2013. február 10., vasárnap

Avon körömlakkjaim

Sziasztok!
Nos, a múltkor ügyesen lehagytam az Avon listáról a lakkokat. Igaz, hogy csak egy pár van a birtokomban, de azért akad. Úgyhogy, most nagy pótlásba kezdenék, sűrű elnézések közepette!



Körömerősítő lakk
Amikor megrendeltem, akciós volt, és elég gyatrának tűntek a körmeim, így azt gondoltam, jó lesz ez megerősíteni őket. Nem művelt óriási csodákat, hol jobban, hol kevésbé jól teljesített. A második feléig értem el, még maradt benne egy kicsike, de felejtős a használata. Egyszer vettem elő mostanában, de más körömlakk alá nem jó sajnos. Tudom, nem ez az elsődleges feladata, de hagy' ne váljon már le a körmömről mindenféle lakk, hogyha rákenek valami más lakkot. Legyen az egy Essence, vagy egy szintén Avon márkájú lakk. Legalább a saját kis "testvérével" lehetne kompatibilis...



Avon-Dynamo
Őt is egy katalógusból rendeltem. Fogalmam sincs, hogy lehet-e még kapni. Nagyon megszerettem, egyik kedvenc lakkommá nőtte ki magát. Holott, nem vagyok nagy körömlakk őrült, ezt be kell ismerjem! Aki régóta követ, találkozhatott már vele 1-2 poszt erejéig!

Avon- Aqua Light
Névnapomra kaptam, tavasszal. Én választottam, mert nagyon tetszett a színe, zöldeskéknek mondanám, de a nagyon világos fajtából. Egy óriási bajom volt vele, hogy gyakran buborékosodott fel a Kallos fedőlakk felett-alatt. Meg kellett találni azt a módszert, amivel nem volt annyira látványos ez a probléma, vagy éppen megszüntethető volt.

Mindenesetre, azt meg kell említsem, hogy hiába kerülnek ezek a lakkok 600-800 HUF-ba, attól függetlenül egyikük sem jobb semmiben egy átlag lakktól. A tartósság néha beválhat, de nem az a tipikus szuper lakk egyikük sem. Magamtól például csak a Dynamo-t vettem volna meg. Bár, valahol azt olvastam, hogy a körömlakk nem kell feltétlenül jó minőségű legyen, elég ha egy jobb minőségű alap- és fedőlakkot vásárol (és használ) az ember lánya, és akkor a lepattogzási probléma megoldódik. Hát nem tudom....a szakmabeliek ezt majd megmondják! Ennek ellenére sok panaszt hallottam, és olvastam is az Avon lakkokról, úgyhogy félve teszem fel egyáltalán a kérdést is:

Nektek mi a véleményetek az Avon lakkjairól? 


2 megjegyzés:

  1. Van már pár Avon lakkom, ezek egy része frost/chrome finishű (nem tudom őket besorolni egyértelműen), az ő állagukat jobban szeretem, és ha ügyesen lakkozok, elég belőlük egy réteg. A többi krém jellegű, belőlük kell a 2 réteg mindenképpen, mert az első réteget nehéz egyenletesen felkenni.
    Ami a tartósságot illeti, én még csak fedőlakkal használtam őket (essence ultra gloss nail shine, alapnak pedig essence ultra strong nail hardener), úgy nagyon szépen, mindenféle sérülés és kopás nélkül bírnak 3-4 napot, többet még nem próbáltam, elég gyakran újralakkozom a körmeimet.
    A Dynamo nagyon tetszik, kár, hogy már nem lehet kapni :(

    VálaszTörlés
  2. Van 3 db Avon lakkom. Volt még az évek során pár darab, de mind beszáradt már. Nekem annyira nem jönnek be. Nem mondom, hogy rossz, mert nem, de ilyen árakon már jobbakat is lehet kapni. :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com