2013. november 17., vasárnap

Flormar fehér lakk- A tökéletes fehér lakk nyomában...

Sziasztok!

Ez az első Flormar lakkom, amit már egy jó ideje használok. Sőt, igazából pont ő az a lakkom, amit az utóbbi időben a legeslegtöbbet használtam! Talán, amiatt lehet ez így, mert rengeteg módon variálható, ráadásul alapnak is nagyon jól kihasználható, például más tanácsára, a neon lakkokhoz.

Ár: 575 HUF
Mennyiség: 11 ml
Árnyalat:  370 
Beszerezhetőség: Flormar standok (Árkád, Aréna stb..) 



Már olvashattatok az Aden lakk kudarcáról a blogon, lássunk most egy siker élményt is! 

Használata/Tapasztalatok
Nos, azelőtt még egy lakkom sem volt a márkától, de magamra vessek, ha eddig még nem néztem feléjük! Az első lépések kitapasztalása viszont időigényes volt. 11 ml-es a lakk, ami szerintem elég jó mennyiség az áráért, pláne ha beváltja a hozzá fűzött ígéreteket!
A lakk egy rétegben már jól fed, de a legelső használatkor én 2 réteggel dolgoztam, mivel még nem voltam az ecsethez, és az állaghoz sem hozzá szokva, egyáltalán. Ugye, az ismeretlennel, általában óvatosabban, megfontoltabban bánik az ember, így tettem én is.


A száradási idő mindenképpen jobb, mint az Essence vagy az Aden lakkok esetében. Nem azt mondom, hogy pikk-pakk megszárad, de ha lefekvés előtt 1 órával felkeni az ember, akkor nem lesz párna lenyomatos-meglepetéses a köröm reggelre. Olyan 10 perc után, azért már lehet apróbb dolgokat is csinálni. De a kulcsokat, és egyéb éles szerszámokat, még érdemes kerülni, ilyenkor. Sajnos, azok még így is egy kicsit megpiszkálhatják a festést. De, legalább nem lesz párnalenyomatos a körmöm, és nem kell az idővel versenyt táncolnom!Ezért, nálam jár egy piros pont! Sajnos, más lakkoknál, azért kellett legalább 1,5-2 óra (ha nem több) lefekvés előtt, hogy nyugodtan tudjak aludni, bár még így is néha porszem került a gépezetbe.
Tartósság szempontjából elég változó ez a lakk. Volt, hogy 5 napot kibírt mindenféle varázslat nélkül, és végül csak az unalom miatt mostam le a lakkot. De akadt példa olyan viselkedésre is, amikor 2,5 nap után egyszerűen bemondta az unalmast és a mutató ujjamnál láthatóan feljött a lakk. Egy új, fedőlakkot használtam ekkor, próbálom ehhez kötni a negatív élményt. Minden esetre, azért elmondható ezekről a lakkokról szerintem, hogy nem 1 napos barátságra köttettek a körmökkel!

És akkor most mutatok pár képet, hogy hogyan is néz ki. Lesz, amit már Ti is láttatok, lesz, amit még nem! :)



Negatívumként annyit tudok mondani, hogy ha túl sok lakkal akarja az ember használni, akkor néha hajlamos feloldódni, nehezebben száradni. Itt is láthatjátok, a gyűrűs ujjamon is, a csillámok elkezdtek jobbra lefele olvadni, fogalmam sincs miért. A "kis krátert" meg a laikusok szerintem észre is veszik, na ott újra is kellett festenem a fehér lakkal, nagyon nagyon óvatosan. Úgyhogy, túl sok lakkal, egy körmön nem biztos, hogy jó (ajánlott) így használni! 

Ha valaki egy szép fehér lakkot keres, akkor tudom neki ajánlani! A festési technika nálam egy kicsit több időbe telt, míg megszoktam de már automata módon dugom bele az ecsetet a festékbe, tudom mi az a mennyiség, ami se nem túl sok, se nem túl kevés, így csak néha-néha vétem már el. Ezt áthidalva, szerintem jól kihasználható, mondhatni, örök darabról van szó!

2 megjegyzés:

  1. Dettó ugyanezt a lakkot vettem egyszer, de még csak be sem fogta a körmeimet 4!!! réteg után sem, csak olyan tejes volt. o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Óha.:( Sajnálom, hogy Neked ennyire bajos volt ez a lakk. Ilyenkor szeretném, hogyha valami Nekem is beválik és jó, bár ugyanazt a szintet hozná mindenhol. De remélem, azóta már megtaláltad azt a lakkot, ami minden igényed kielégíti! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com