2013. március 1., péntek

Az elmúlt 2 hét összegzése

Sziasztok! 

El sem hiszitek sokan, hogy mennyire megkönnyebbülve írom ezeket a sorokat. Nagyon megterhelő, kemény heteken vagyok túl, és a hangulatomra, sajnos az időjárás is mindig rátesz. Viszont, pofátlanságnak éreztem, hogy ennyi ideig nem foglalkoztam igazán a bloggal, így a Veletek való kommunikáció is elmaradt. Itt azért csalódtam Magamban, mert mindig fontosnak tartottam azt, hogy egy blogger tudassa az olvasóival, hogy valami gikszer van.
 Hogy többé, ilyen ne történhessen, és Ti se hiába várjátok a posztokat, azt javaslom (csak javaslat!), hogy nyugodtan csatlakozzatok az oldal Facebook oldalához! Itt, aktívabb vagyok, bár sajnos, alig van kinek aktívkodjak. Én nagyon örülnék neki, ha többen ott is követnétek, mert itt nem feltétlenül szeretném a sminkbox-ot mindig az ilyen jellegű posztjaimmal elárasztani mint az, hogy 1 ideig nem tudok frissíteni, stb...
Úgyhogy, ha úgy érzitek, szeretnétek mindig, mindenről tudni, akkor nyomjatok a Tetszik gombra, ezzel is megkönnyítve talán, mindenki dolgát!

Viszont, ez az időszak nem csak egy kis másmilyen életvitelre volt elég, hanem arra is, hogy új ötleteim szülessenek a bloggal kapcsolatosan! Új szabályok ( és egy újdonság is) lépnek fel, és már lassan kezd körvonalazódni bennem, hogy mi is az, amit én akarok, mi is az, aminek a blogon van a helye egy ilyen témában.

Március van, ami azt is jelzi, hogy jön a napfény, aminek nagyon örülök, mert már tarthatatlan, amit a fényképezővel művelek néha. A laikusok meg gondolom, fogják a fejüket. Hacsak nem, még a falba is verik őket.... Nem, ennyit talán azért nem ér az egész. :)
Minden esetre készülök a hétvégi posztokra, illetve ki kell(ene) találnom valamit a rendszeresebb frissítés érdekében. A hétvége ugyanis, már csak levegő vételre elég, főleg egy olyan szakon, ahol én vagyok. De, mindenkinek megvan a keresztje, amit Ő választott magának, ezért, nem is akarok siránkozni. Azon is elgondolkodtam, hogy a hétközbeni posztok, lehet nem sikerülnének túl jól. Későn hazaérés, gépelési hibák, sietség, ne adj isten rossz minőségű posztok, képekkel együtt. Most se vagyok tökéletes, de úgy gondolom, hogy lehet a mennyiségnek nem szabadna a minőség kárára mennie.

Fogalmam sincs mit kérdezhetnék, mert egy ilyen összegző posztban tényleg mit is vár az ember?! Ha van ötletetek, észrevételetek írjatok! Az új feliratkozók számának növekedése pedig jól esik, talán ez az, ami így tényleg visszajelzi azt, hogy fejlődtem(?!) az utóbbi időben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com