2013. március 9., szombat

Régi-új Rossmann Örs vezér tere + hozzá való akciók

Sziasztok! 

A szemfülesebbek tudhatják, hogy az Örs vezér téri Árkád alsó szintjén található Rossmann elköltözött. Persze, nem történt óriási változás, csupán kb. 40 méterrel költözött arrébb az üzlet. De nem csak helybeli változásokat hozott magával ez az egész költözési procedúra!



Az új üzlet megnyitására, március 8-án, reggel 9 órakor került sor. Én is betévedtem aznap, kicsit bolondok háza hangulat volt, így egy gyors kör után, ki is jöttem. Barátomnak is megmutatván kívülről, a bent tartózkodó tömeget, meg lettem ajándékozva, amiért nem vittem be egy ilyen jellegű "susnyásba". Bár ehhez szerintem a Nőnap is hozzájárult, na de, a részleteket egy másik posztban igyekszem leírni!

Gondoltam, megosztom Veletek, a nyitást, és a Vele járó kisebb spórolási lehetőséget is! Nézzük csak, mi az, ami éppen jól jöhet a Számotokra!

- Március 8-10-ig minden dekorkozmetikai termék árából 25%-ot elengednek. Tehát Lovely, NYC, Essence pultoknál láttam is a tülekedést. De nagyon sok mindennek van külön, kis akciós kosárkája, amiben, ha jól láttam az előző szériák el nem fogyott darabjait tudja az ember lánya kikapirgálni. Itt is van minden, mint a búcsúban! Persze ezt egyáltalán nem a káoszra értem! Minden márkának van egy kisebb-nagyobb kosara, amiben sorakoznak a termékek. L'oreal, Essence, Lovely- Ezeket tudtam elcsípni, de van szerintem mindenféle márkából valami, csak a sietség nagy úr!
- A Dove termékekre 33%-os akció volt, de sajnos csak a tegnapi napon volt ez az akció érvényes. Minden esetre vicces volt, ahogyan néhány nőnek elment az esze ettől. 401 HUF-ba került a dezodorok nagy többsége, és ahogy egymásnak kiabáltak az emberek: Te az Enikő nem ezt szereti, viszek neki is most vagy ötöt, de várjá' te mit szeretsz, gyorsan, mert elviszik, siess már, igyekezz, ó hozzál még abból is 5-öt, visszamegyek még 2-ért, várjál. Mindezt a másik sor végére kiabálták egymásnak... Mint a mérgezett egerek, úgy topogtak az állványokhoz a nők, pedig gondolkodtam én is rajta, hogy elhozok egy darabot, de féltem, hogy ha csak a kezemmel furakszom, valaki levágja, főleg az előzőleg hallott tételek után.... Nem mondom, hogy nagyon állatias volt, de meglepődtem, hogy délelőtt 11:30-kor már ilyen helyzetek uralkodtak...Bele se merek gondolni, hogy mi volt ott délután 4 órakor. De aki ott volt, és túlélte, az megmondhatná! :)
- Minden egyéb termékekre 10% akció volt/van meghirdetve. Ha jól tudom, ez is március 10-ig van, így ha éppen nem dekor kozmetikumra fáj a fogatok, akkor biztosan találhattok valami mást, amit szintúgy egy kicsivel olcsóbban tudtok elhozni!
- Ezenkívül az első 2000 vásárló kapott valamilyen Rossmannos táskát. Nem mondom, hogy nagy szám volt, mert elég érdekes volt a váll része, konkrétan túl hosszúnak találta mindenki. Aki kijött a boltból, láttam, hogy inkább át is pakol a maga kis szatyrába, eltéve az ajándék táskát. Amennyit én láttam belőle, biztos voltam benne, hogy ez annyira nem nagy parti egy vásárlónak sem. Az anyag pl. szerintem elég átlátszó volt, ami annyira nem megnyerő az én szememben. De, ez csak az én személyes véleményem, akinek tetszett, az már elvitte, első nap elfogyott. Ökölre menni, biztosan nem én fogok érte... :)

Az üzletről: 
Bevallom, sokkal tágasabb mint a régi, és ez tetszik is. Az elrendezés is valahogy logikusabb a számomra. Ha jól láttam itt már nem csak 3, hanem 4 pénztár is tud majd üzemelni, ami nem elhanyagolható pl. egy karácsonyi vásárlási láz környékén. Minden rész sokkal nagyobb, és ami talán a legkiemelkedőbb, hogy a dekor kozmetikumok ott vannak, majdhogynem a pénztáraknál. Tehát elég szem előtt lesznek ahhoz, hogy a kulturálatlan vásárlókat legalább többen lássák, jobban szem előtt legyenek. Oké, talán maradt 2-3 márka, ami egy kicsit távolabbra került, és így annyira nem látható mit ügyködik a vevő, de ezek a Miss Sporty kivételével drágább márkák termékei. Bízom benne, hogyha itt képbe jön a termékfelbontás, rúzs trancsírozás, körömlakkozás, komplett smink elkészítés, nem fogják annyiban hagyni a dolgot! A biztonsági őrök maradtak, akik voltak, egy új arcot láttam, úgyhogy talán annyit elmondhatok, hogy a személyzetben sem történhetett változás, maximum többen lettek, mint voltak, de ez érthető is!
Ma is voltam az üzletben, már annyira nem tűnik nyüzsisnek, mint amennyire tegnap volt. Délután, kora estefelé azért van esély erre is, de szerintem, ha holnap délelőtt valaki betér, nem maradhat le túl sok mindenről, mert ma körülnéztem, és ahogy észrevettem, igyekeznek feltölteni a készleteket! Tehát, úgy gondolom, hogy ha az utánpótlásra is sikerült hangsúlyt fektetni, akkor kellőképpen felkészültek voltak ők is erre a nyitásra!

Ezt a posztot főképp azért írtam meg, hogy a 25%-os dekor kozmetikumos akcióról le ne maradjatok, mert szerintem kihagyhatatlan, hogyha vágytok valamire! Ezért a bejegyzésért, én nem kapok semmit sem, csak mivel nekem is jól jött, ez az akció, bízom benne, hogy sokatok arcára mosolyt csalhat egy ilyesmi, pláne Nők napja után 1-2 nappal! Remélem hasznotokra válik!

Voltatok már az új boltban? Mi a véleményetek róla? El fogtok menni? Mit gondoltok, jót tett az újítás nekik? 

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    A dove-os akció ma is volt, szerintem az is 10-éig van. Ezen kívül Nivea -50%, Himalaya Herbals -33% (?). Illetve ezek után a kasszanál is lejön még -10% az akciósra is, szóval nem olyan kicsi a kedvezmény.
    Himalaya herbals termék vásárlása esetén ajándék 200 ml-es testápoló, ha 200 ft-os szappant veszel, akkor is. ( a testápoló eredeti ára 1000 ft körül van )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kiegészítést, mindenki nevében! :)

      Törlés
  2. Nos... én is ott voltam nőnapon . Valóban nem nagy szám a táska, amit adtak, de itt inkább a gesztus volt a fontos. Második alkalommal már csak sima reklámtáskába csomagolt ajándék volt. Hogy mi volt a táskákban ? Az egyikben egy Playboy fekete női poló, egy New Yorker férfi tusi és egy Nivea Angel star deo. A másodikban egy Playboy baseball sapka és egy New Yorker női tusi .
    Olyan nagy kedvem nekem sem volt válogatni, vásárolgatni a tömeg miatt, bár rengeteg dolog volt akciós. Leginkább a L'Oreal Mat morphose izgatta a fantázim 1099 Ft-ért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ajándékos zacsikról nem tudtam, de akkor ezek szerint megadták a módját a nyitásnak! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com