2013. március 23., szombat

Oriflame pure nature pattanáskezelő

Sziasztok! 

Tegnap annyi képet és terméket fotóztam, hogy a bőség zavara megilletett, így kiválasztottam 4-et, amiről szerettem volna minél előbb bejegyzést készíteni. Tovább azonban nem jutottam, a választásban, ezért igényeltem segítségeteket Facebookon, hogy "random Marcizzunk" egyet. Így született meg ez a poszt!

Ez a teafás-rozmaringos pattanáskezelő már elég rég a birtokomban van. Sőt, hogy le is lőjem a poént, már a második generáció van a kezemben, és azt kenegetem Magamra, ha éppen szükségem van rá. Na de mit is tud ez a kis szerkentyű?

Ára: 999-1699 HUF
(Láttam már mindkét áron, fogalmam sincs, mi alapján megy ez a leakciózás, érdemes figyelni, mert egy kisebb ráfizetéssel 2-t is vehet az ember, ami nem rossz, főleg, ha nagyon megszereti valaki, és lesz is hova kenegesse...)
Mennyiség: 14 ml
Csomagolás: Műanyag, hosszúkás üveg. A teteje, kupakja keményebb, ellenállóbb műanyagból készült.
A kialakítása olyan mint egy golyós miniparfümé, csak a golyóbis elég nehézkesen működik ha görgetem, megvan a varázsszó, amire hajlamos kimászni a cucc, a helyéről, ez a szó pedig az erőszak.


Illat: Először egy kicsit fura volt az illata, de nagyon megszerettem! A teafa amúgy sem egy rossz illat szerintem, inkább a kétkedés nálam a rozmaringgal kapcsolatosan vetődött fel. De, szerintem nem is lehet benne érezni a rozmaringot. Az is igaz, hogy már több hete meg vagyok fázva, lehet csak elszoktam tőle és a teafát jobban érzem...(?!)



Hogyan használom?
Én a szappannal együtt kaptam meg az első darabomat, így azzal együtt használom. Tény, hogy a pattanáskezelő gyorsabban is fogy, mint a szappan, ez az, amit egy kicsit sajnálok. Milyen jó lenne egyszerre elfogyasztani őket, és egyszerre belemászni egy csupa új kozmetikumba! De ez legyen a legnagyobb bajom, tényleg...
Az arcomat megmosom a szappannal, majd a hibádzó helyeken eloszlatom a pattanáskezelőt. Nem kell megijedni, nyugodtan nyomjátok a műanyagot, úgy adja ki a löttyöt jobban! Hiába görgetné az ember, sajnos, ha nem erőszakoskodik vele az ember, magától nem hajlandó anyagot bocsátani. Majd észre fogjátok venni, hogy idővel a műanyag megadja magát és felveszi a "nyomóformát". Először nehézkes nyomogatni, de mint minden, ez is könnyebbül majd!
A leghatásosabbnak akkor érzem, amikor lefekvés előtt megtisztítom az arcomat, majd meggörgetem magam az érintett területeken. Reggelre szépen leviszi a pirosságot, és a pattanás méretével kapcsolatosan is csodákra képes, de ezt majd az Extráknál megemlítem mindjárt!



Extrák
Volt már pattanástalanító lötyim, meg szárítóm, meg mindenféle kutyulék. Az a baj a sok szárító folyadékkal, hogy lehet alájuk sminkelni, csak úgy fog kinézni az ember lánya, mintha összeragasztózták volna az arcát és elfelejtette leszedni a csimbókokat. Gondolom a géles állagúak azok, amiknél ez a probléma többszörösen fenn áll.
Itt, nem találkoztam ilyen problémával, sőt a termékleírásban is az van, hogy: "smink alá és önmagában is alkalmazható". Csak megerősíteni tudom a leírtakat, nem hátráltat semmiben sem a sminkelés terén!

A második dolog, ami nagyon jónak tartok, az a gyorsasága. Szépen megregulázza a pattanásokat. Egyszer azt hittem egy újabb fej tulajdonosa leszek, annyira elszabadult az egyik pattanásom. Mondjuk, nem tudom, hogy került a fülem mögé, a lényeg annyi, hogy az alvás is nehézkesen ment a megjelenése után. Na mondom, akkor adok neki ezzel a löttyel, szépen lekenegettem a tetejét, a széleit, jó sok anyagot el is vitt, már csak a mérete miatt is. Másnap reggelre, azonban a pattanás kisebb lett, és már nem is fájt annyira, csak akkor, ha nyomó-vizsgálatot akartam rajta tartani. Utána még 2x-3x bekentem, és nem volt vele egyáltalán gondom,  a pattanás szépen lement, összezsugorodott, majd könnyes búcsút intettünk egymásnak! Vagyis ő Nekem, én valószínűleg, ha sírtam, az örömtől tehettem így...



Egy szó mint száz, én meleg szívvel ajánlom ezt a pattanáskezelőt mindenkinek, aki szeretne egy kis enyhülést a mindennapjaiba. Nagyon megszerettem, állandó lakójává neveztem ki a fürdőszobának, most ő ott a kiskirály, csak a trónját kell elkészítenem, hogy méltó helye lehessen! Ez már csak azért is nagy szó, mert ha megfigyelitek a többi tesztemet, azért a termékeim nagy részét előszeretettel válogatom, legyen az sampon, tusfürdő, még annak ellenére is, hogy szerettem, de bevált. Bár, ezek lehet nem annyira kényes termékek a test számára, ezért is tehetem meg, hogy annyira váltogassam. Minden esetre, ritka az, aki a fürdőszoba állandó lakója lehet Nálam, és még külön helyet is fabrikálok neki....!


Nektek megvan ez a termék? Mik a tapasztalataitok róla? Szeretitek az Oriflame termékeket? 

Bloglovin-on is megtaláltok már, a jobb felső sarokban tudtok feliratkozni, vagy akár itt is! De számomra, még mindig a Facebook lenne a legideálisabb megoldás, úgy, hogy bejelölitek azt az opciót, hogy kaptok értesítést arról, hogy mi történik az oldal háza táján!  Ide, a GFC-vel már nem kell feliratkoznotok, eddig sem köteleztem erre senkit, most meg már óvva intelek Titeket, felesleges időpocsékolás, főleg így, hogy megszűnik júliusban...
Facebook  Bloglovin 

2 megjegyzés:

  1. Nekem megvan, és én is nagyon szeretem, bár nekem nem fogy olyan gyorsan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nyomom magamra, mint a szentelt vizet, mert ez legalább használ..:) Az lep meg, hogy hatásos és nincs akkora füstje. Mást meg agyon reklámoznak és fele ennyire se válik be. Gondolom sok cégnek buli, ha gagyi terméket adnak el, mert így szerencsétlen vásárló kiélheti a fogyasztói társadalom által elvárt viselkedési formát: Minden sz*rt felvásárol, ahelyett, hogy értelmes dolgokba fektetne bele.
      Köszi, hogy írtál!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com