2013. március 10., vasárnap

Miss Rose paletta/2. felvonás

Sziasztok!

A Miss Rose-t lassan már nem is kell bemutatni senkinek sem. Olcsó árával és jó minőségével, nők tucatjait képes lázba és pénztárca előkotrására ösztönözni. Az utóbbi időben, ezt a palettát használtam a leggyakrabban. Szeretem a kék színt, ezért nem is volt kérdéses, hogy velem jön, főleg, hogy nem olyan élénk kék darabról/színekről van szó. Így szerintem, jobban ki is használható ez a kis pakk!


 Ára: 290 HUF
Fellelhetőség: 100 forintos/eurós bolt
Paletta szám: 01
Színek száma: 4


A palettában 4 szín található, mindegyik remek pigmentáltsággal rendelkezik. Bár a halvány lilás árnyalathoz, olyan sokszor nem nyúltam, de ez nem azért van, mert nem lennék megelégedve vele!
A sminkhez, amit el szoktam vele készíteni a legelső, a harmadik, majd a negyedik színt szoktam felhasználni. Szépen párosíthatóak a színek, de hát ez egy paletta lényege, nem?
A képek, talán jobban tudják szemléltetni Veletek a színeket, épp ezért nem szeretném felesleges szócsépléssel rabolni az időt! A legutolsó képeken, pedig egy sminket láthattok, amit én szoktam alkotni ebből a palettából. Nem tökéletes, de azon vagyok, hogy egy szép napon azzá váljon!







Mi a véleményetek? Ismertétek-e a márkát? Milyen termékek vannak meg tőlük? Mi az amit hosszabb távon használtok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com