2013. november 24., vasárnap

bruno banani, Müller, Douglas, Illatkalauz nyereményjáték....és mi szem-szájnak (inkább orrnak) ingere

Sziasztok! 

A Prestige Products jóvoltából, ismét információs központtá válok, remélem nem rossz értelemben! :) Pár, talán Titeket is érintő dologról szeretnék mesélni, hátha megkönnyíti ez a karácsonyi ajándékozást, vagy szerencsétek lehet az Illatkalauz által megrendezett nyereményjátékok (igen, jól láttok, többes szám!), valamelyikén.

Na de, haladjunk szépen sorjában, hogy mikor, mit és hogyan van lehetőségetek bekapcsolódni ezekbe a dolgokba!



Bevásárlóközpontok, Müller, Douglas
2013. november 30-december 1 és 2013. december 7-8-ra eső hétvégéken, a bruno banani szexi segítői beköltöznek a Müller és a Douglas üzleteibe. Azt hiszem, én már láttam egy ilyen hasonló kampányt, még nagyon régen, csak egy Lady Gaga parfümmel: félmeztelen, kockahasú férfiak kínálgatják a parfümöket, nőknek. Itt is, valami ilyesmit tudok elképzelni, ha ennyire ki van emelve, a szexiség, úgyhogy, érdemes erre felkészülnötök, mielőtt a helyszínre mennétek. Engem bevallom feszélyezett a látvány a fél pucér srácokkal, a régebbi Lady Gaga-s, hasonló bemutatónál, ezért is nem mentem oda parfümöt szaglászni akkoriban. De szerintem, az ilyen jellegű dolgok, inkább elijesztik a nőket, mintsem odavonzanák őket. Legalábbis, én a parfümre szoktam kíváncsi lenni, nem arra hogyan böki ki a szemem egy mellbimbó. :)

Személyes kitérő: 
Nincsen egyetlen egy buno banani parfümöm sem még, mert régebben ódzkodtam tőlük, viszont amióta megszagoltam a lila üveges, Magic Woman-t, nem tudok betelni vele. Ha elfogadtok, egy kis személyes ajánlást/tanácsot is, akkor szerintem ővele kezdjétek a szaglászást! :) A Pure Womant is megnéztem magamnak, annak sincsen rossz illata, de szerintem a Magic Woman különlegesebb mind üvegben, mind illatban. 


A lényeg az annyi, hogyha ezekben az időpontokban bármilyen bruno banani parfümöt veszel, akkor kapsz egy kaparós sorsjegyet. Ezzel a sorsjeggyel nyerhetsz ecsetkészletet, vagy bankkártyatartót vagy éppen egy Dangerous Woman szempillaspirált.

Ebben a programban résztvevő üzletek a következők: 
Douglas üzletek: 
Budapest- Árkád
Budapest- Westend
Pécs-Árkád


Müller üzletek:
Budapest-KÖKI Terminál
Budapest- Corvin Pláza
Budapest - Europeum 


Nyereményjáték az Illatkalauz facebookján! 
Ha mindez nem lenne elég, akkor az Illatkalauz Facebook oldalán is játszhattok 3-3 férfi és női bruno banani ajándékcsomagért, 2013. november 27 és 2013. december 18. között. A játék itt, Sexy Santa néven fut, úgy találhatjátok meg! Belinkelem ide a Facebook oldalt, hogy könnyebb legyen megtalálnotok!
Facebook: www.facebook.com/illatkalauz



Ehhez a nyereményjátékhoz, viszont az oldalnak és Nekem semmi köze, ez csak egy lehetőség pluszban, Nektek, az Illatkalauztól! Szerintem érdemes játszani, próbáljatok szerencsét! Hátha a saját, vagy éppen másnak (barát, barátnő, anyu, apu, nagyi, nénike..) ajándéka hull az öletekbe! :)

Sok szerencsét, remélem az oldal látogatói közül kerül ki valaki!

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük az infót, szemem a pályán! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, sok sikert! Remélem az oldal látogatói közül viszi valaki! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com