2013. szeptember 7., szombat

Aden Snow White 04

Sziasztok!

Mára az egyik Aden lakkot hoztam, a már régebben bemutatott négyes fogatból. Be kell valljam, egy kicsit másra számítottam, így bizony az elején le is lövöm a poént. Viszont, azóta sikerült egy másik lakkal felturbóznom ezt a színt, így már mindjárt más viselni 1-1 lakkot. Hogy mikre nem képes egy kis kreatívság.....Ezért sem szabad sosem egy síkban gondolkodni, hiszen a borzalmasból is lehet jót varázsolni, csak túl kell látni a "nem jó semmire" opción kívül is.





Aden Snow White 04
Akárki akármit mond, nekem ez nem hófehér. Csillog, és egy kis fénybeli játszadozással, olyan, mintha egy kagyló fehéresebb belsejével kentem volna ki magam. Ami nem lenne rossz szín, ha ilyet kerestem volna.
Tartósságot tekintve viszont jónak találom. 5 napig volt rajtam és csak a 4. nap pattant le a középső ujjamról a festék, az is csak azért mert vizsgadrukk közben muszáj egyszerűen valamivel matatnom. De még mindig jobb, mintha dobolnék, vagy ropogtatnám az ujjaim.

A fotók borzalmasak, nem adják vissza azt a kagyló-szivárványos fehérséget, amilyen valójában a lakk maga. Ezt nagyon sajnálom. Így inkább valami szürkés trutymónak tűnik az egész. És kivételesen még a fények sem voltak a segítségemre most.





Ez a lakk jobbna szárad, mint a neonos társa, azóta már egy másik lakkal is felavattam, olyannal amit nem láttatok még a blogon, de ami késik, nem múlik. Már magamat sem tudom követni, annyira belehúztam a lakk gyűjtögetésbe. :) 

Helyette, valószínű valami szép fehér Flormar lakkot szeretnék befogni az igába, mert volt pár ötletem, de a Tiétekre is kíváncsi vagyok, hogyha van! Én glitterekre gondoltam, és szivárványos szivacsos technikára, amit megmutatnék szívesen a blogon is, ha van rá igény.

Sajnálom a lakkot, minden esetre igyekszem kihasználni, vagy éppen máshoz felhasználni. Vagy kitudja, elvetemült leszek és összekeverem valami szemhéjpúderrel, hogy valami más színt csiholjak ki. 

Csalódtatok már lakkban, a színt illetően? 

2 megjegyzés:

  1. Kend egy rétegben is szépen fedő fehér lakk fölé. :)
    A zöldekre és a lilára nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com