2013. július 11., csütörtök

Mit szereztem be a nyaralásra?

Sziasztok! 

A cím egy picit megtévesztő, elvégre az alapfelszerelésen kívül kifejezetten összeállítottam egy strandolós csomagot is. A dezodor-testpermet kombót most hagyjuk, koncentráljunk arra, aminek a strandon is nagy hasznát vehetjük! 

Idén, ismét eljutok Horvátországba.  Fura, mert már egyszer, régebben voltam, de akkoriban nagyon nem szerettem külföldre járni. Az utazás időpontja vészesen közeledik. De ehhez nem csak egy bőröndnyi ruha és lábbeli dukál, helyet kell(ene) szorítani más biztonsági kellékeknek is. Én a következőkre gondoltam....




Megfelelő naptej
Ez egy nagy dilemma volt Nálam, talán el sem tudjátok képzelni, hogy mennyire. Nem akartam alacsony faktorszámú védelemmel nyomulni, mert semmi értelmét nem láttam annak, hogy naponta 4x újrakenjem magam. Viszont, 50 faktoros naptejjel is sikerült már befürödnöm, aminek az eredménye pedig látszott. Vagy éppen nem látszott, mert ugyanolyan hófehérke maradtam.
 Nagyon keveset barnultam, így le is mondtam az 50 faktoros darabokról. Viszont, a biztonságra is szerettem volna hangsúlyt fektetni, ezért esett a választásom egy 30 faktoros naptejre, ami fújós kiadás, így kényelem szempontjából sem lehet utolsó. A krémezést amúgy is nehezen viselem, pláne a várakozást. Pluszpont a vízállóságért, bár ezt majd a tenger és a medencézés próbája lesz... 



Panthenol spray
Abszolút nem volt betervezve, de mondom idegen országban leszünk, ismeretlen hely, ilyenkor amúgy is könnyen megfeledkezik magáról bárki is, a nagy semmittevésben. Kisebb leégés esetén, úgy gondoltam, nagy segítség lehet. Sajnos, a lejárati ideje közeleg, de ha a nyaraláskor szükség lesz rá, jó szolgálatot tehet majd. 225 HUF-ért jutottam hozzá, a Rossmann polcain, szerintem ennyit abszolút megért, a szüleimet ismerve, lehet szükség lesz rá. 



Jégzselé
Régóta a beszerzési listámon volt, a buszos utazáshoz jól fog jönni a lábdagadásra. Később pedig a csípésekre is. Utóbbiakon már teszteltem, hála az égnek, bevált. Nem ez az elsődleges feladata tudom, de jobb híján ez is megteszi, a többfunkciósság pedig nem utolsó dolog, ha csomagolásról van szó. 




Gyógyszeresdoboz(ka)
A kicsinyítő jelző téves, hiszen sok kicsi sokra megy alapon, bizony nem is lesz olyan kicsi ez a csomag. Lázcsillapítótól kezdve a hasmarsot enyhítő bogyón át, a hányásmegelőzésig lesz itt minden, még akkor is, ha amúgy sosem volt senki rosszul egy utazás alatt. Ha nem vinnék, 100%, hogy akkor lenne valami. Na meg van egy olyan mondás, hogy inkább legyen és ne kelljen, minthogy nincs és mégis szükség van rá. Próbálom ezt alkalmazni, valaminek a hiányát úgyis jobban megérzi az ember, mint azt a plusz 10 dekát.  

Ti mivel pótolnátok ki a biztonsági óvintézkedéses listát? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com