2013. március 17., vasárnap

Egy kis önreklám

Sziasztok!

Az utóbbi időben mérlegeltem, és bevallom, kezd egy kicsit tele lenni Tibi csokival a gatyóm. Nem túl bíztató ez a Google Reader megszűnés, meg formspring dolog sem. Igaz, helyette ott lesz az Askfm, így ennek jövője miatt nem is aggódom...

Az oldal jövőbeli énjéért viszont igen. Ezért engedek utat egyre több követési módnak, hogy mindenki megtalálja a maga kis megfelelő darabját. Bár, a legegyszerűbb követési mód, még szerintem mindig a Facebook. Egyszerű, mindenkinek van, könnyű kezelni, csak a Tetszik gomb megnyomása után arra kell figyelni, hogy az érdeklődési körökhöz hozzá legyen adva az oldal! 
Nem tudom az én hibám-e, de Facebook-on akármennyire aktívkodom, nem igazán akartok jönni. Saját képeken is gondolkodtam oda, mert itt sokan nem szeretik őket, és inkább egy szabadabb térben akarok helyet adni az ilyesmiknek. Minden esetre néha egy picit elszomorodom, hogy ott, miért vagyunk olyan kevesen. Pedig változtatni lehetne rajta, nem? :)

Facebook
https://www.facebook.com/szepsegcsakneked

Ennek ellenére megpróbálkozom mással is. Twitter-re már egy jó ideje bejelentkeztem, de nem voltam aktív, csak épp' annyira, hogy bejelentkeztem, és bekövettem azokat a blogokat, amiket mostanság szívesen olvasok. Nem is ezen van a hangsúly, hanem azon, hogy ide személyesebb bejegyzéseket is szánok, úgyhogy, aki szívesen belekukkantana és hagyja, hogy a hülyeségeimmel elárasszam az üzenőfalát, a világot, azt szívesen várom a twitter üzenőfalamon! "Garázdálkodjunk együtt" - lehetne a toborzói cím. Na jó, most kiderült, hogy nem lennék jó verbuváló!

https://twitter.com/andus0626

Privátban fogom vezetni, már csak magam miatt is, hogy kiszűrjem az információ hajhászokat és ha szükséges, tudjam őket likvidálni időben. Ezt nem kezelem titokként, mert jobb ha mindenki tisztában van vele, hogy nem azért engedek teret ilyesminek, hogy utólag valami Gossip Girl-szerű dolog induljon el akár rólam, akár arról hogy ezt-azt írtam.

A másik dolog, amivel megismerkedtem, az a Pinterest. Egészen megtetszett, annak ellenére, hogy először mennyire utáltam. Vagy lehet, hogy az nem tetszik, ahogy néhányan kirakják a képeket bloggerra. Főleg azért is jött meg a kedvem hozzá, mert egy másik oldalon, ahol cikk író vagyok, én magam javasoltam, hogy legyen, ott pedig bejött a sztori. Úgy gondoltam: Nekem miért ne lehetne? Úgyhogy, most már, ott sem kímélek senkit, szerencse, hogy még csak repin-elni tudok!

http://pinterest.com/szepsegcsakneke/Sajnos nem fért ki az oldal teljes neve, úgyhogy nagyon kreatívan így oldottam meg a problémát...


Szóval mondjuk ki a lényeget, velősen, nyersen: ne csak én aktívkodjak most már, hanem Ti is! :) Sok időmet elveszi a blogolás, amit szívesen csinálok. De jó lenne néha jobban meglátni a gyümölcsét. Vagy valami olyasmi....
 Nem akarok olyan önző szöveggel jönni, hogy csak Magamnak írok, mert ez nem igaz. Mindig is szükségem volt közönségre, egy olyan helyre, ahol onthatom magamból a dolgokat. Az már csak egy mellékes dolog, hogy idővel egymásból tudnak profitálni a felek. (Bár itt már kezdetektől fogva hasznos információkkal igyekszem kielégíteni az olvasótábort.)

Jó maradék hétvégét! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com