2013. március 16., szombat

Avon Super Extend Extreme Mascara spirál- Teszt

Sziasztok!

Mielőtt végleg leszázalékolnám ezt a spirált, lógok egy kis beszámolóval róla.
Mindenképpen szerettem volna írni erről a spirálról, mert személy szerint nagyon meg vagyok vele elégedve, teljesítményre is, és még árra is elfogadható, pláne ha akciós.


Nagyon sok ideje nyúzom, ami igazából azért csoda, mert a spirál maga, még nem száradt be. Ez nagy szó, mert a többségük, félév után, bemondja az unalmast. Én ajándékba kaptam ezt a spirált, ettől függetlenül a meglepetés ereje elmaradt, mert magamnak választottam ki a katalógusból, születésnapomra. Akkoriban újdonságnak számított, akciós is volt, 1000 HUF-ot kóstált. Eredeti áráról nem tudok nyilatkozni, de biztos nem több 1500-2000 HUF-nál.


Mennyiség: 7 ml
Kinézet: sárga tubus
Fesrék színe: fekete 


Mint láthatjátok a tubus szép rikító sárga. Először fura volt a tubus végén található szögletes megoldás, de később rájöttem, hogy tárolni is könnyebb, megmarad a helyén, hogyha bárhova állítva teszem fel. A lekerekített vagy kerek végű darabokról ezt sajnos nem mondhatom el.

Kefe: A kefe egyszerű, szilikon viszonylag könnyű vele dolgozni. Elsősorban hosszításra hivatott használni. Nagyon tetszett, hogy a festékben található fekete rostszálak néha úgy jöttek ki, hogy szabad szemmel is láthattam őket, és spirálozás közben a saját szemem előtt "épült fel" az új pillasorom. Néha ugyan csomósít a spirál, de ezt szerintem a körültekintőbb használattal ki lehet iktatni!

Tartósság: Sose kenődött el, nem porzott be a szemem alá. A pilláim sem viselte meg látszólag a használat.

Úgy gondoltam, jobban örülnétek neki, ha az ilyesmiket képekkel is dokumentálnám. Nem tökéletes, mert sosem tudom ugyanolyan szögben fényképezni magam másodszor. De aminek látszania kell, az szerintem látszik is! Én meg idővel hozzáügyesedem...


Spirál nélkül- Spirállal 
  
Összegezve: Nagyon megkedveltem, egy normális spirálnak tartom, elfogadható áron. Rosszabbat is ki lehet fogni, hasonló árkategóriában. Újravásárolnám, ha lenne avon tanácsadónőm a közelben, vagy a közelemben lenne egy boltjuk.

Nektek hogy tetszik? Mit gondoltok róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com