2013. március 17., vasárnap

Nőnapi ajándék+1 termék

Follow my blog with Bloglovin
Sziasztok! 

Múlt héten nagyon protezsáltam az új Rossmann nyitását az oldalon, már nem mertem fixírozni tovább, nehogy valami miatt utálat tárgya legyek.
Pedig múlt héten volt Nőnap, ami igazából nem volt meglepetés. Mi is megemlékeztünk rá, csak én éppen jutalmat kaptam azért, mert nem rángattam be a boltba a kedvest. Ha csak ennyin múlna minden, többé nem is vinném Magammal ilyen helyekre... :D


Az eredeti terv szerint egy Essence parfümöt kaptam volna, de rájöttem, hogy annyi parfümöm, testpermetem van, hogy már lassan külön szobát kéne nekik ereszteni. Ezért is lendültem bele egy elfogyasztó hadműveletbe, de erről majd később!

Nőnap alkalmából betértünk a Müllerbe, ahol szintén tök jó akciók voltak. Ráadásul nem volt diliház, mint a Rossmannban. Itt a következőket választottam Magamnak:
- Carmex ajakápoló (Már elkeseredettségemben lemondtam a cseresznyésről...)- 565 HUF
-Essence Stage Base szemhéjalapozó- 800 HUF
-Bebe szemfesték lemosó (mini darab) - 229 HUF
Már mindegyiket kipróbáltam (1 kivételével-olvass lejjebb!), de ilyen kevés idő után nincs pofám véleményt írni róla. Nem is tartanám helyesnek, meg ütközne az elveimmel. Szeretném jobban kitapasztalni a használatukat, ne adj isten, több arcúságukat. Ezt egy fontos dolognak tartom, ezért nem kezdek bele őrült teszt írogatásba sosem 1-1 termék megvétele/kapása után.


Na hát igen, valaki már felbontotta a Carmexet, nem tudjátok k volt ilyen türelmetlen? Ó, megvan a tettes, csak tükörbe kellett néznem! 


+1
Azért én is kihasználtam a 25%-os kedvezményt és a magam javára fordítva, másnap vettem egy púdert. Ha minden igaz, átlátszó darabot sikerült kifognom. 550 HUF-ot kóstált, ami az eredeti árát tekintve nem is olyan rossz.Őt egyedül még nem próbáltam ki, csak felnyitottam, hogy lássátok Ti is, mi meg hogy van.

Ti utólag elmentetek a Rossmannba? Hogy telt a Nőnap? Miket vásároltatok mostanában? Mi az amire fáj a fogatok? Megvan már valamelyik a most bemutatottak közül? Mi a véleményetek róla? 

2 megjegyzés:

  1. Jó kis cuccokat vettél, én sokkal jobban is szeretem a Müllert mint a Rossmannt, nincs annyira "szétesve" a bolt mint a Rossmann ahol még a biztonsági őr is csúnyán a nyakadban liheg :-/
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Néha ezt a bizti őrös dolgot én is észrevettem, de csak 1-2 Rossmannba járok, így nem zavar annyira a dolog. Mindkettő boltot szeretem, csak Rossmannba gyakrabban eljutok, mert közelebb van hozzám. :)
      Nem mindent vettem én, csak a porpúdert, a többit kaptam! Örülök, hogy találtál számodra érdekes dolgokat :)
      Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com