2013. május 25., szombat

Teszt-Balea Brazil-mangós tusfürdő

Sziasztok!

Még ha olykor csapongóan szeszélyes is az időjárás, már jó készülni a nyárra, a forróságra. Kár, hogy én mindezt könyvekkel, jegyzetekkel és egyéb frappáns dolgokkal kell megtegyem. De a kibúvót most is megtaláltam, egy kis fürdőszobai rutin(ok) formájában...Ami nem más, mint a nyárias illatokkal való tusolás. 

Amikor már megláttam a nyárra/tavaszra szánt új, limitált kollekciót, tudtam, hogy a Brazil mangós tusfürdő a fürdőszobám portékái között fog díszelegni. Persze, az otthoniak révén, még a kókuszos-kakadus (ugye így hívják a madara?) darab is a szolgálatomba került, de bevallom az nem nyerte el a tetszésem. Nem szeretem a kókuszt, de ez így jó, legalább a boltokban nem Velem kell majd harcolnotok az utolsó ilyen darabokért, jól mondom, ugye? Ennek ellenére, lehet nézeteltérésbe keveredik velem az, aki a Brazil mangóra akar lecsapni. Vagy mégsem? Elvégre, még annyi van....

Már a csomagolás is eléggé feltűnő, csak úgy virít a polcokon, szép, színes élénk, nem hiszem, hogy van olyan nő, aki csak úgy elsétál mellette, anélkül, hogy bele ne szagolt volna egyszer. Nem átlátszó a tusfürdő csomagolása, így szomorúan tört rám a felismerés ezen a héten: Alig van benne basszus, pedig  nem sok ideje vettem meg! Véres szemekkel lestem körbe a családom tagjait, hogy mégis ki az, aki rá mert járni a jóféle tusfürdőmre. Aztán beugrott: Én voltam az, aki bizony magára öntötte, mint ahogy egy rossz pacsulit szokás. Csodás...


Mennyiség: 300 ml 
Ár: 269 HUF akciósan, 299 HUF akció nélkül
Illat: Mangó-vérnarancs (vagy grapefruit?) 




Tapasztalatok:

Nem szárította a bőröm, ez jó. Az illata viszonylag sokáig megmaradt, bár a reggeli fürdésekkor intenzívebb volt az élmény, ezt alá kell hogy írjam. Lehet az esti tusolásnál azért nem éreztem annyira, mert olyankor, már az agyam is a lefekvésre készülődik, meg a nap végére erősen dekoncentrálttá válik az ember. Ennek ellenére, nagyon megkedveltem ezt a tusfürdőt, és szeretnék belőle betárazni, legalább 1 pót darabra, mert annyira nyárias illata van, és tényleg az jut eszembe róla, hogy "hawaii-dizsi-napszemcsi". Legalább, egy kis ideig elfelejthettem azt, hogy szorgalmi-vizsgaidőszak van, és doronggal ütnek-vágnak, hasítják a tudatom míg szét nem robban és apró szilánkokra nem tör. 
Jól habzik, könnyed, édes-gyümölcsös illat. Csak azt kívánom hogy bár' a darazsak, méhecskék se szeretnék ennyire. Igaz, ezt felfoghatjuk bóknak is az ő részükről, mert néhányszor sikerült rám találniuk frissen fürdött állapotban. Nem vettem jó néven, ezt ők tudják a legjobban...

Szívesen ajánlom, mert ugyan nem egy csodatévő darab, ennek ellenére az illata jó nyárias-gyümölcsös ami talán elutaztat a hétköznapokban máshová. Vagy megkönnyíti azokat. A testápoló párját meg csak azért nem veszem meg, mert nem tudnám kihasználni rendesen. A szekrényen való porosodásnak pedig nem látom értelmét. 

Nektek megvan ez a tusfürdő? Vagy az új kollekció valamelyik darabja? Mit szóltok hozzájuk? A testápolók milyenek? 

Köszönöm, az újabb feliratkozókat! Ha szeretnétek valahol még bekövetni, válasszatok a lehetőségek közül, még mindig ajánlom a Facebook-ot, ott vagyok a legaktívabb!
 


És még mindig él a kérdőív linkje, ha lemaradtatok róla, akkor ha van pár perc szabadidőtök, töltsétek ki, mert jó érzés tudni, hogy Ti mit gondoltok! Már nagyon sok hasznos tanács gyűlt össze, ennek ellenére úgy gondolom, ahány ember, annyiféle nézet,  ezért ha van kedvetek, időtök, várom a válaszaitokat! Én még örülnék 2-3 válaszadónak, megdöntve ezzel a tavalyi kérdőívezés eredményét is, ami nem lenne rossz, valljuk be! 
https://docs.google.com/forms/d/1kHqGZ38IJP03LcjhgDu2uaJ96pn9ZxC269Ww_Pekv5U/viewform 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com