2013. június 1., szombat

Amit szívesen látnék a polcomon I.

Sziasztok!

Minden embernek vannak különböző vágyai, amiket nagyon szívesen váltana valóra. Az akadályozó tényezők persze lehetnek másfélék, például idő- és pénzszűke vagy éppen az, hogy a terméket nem lehet kapni elérhető közelségben. Nálam általában mindegyik variáció valamelyike játszik. Igaz, az elkövetkezendő dolgok, annyira nem létszükségletek, de nem dobnám vissza, hogyha ezzel lepnének meg valamikor...Na de a poszt célja nem a nyavajgás, hogy jaj nekem ez sincs, az sincs, csak egy kis vágyódás bizonyos dolgok után. 

The Body Shop testvaj
A BS-ről legelőször a tesvajaik kapcsán hallottam. Tetszettek, jónak néztek ki. Tervbe is volt véve, hogy na, ha lesz pénzem, akkor én bizony betrappolok és megveszek 1 dobozzal. Aztán, időközben megvettem a TBS ajakápolóját, kaptam egy pattanást a számra és kevéssé hidratált még a meleg ellenére is, amikor amúgy, olyan sok dolga nem lett volna. És, itt kérdőjeleződött meg bennem ez az egész, hogy most mi van, ha egy testvajjal is megjárom, ráadásul az nem lesz ám annyira olcsó mulatság, akárhogy is nézzük. Aztán kitudja, lehet hogy megint egy agyonistenített dologgal hozna össze a sors. Ha veszek is valaha, valószínűleg 50 ml-s lesz, akkora adag csak elég ahhoz, hogy el tudjam dönteni, hogy megéri-e az árát, vagy sem. 


Carmex Cherry
Cserenyés-meggyes variációk mindig jöhettek, teli van ilyennel a padlás és az agyam 1 bizonyos félteke is! Még a sima Carmexet sem próbáltam ki, de már tudtam, hogy őt be akarom szerezni. A bukkanó jelen esetben a beszerezhetőségben keresendő: kevés helyen kapni, és úgy is horror áron. Valószínű, hogy ebből Ebay-es rendelés lesz, mert többet is kaphatok közel ugyanannyiért, mintha itthon vennék meg 1-et. Nem tudom, itthon miért mérik ennyire arany áron az ízesített darabokat amúgy, bár tény, hogy a sima, original darab is nyom egy ezrest alapáron. Nekem a Müllerben sikerült akciósan levadásznom 549 HUF-ért, alapjáraton olyan 900-1000 HUF körül kapható. Ízesített társai pedig egyéb fodrászkellékeseknél megvásárolhatóak potom 1250-1500 HUF/darabjáért. Kisebb ráfizetéssel 2-3-at lehet kapni Ebay-en postaköltséggel együtt. Ha csak 200 HUF lenne a különbség, még itthon is beszereznék egyet, elvégre ennyin tényleg ne múljon semmi. A baj csak az, hogy nem ennyin múlik. 




Escada-Cherry in the air
Gondolom sokan vagytok most már ott, hogy: A "jó" ég áldja meg kétszer hátulról azt, aki kitalálta a cseresznyét, mert ez a bolond mindenre ugrik ami cseresznyével kapcsolatos, meg amúgy is le kellene már lőni. Még sosem láttam, de ismerve az Escada árakat, tuti hogy nem "csak" egy 5000 HUF-os beruházásról van szó. Az illatát meg sem kell említsem tudom hogy tetszeni fog és kész. Vagy túl nagy bizalmat szavaztam volna meg neki? Ritka az ilyesmi Tőlem, ennyit elárulok Nektek. 



Ecsetkészlet
Már annyi szépet és jót láttam az ecsetkészletekről, hogy lassan kezdem úgy érezni, Nekem is kellhet egy ilyen szett. Először lehet kicsiben kellene próbálkoznom, mert félek, hogy nem állnának annyira kézre ezek a dolgok, mint másnak. Annak meg tényleg semmi értelme, hogy belefektetek egy viszonylag költséges darabba, majd azt találom mondani: Áhh egyszerűbb a két mancsommal alkotni valamit, nem kell ide 80 ecset. Amúgy is a fokozatosság híve vagyok, főleg a drágább dolgokra, ez különösen igaz. 





Egy jó nagy paletta "szett"
Jó sok helyen láttam már ezeket az óriáspalettákat, ami nem gond, mert nekem is van már egy 53 darabos Miss Rose darabom. De szívesen lennék egy olyan tulajdonos is, aki még sokszínűbb palettával rendelkezik. Viszont, félő hogy nem tudnám kihasználni kellőképpen az adottságokat, kidobott pénzre meg azért senkinek sincs szüksége. Legyen ez egy erősen kérdőjeles darab így a repertoárban. Kakukktojás, talán ez a legmegfelelőbb szó rá.  

Remélem jó volt egy kicsit betekintést nyerni abba, hogy mi is az ami után ácsingózom. A cél természetesen nem az volt, hogy rongyot rázzak vagy éppen fennhéjázva felvázoljam, hogy ezt és ezt akarom a magaménak tudni. Gondoltam jól jönnének az ehhez hasonló könnyedebb posztok is a blog életébe, ezért nem szeretném, ha ez bármilyen félreértést vagy szánt szándékú rosszindulatot vonna magával, mert felesleges ilyeneken agyalni. Nem kell ebbe se többet, se kevesebbet beleképzelni annál, mint ami.  


És Ti mit szeretnétek? Miben gátol az idő-pénz-elérhetőség triumvirátus? 

2 megjegyzés:

  1. A Carmex USA-ban most kb 1,49 USD. Amikor én vettem először 10 éve, akkor 1,19 USD volt.
    Ehhez mérten kicsit elárazták Mo-on...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, szoktam látni hogy 3 db 5 USD-t kóstál, itthon 1 darab kerül ennyibe. Nyilván valahonnan importálni kell, meg kell rá profitot is rakni, csak nem mindegy mennyit és hogyan...

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com