2013. november 30., szombat

Az én kívánságlistám "karácsony előtti "kiadás

Sziasztok! 

Ilyen sem szokott gyakran lenni a blogon, de mostanság annyi újdonságot kipróbáltam, ami úgy érzem csak előre és előre visz a kíváncsiság földjére. És van, ami szöget is üt a fejembe....olyannyira, hogy több hete rajta gondolkozom. Ilyenkor, pedig már tényleg nincs mit tenni, azt kell mondani: igen, jogosan került fel arra a listára. Elvégre, ha csak 1-2 napig égne értük a szívem, nem is lenne értelme a bejegyzésnek, és annak se, hogy utánuk nyúljak a polcokon. Szóval röviden: egy személyes bejegyzés következik, úgyis kértétek páran! :)

1. TBS vaníliás testvaj 
Én nem tudom mi van velem, meg vagyok veszve, de olyan dolgok iránt kezdek el érdeklődni az utóbbi időben, hogy teljesen kifordulva érzem önmagam. A vanília illatát utáltam régen, ma már egészen megszerettem, sőt...odáig jutott ez az egész, hogy szeretném megvenni az első The Body Shop testvajamat és úgy néz ki, hogy a vaníliás darabra esett a választásom.

Forrás


2. Rúzsok
Isten nem ver bottal, nem elég, hogy az illatok terén is kifordultam önmagamból, nem, még a rúzsok iránt is elkezdtem jobban érdeklődni. Én, aki, ha visszaolvassátok a tavalyi első TAG-emet, biztosan záptojással dobáltatok volna meg, ha elolvassátok, hogyan nyilatkoztam a rúzsokról. Ma meg már 1 darab tulajdonosa vagyok, valamint még másik 3 minta, és még egy "félig" meglepetés rúzs várja azt, hogy bemutassam itt a blogon. 21 évesen ment el az eszem, vagy én nem tudom mi történt velem...?! Lehet az UFÓ-k elraboltak az éj leple alatt és vagy az ízlésficamom cserélték ki normál működésre, vagy fordítva, ezt majd eldöntitek Ti! De már pánikszerűnek érzem, hogy olyan dolgok után nyúlok, ami után amúgy nem lenne szokásom. Mire ez tudatosul, félelmetes egy kicsit.



3. Meleg zoknik
Régebben is szerettem a vastag zoknikat, de most aztán pláne beléjük vagyok habarodva. Melegen tartják a lábat, ráadásul, szerintem egy kicsit öltöztetnek is...mármint, így a 4 fal között. Na meg remekül lehet benne csúszkálni a padlón, csempén...hogy véletlenül, vagy szándékosan oly mindegy! Az eredmény így is ugyanaz: vagy összetöröm magam, vagy pedig kis híján töröm össze magam, valamim mindig a zúzdába végzi...

Forrás


4. Körömlakkok
Tőlük is elzárkóztam egy ideig, de szépen lassan elkezdtem érdeklődni irántuk, így ezt a folyamatot annyira nem éltem meg "rémisztőnek", mint az előző 2 újdonságot. És na ná, ha le tudom a decemberi vizsgákat, akkor felcsapom a kis táskám és nem csak nézelődni fogok a Nailland pultnál, hanem végre veszek is valamit. Valamiket... Talán ez a helyesebb kifejezés!

Igazi körömlakk mániások szerintem értékelni fogják! :) Ha nem is minden napra, de minden hétre...már az is szép szám az én esetemben!
Forrás


Azt hiszem, még sikerült normális keretek között tartanom magamat. De nem is ez a lényeg, hanem hogy szépen lassan, vagy amit érdemes, azt valóra kell váltani, ha tud érdemben tenni érte az ember! :) Ha Nektek is van listátok, akkor osszátok meg velem itt a bejegyzés alatt, vagy meséljetek róla egy kicsit!

4 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy te is elkezdtél nyitni a rúzsok iránt! :) Én imádom őket! Kiváncsi vagyok majd a tesztjeidre illetve, hogy milyen rúzsokra sikerült szert tenned! :) Hű, az én kivánságlistám mindennap bővül min. 2 dologgal, szóval lehetetlen lenne felsorolni! :D Az könnyebben menne, hogy mi az amire nem fáj a fogam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor majd ha végre süt a nap, megpróbálok pár képet lőni, hátha meghozza a kedvét másnak is ezekhez a dolgokhoz!
      Ne is mondd, én is bővíthetném a listát, de ezek, amiket most felsoroltam, hosszabb életűek, így talán van értelme emlegetni őket, hogy szeretném magaménak tudni szinte mindegyikőjüket. Bár a rúzsoknál és a lakkoknál nem volt pontos elképzelésem, most veszem észre, de idővel talán jobban kiforrom magam a témában én is. :)

      Törlés
  2. Én is akarom azt a TBS testvajat, mikor a csajokkal megnéztük visszaraktam, mert annyira nem nyűgözött le, de valamiért még is szeretném szóval orromban maradhatott mégis az illata :D Meg imádom a vaníliás dolgokat, YR parfümöm is vaníliás télen mindig azt használom :)
    Nekem a rúzsokról változatlan a véleményem, még mindig nem használom őket :D Pedig tetszenek, de nagyjából fél percig vannak a számon...
    A körömlakk meg na...khm... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Változnak az idők, változnak az emberek is, remélhetőleg előnyükre mindig! ;) A körömlakk pedig nem rossz dolog, főleg a mai kínálat mellett...van miből szemezgetni, az egyszer biztos! A rúzsokhoz pedig sok szerencsét, abból még szerintem én is kereshetem az igazit..! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com