2013. november 16., szombat

Babylove kamillás sampon-Teszt, vélemény

Sziasztok! 

Meséltem már erről a samponról Nektek, na meg arról is hogy nagy reményeket fűztem hozzá. Tudni kell erről a márkáról, hogy a termékeik parabén, és mindenféle káros anyagoktól mentesek (mint a paraffin). Ezért is volt olyan nagy a hév nálam, na meg a törlőkendő sikere is bizony sokat nyomott a lantban, hogy azt mertem mondani, igen elhozom a polcról. 


Ár: 399 HUF
Kiszerelés: 250 ml
Felelhetőség: DM




Az első szárnycsapásoknál nagyon pozitívnak tűnt a sampon is, de sajnos, idővel ő is kimutatta a foga fehérjét. Ez már csak azért is bánt, mert nagyon szerettem volna szeretni ezt a darabot, mégis annyira rossz hatással volt a hajamra, hogy idő előtt sampont kellett váltsak, hiába van még meg a tubus fele. 


Ami nem volt jó:
 Az elején nagyon jó kamillás illat lengett körül, lehet ez másoknál zavaró lehet, nálam nem volt az. A hajam puha is volt, az első használat után. Na de 2-3 héttel később jött a horror! 
A hajvégeim szárazak voltak és töredezettek. Szilikonmentes samponokat használok már egy jó ideje, úgyhogy fel sem merülhet az a lehetőség, hogy azért volt ilyen a hajam, mert eddig mindenféle mesterséges vackot kentem volna rá. De ezzel a kis bakival még jó barátok is lehettünk volna, hiszen egy kis utó-balzsamozás helyre tudja hozni ezeket a dolgokat, csakis a hajvégeken, nem igaz? Ó, szép lett volna, ha ennyivel megúszom! 


A második bakfitty is kibukott: hamar zsírosodás. Nem is tudom, hogy férhet össze két olyan tulajdonság, mint a szárítás, vagy a zsírosítás egy hajon belül. Meg merem kockáztatni, hogy egy samponnak ez lehet a legrosszabb tulajdonsága.
 Ugyan a hajmosásaim számát ennek ellenére nem emeltem meg, de rohadtul nem tetszett ám, hogy a második napon már nem túl vállalható a hajam, ezért is döntöttem úgy, hogy megválok ettől a sampontól.
Ami még nagyon idegesített, az az, hogy a hajam úgy viselkedett ez idő tájt, mint egy rohadt szivacs. Értsétek szó szerint...! Minden szagot bevett. Tudom, persze, hogy bizonyos illatokat bevesz a haj, főleg ha főz az ember, de az enyém ennyire és ennyi-féle szagot még sosem gyűjtött össze. Pedig az étkezési szokásaim nem változtak akkoriban sem, ugyanannyit is mozogtam, fűtési időszak sem volt, így a túl meleg levegő sem lehet az oka a zsírosodásnak. Viszont, mint egy szemétlerakó telep nem szerettem volna bűzölögni..


Javítási procedúra: 
Nem hittem teljesen elveszettnek az ügyet így sem, ezért amikor megvettem a teafa olajat, gyorsan 10 cseppel felturbóztam a sampont. Így már jobb volt az eredmény, zsírosodás terén mindenképpen. Viszont a teafa olaj illatát, rájöttem, hogy hosszú távon nem fogom én bírni, ilyen tömény formában pláne, és szerintem a kamillával sem olyan jó párosítás. Minden esetre, legalább javítható volt a sampon. Az már a másik dolog, hogy normál esetben, szerintem ennek nem szabadna megtörténnie, hogy : megveszek egy terméket és még én kísérletezgetek itthon, a saját Dexter laboratóriumomban, hogy ugyan már működjön a sampon. De lehet, én vagyok túl hercegkisasszony...

Pozitívum
Egy fő-fő pozitívuma volt ennek a samponnak, az pedig a finom illat mellet az, hogy nem csípte a szememet. Így, bátran azt merem mondani, hogy lehet vele mosni a baba haját, a kérdés már csak az, hogy az ő haja hogyan reagál rá (nem-e kezd el gyorsabban zsírosodni, vagy szárazzá válni, mint az enyém). 

A sorsa: 
Valahogy el kéne fogynia. Kemény 2 ecsetem mosására használom fel. Hogy gyorsabban fogyjon szerintem 1-1x beiktatom a hajmosásomba is, havi 1 alkalommal, hogy végre megszabaduljak  tőle. Egy biztos, ha elfogy, örömmel fogom híresztelni az oldalon! 

4 megjegyzés:

  1. Uh, ilyen rossz véleményt még nem olvastam samponról, eszembe sincs kipróbálni.
    Én már jártam úgy jó pár éve, vettem Gliss Kur-t valami japános volt, na mindegy, mostam vele a hajam és valami nagyon durva sebes lett tőle a fejbőröm, kénes sampont kellett használnom, úgy nézett ki mintha véresre vakartam volna az egész hajam, Gliss Kur bármilyen termékét azóta messziről kerülöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, amúgy ott baltáztam el, hogy baba sampont vettem. Csak hát tudod, a kendő is annyira bejött, ilyenkor meg beindul a zsongás, hogy hú, de jó minden. :S
      Szerencsére, még nem jártam úgy, mint te, csak tusfürdővel, vagy éppen érzékenyebb időszakomat élte a bőröm, de hasonló kis sebek lettek rajta. Azután egy ideig, csak ilyen allergén mentes tusfürdőt kaptam itthon, meg büdös ecet szagú gyógyszertári kenőcsöt. Jaj, de utáltam, az utóbbit... :(

      Törlés
  2. Ezzel a samponnal nekem is csak rossz tapasztalataim voltak! :D Száraz, érdes, korpás, kezelhetetlen, töredezett hatású hajam lett, mikor kipróbáltam! A kellemetlen viszketésről nem is beszélve.. nem is értem mi történhetett, pedig a (amiket próbáltam) dm saját márkás dolgok annyira jók szoktak lenni! :s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd a jó oldalát: legalább nem lett zsíros a hajad. :D
      Igaz, én meg korpás nem lettem, de nem mintha hiányolnám az én felsorolásomból....Bőven elég volt befogadni, azt, amit leírtam! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com