2013. november 2., szombat

Aden No. 86 lakk

Sziasztok!

Ugye még emlékeztek az augusztusban rendelt Aden lakkokra? Lehet, hogy nem, mert annyira eltűntem velük az éterben, hogy az már szégyellni való, de mentségemre szóljon: most itt vagyok az egyikőjükkel. Igaz, még mindig maradt egy, amivel nem jelentkeztem. Ejnye...


Ez a versenyző a 86-os számot viseli a sorban. Nagyon szép, egyszerű zöld színe van, tényleg az az igazi, világosabb mohazöld (létezik ilyen?). Az üveg kiszerelése a szokásos 12 ml, ami életünk végéig elég is lehetne, ha csak nem száradnának be a lakkok egy idő után.
Ami mindenképp, említésre méltó így első körben, az szerintem az, hogy a lakk maga elég híg. Legalábbis, sokkal hígabb, mint amit megszoktam egy lakktól, úgyhogy volt bennem egy "felelsz vagy mersz" érzés, amikor a körmeimre kentem, de 2 réteggel szép fedést lehet vele elérni. Igaz, a körömvégeket nem takarja szépen 1-1 esetben, amin sajnos a plusz harmadik réteg sem segítene, de egy fehér alap annál inkább. 
Sajnos, ez a lakk, annyira nem tűnik kompatibilisnek a Rimmel alaplakkommal, a felbuborékosodásért haragszom, még ha csak 2 körmön is látszik. 
Fradistáknak, zöld kedvelőknek jó vásár lehet, ha nem tévedek, drogériákban ilyen zöldet nem nagyon láttam, vagy ha mégis, az tuti drágább, mint ez.


A legjobban, szerintem az első körmös kép adja vissza a lakk igazi színét, ettől sajnos már csak rosszabb képek születtek. 

7 megjegyzés:

  1. e jó színe van :)
    underthespellofbeauty.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Nekem is kedvencem ez a lakk, csodás zöld színe van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, Neked is megvan? Nem gondoltam volna, azt hittem már rég lejárt az Aden lakkok ideje és én vagyok az utolsó aki foglalkozik velük! :D

      Törlés
    2. Dehogy járt le! A nyári és az őszi körömlakkos videómba is bekerült Aden lakk :-)

      Törlés
    3. Akkor ezt meg kell néznem! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com