlom senkinek se ezt a fajtát. Még talán a gyümölcsösebb darabok beválhatnak, de itt, már szerintem hallucináltam is, mert inkább alga szagot éreztem a frissesség helyett.

Meridol fogkrém
Leértékelve vettem, ezt a kis mini darabot. Nem csípett, nem volt teli tömve mentollal, ami nálam nagy előny.  Annyira nem jó, hogy újravegyem, meg amúgy is akciósan jutottam hozzá, a kíváncsiság hajtott. Nem tud többet, mint 1 átlag fogkrém, de az ára alapjáraton elég drága. Talán akinek ínyproblémái vannak, az tehet egy próbát vele, mert nem csak fogápolásra van kifejlesztve.

Danodent fogkrém
Őt a testvéremmel együtt használom,igazi fogkrém zabáló, nagyon gyorsan fogy így. Most az újról láthattatok képet, de már feltankoltam belőle. Nagyon szeretem,nem csíp ő sem, és sokkal jobb vele fogat mosni, mint más fogkrémekkel. Nem is drága, 200 HUF alatt vesztegetik az Auchanban. Teafa és mentol van benne, de nem az a durva fajta, amitől a falat kaparnám. Most Ő a nagy kedvenc, nem óhajtom lecserélni. Nagyon szeretek vele fogat mosni, sokkal nagyobb "élménynek" tartom (ha szabad ilyet mondani) a fogmosást, mint néhány agyonreklámozott társával.

Remélem hasznosak nagyon az ilyen posztok is, én előszeretettel nézegetek minden ilyesmit, mert talán a hétköznapi vásárló az, aki a legátfogóbb képet tudja adni a termékekről. Most az, hogy J. Lopez ilyen-olyan borotvát használ a reklám szerint, nem hat meg, ráadásul nem is reális, hisz gondoljunk bele: ha szőrtelenségre vágyik, neki már van annyi pénze, hogy ne a borotvával vacakoljon, hanem elmenjen egy IPL tartós szőrtelenítésre. De ez csak egy példa volt, a sok közül, remélem átjött a mondanivaló! :)


Hogy tetszenek a termékek? Van-e köztük ismerős? 

2 megjegyzés:

  1. Én ugyanezt a Balea sampont használom és nagyon elégedett vagyok vele. Majd írd meg a véleményed a cseresznyésről is! Köszi!

    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Szerintem (is) hasznosak az ilyen posztok, nekem nagyon bejönnek :)

    A Baleás samponokról nagyon szívesen olvasnék bővebben is, mert nekem csak a kókuszossal és a mangós társukkal volt szerencsém megismerkedni és érdekel a többi is :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com