2013. március 15., péntek

Balea cseresznyevirágos sampon-Teszt

Sziasztok!

Régen megígértem már, hogy (külön kérésre) lesz szó erről a samponról egy bejegyzés keretein belül. Talán, nem is nagy baj, hogy ilyen sokáig húztam a bejegyzést. Az utolsó pillanatban ugyanis, egy sokkal átláthatóbb képet kaptam erről a termékről. Hogy miben nyilvánul ez meg? Lássuk!





Csomagolás:
Nem átlátszó a flakonja, így nehézkesen lehet csak követni, hogy mennyit sikerült lecsapolnunk belőle egy-egy hajmosás után. Erősen gondolkodom rajta, hogy egy már üres, átlátszó flakonba fogom tárolni a továbbiakban. Egyszerű design, semmi csicsa nincs benne. Rózsaszínes kupak, fehér egyszerű műanyag, rózsaszín színvilágú matricával, nővel, cseresznyével és annak virágjával.

Mérete: 300 ml
Ára: 359 HUF (akciós áron), alapjáraton 400 HUF fölött valamivel
Egyéb tulajdonság: szilikon mentes
Amit ígér: Hajdúsítás

Használatáról:
Szomorúan vettem tudomásul, hogy habár a cseresznye buzgóságom miatt kaptam le a polcról, az illata nem volt valami tartós. Volt már samponom ebből a samponcsaládból (lila színű, megviselt hajra és egy füge szerű valami van a csomagolásán). Annak az illata tartósabbnak bizonyult. Igaz, az meg annyira nem tetszett. Úgyhogy "jól jártam" mindkét sampon esetében.
A sampon egy átlátszó, enyhén gél szerű formában távozik a tubusból, használatra készen. Hál' istennek, nem az a krémesség jellemzi, mint elődjét, így a hajam zsírosodását egyáltalán nem gyorsította meg, ami szerintem jó hír! Rendesen bevizezett hajon, jól habzik.


Beváltja-e a hozzá fűzött ígéretet?
Valamilyen szinten igen, a kérdés már csak az, hogy Ti mennyire akartok push-up hatást. Minimálisan megemeli a hajtöveket. A hatás jobban érvényesül, ha kétszer egymás után mostok hajat, vagy ha egy fél percig kb. még Magatokon pihentetitek a sampont. De az újramosás az hatásosabb volt Nálam.
Addig nem is tűnt olyan egetverőnek a dúsítása, amíg pár hete meg nem vettem egy másik sampont és el nem kezdtem használni. Miután a másik samponnal hajat mostam, másnap reggel szomorúan tapasztaltam, hogy olyan "túl" lelapuló hajam lett. Úgyhogy, esélyes, hogy vinnyogva fogok visszaszaladni ehhez a samponhoz, hacsak addig nem találok valami újat, amiben érdekelt leszek. Viszont, inkább annak látom nagyobb esélyét, hogy újravegyem ezt a sampont, mert rá kellett döbbennem, hogy a mindennapjaim szerves részét képezi, hogyha normális tartással megáldott hajat szeretnék. Nem drága, szilikon mentes, mi kell még?

Összegezve: Szívesen ajánlom azoknak, akiknek lelapuló a hajuk, és egy kicsivel többre vágynak annak tartásának terén. Nem tesz óriási csodát, ezt aláírom, de lehet valakinek pont ez hiányzik! Azt minden esetre sajnálom, hogy a cseresznyevirág illata nem leng körül jobban. De néha tudni kell kompromisszumot kötni, hogy nem jöhet össze mindig minden. Lehetne rosszabb is a helyzet, épp ezért nincs arcom ahhoz, hogy emiatt leírjam.

Használtad már a Balea sampon család valamelyikét? Mi a véleményed róluk? Milyen termékeid vannak tőlük? 

2 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet! Én most a fügéset használom, ami eleinte nagyon bevált, de mostanában mintha gyorsabban zsírosodna tőle a hajam. Mindenképp kirpóbálom a cseresznyéset is, hátha egy kis változatosság jót tesz.

    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is azt használtam először, és hasonlókat tapasztaltam. Nehezítette a hajam. De a cseresznyéset jobbnak érzem nála, állagra is, illatra is. :)
      A változatosság jót tesz, és idővel hozzásegít az igazik megtalálásához!
      Én köszönöm, hogy írtál!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com