2013. január 20., vasárnap

Szelektálásom eredménye-Túl sok...és még van....

Sziasztok!

Biztosan vannak olyan kozmetikumaitok amiket nem használtok már egy jó ideje. Csak felfogja a helyet, az újak elől, és egyre csak zsúfoltabb lesz minden...a végén pedig, azon kapjátok Magatokat, hogy úristen, hogy néz ki a szobám/szekrényem/környezetem. Nézzük mi az, amitől meg fogok szabadulni! Oda is adnám, de szerintem nagy része ezeknek a termékeknek vállalhatatlan.



Avon körömerősítő
Még használható, de nem mondom, hogy túl gyakran fogok utána nyúlni. Talán 1-2 alkalommal, amíg nem találok normális alap- és fedőlakkot. De utána repül a kukába! A Kallos 3in1 lakk után, ő az első, aminél végre látom azt, hogy a végefele közelítek. Most úgy megveregetném a vállamat!

Nivea krém
Utálom, gagyi az illata, nem viseltem szinte sosem szívesen magamon. Nem érzem, hogy segítene. Egyedül a szívecskés csomagolása miatt szerettem bele. Még van benne egy csomó krém pedig, még jó, hogy csak egy kisebb tégellyel táraztam be!

Oriflame-es szájfény
A kezdetektől fogva égette a számat, hogyha felkentem. Most jutottam el oda, hogy felejtős, csak a helyet foglalja. Komolyan, mintha paprika lenne benne, nem tudom, ez direkt erre való? Égette, csikizte a számat, hiába nem volt sebes. Pedig jó szándékkal kaptam, ebben biztos vagyok!

Oriflame-es szemceruza/szemtus (?)
Ilyen nagy fekete, rúzsszerű, tekerős, fekete valami. Elvileg tusvonal húzására nagyon népszerű, de nagyon nehezen lehet vele dolgozni. Könnyen kijön a helyéről, csoda, hogy még nem zúztam össze. (Ami késik, nem múlik, magamat ismerve!) Szépen fog, de nagyon maszálódik. Ezért is porosodott nálam ennyi ideig. Ebből ki is derült, hogy a pepecselést nem nekem találták ki!




Nail Polish-Körömlakk
Életem legrosszabb körömlakkja. Nem szárad meg sosem, egy rétegben olyan, mintha valami pollenvirágba nyúltam volna bele (a szaga is hasonlóan rémes). 2 rétegben fed igazán. Ja, de így sose szárad meg. Hiába kentem fel a nap elején, másnap olyan szép párnalenyomatos volt a körmöm, mint annak a rendje. Pedig, volt már tőlük más lakkom is, az nem volt ennyire ramaty. Ezért is sejtem, hogy vagy megromlott, vagy újítottak azóta rajta, mert nem ilyen vacak minőségre emlékszem tőlük.

Pure skin pattanástalanító
Hol működött, hol nem. A maga 99 HUF-os árával nincs bajom, de aki drágábban vette meg, annak lehet volt egy kis rossz szájíze a vásárlás után. Pedig először tök jól működött, de a tendencia csökkenni látszott...

Synergen-HydroCreme
Ahhoz képest, hogy vegyes, problémás bőrre való, szerintem sokat ront az ember arcképén. Először azt hittem sokat kentem fel, azért pattogzom ki tőle. Majd csak nagyon minimális adagokat kentem fel, amiket hipp-hopp beszívott a bőröm, de így is csak pattanásokat okozott. Alig használtam belőle, még a 3/4-e bőven megvan. Akkora hideg zuhany volt ez a márkától, hogy a jövőben nem hiszem, hogy akármit is vásárolnék tőlük.

Miss Rose alapozó
A szemhéjpúderek iránt érzett rajongásom (és jó tapasztalataim) miatt mertem megvenni. Bár ne tettem volna! Olcsó, erős púderes szaga van (nem, nem, ez nem illat, ez a SZAG). Miután magamra kentem, akkor is éreztem. A fedése gyenguska, bár lehet túl világos árnyalatot vettem, de attól még takarhatna valamit. Ez egy abszolút nullás termék. Bocsánat, ez már lassan a dupla nulla kategória.....! A pumpás kiszerelés viszont nagyon jó benne, szépen szabályozható, hogy mikor mennyit nyomjunk. Kár, hogy ez nem kompenzálja a nagyobb hiányosságokat.....

Garnier pattanástalanító gél 
Több éve kaptam egy ilyet anyutól, akkor remekül bevált! Majd pár év múlva megvettem újra, de borzalmasan működött másodszorra. A kezdemény pattanásaimat jól megnövelte, csodálatos volt, azt hittem én leszek, az új hétfejű sárkány! Nagy ritkán működött, de többnyire csak rontott a helyzeten mindig. Ki akarna akkora pattikat, amiből azt hiszik mások, hogy új feje kezd nőni?!

Így a poszt végére csak azt tudom mondani, hogy: jézusom. És, hogy többnyire azokat a termékeket tartogattam, amik nem váltak be. De akkor miért gondoltam, hogy valaha is be fognak válni? Ez már tényleg a méltán híres női logika, vagy valami hasonló lehetett a részemről....

Ti miket szoktatok felhalmozni? Volt már erre példa? A felhalmozás egyenlő-e azzal, hogy valakinek van pénze, de csak költeni akarja? 
Kérlek, értékeljétek is a bejegyzést, alul a 4 választható opció közül! 

12 megjegyzés:

  1. Oriflame tust én is kaptam...Eredeti állapotában tényleg büntetés...de!Én beleolvasztottam egy kis tégelybe,és tus ecsettel+szemhéj alapozóval használom.Próbáld ki.A nivea krém pedig éjszakai sarok pakolásnak is megteszi... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Húha, bár én lennék ilyen kreatív! Köszi! Ezt a sarokápolásos dolgot kipróbálom, mostanság, úgyis ezzel van gondom.

      Törlés
  2. Én nem halmozok,amit megvettem igyekszem mind elhasználni.nagyon ritka amikor több dolog is van. Egyedül talán a BB krémekkel volt több próbálkozásom egyszerre,mert azok nem váltak be.
    A Nivea krémet én a számra kenem lefekéskor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerencsés vagy, nekem majdnem mindig sikerül ilyesmit összehozni. Igaz ez 1-1,5 év terméke. Nekem bőven elég volt a Garnier BB-je, még sok is...
      1x kentem Niveát a számra, de annyira nem jött be. Jobb ha az illatától távol van az orrom, valamiért nem bírja.

      Törlés
  3. Én is szoktam halmozni dolgokat, de szerintem ez mindenkivel előfordul, vagy előfordult már :) de például én még ezek közt is látok tök jó dolgokat, egyet-kettőt szívesen kipróbálnék :) amúgy én mindent sajnálok kidobni, pedig tudom, hogy van olyan amit soha nem fogok használni...de most én is belekezdtem egy használjuk el projectbe, és próbálom a megkezdett dolgaimat elhasználni először, már van olyan ami kiürült és ki kellett dobnom, olyan jó érzés volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, én is sajnálnám először kidobni őket, ezért tartogatom...:D
      Mi tetszik ezek közül? Odaadom szívesen!

      Törlés
  4. A Niveának gagyi illata? Miért, ez más illatú, mint a klasszikus NIVEA? Amúgy tényleg az egyik legjobb megoldás a száraz területekre, amíg dolgoztam és a munkahelyen a rendszeres fertőtlenítő kézmosás gyilkolta a kacsóimat, ez mindig segített, szél által kifújt ajakra is nagyon jó, nálam mindig megtalálható(vész esetére:).
    Ha olcsóbb valami(és van rá keret/hm, ha éppen van munkám:/ ), akkor szoktam többet is tartalékolni(persze szavatossági idő kérdése is).
    ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon nem szeretem az illatát, nem másabb mint a klasszikus nivea. Egyedül a hydra testápoló illatát szeretem tőle, mert volt belőle termékmintám. Azóta tervezem a beszerzését....:)
      Sok sikert a munka találáshoz!

      Törlés
  5. A nivea jó hajvégápolónak. Vagy ôrölt fahéjjal szerecsendióval gyömbérrel és mézzel keverve pöpec arctisztítô próbáld ki megéri! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, nem szeretem az illatát, kifejezetten utálom. De köszi szépen az ajánlást! :) Ha lesz másik (számomra szerethetőbb) krémem, azzal megpróbálkozom ezt a receptet elkészíteni!

      Törlés
  6. Nem lehet, hogy a szájfény ajakdúsító véletlenül, és azért érzed azt, hogy csíp?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szájfény van ráírva, de lehet ez 2 in 1 hatás.. Kaptam, így nem tudom pontosan milyen céllal hirdették meg ezt a cuccot! :) De elgondolkodtató, amit írtál, utána nézek!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com