2013. november 7., csütörtök

"Idén miben töröm magam össze" lábbeli


Sziasztok! 


Szerintem a blogon még nem is volt szó cipőkről, lábra valókról. De, ideje megtörni a csendet, pláne ha valami szuper darabot fog ki az ember, ráadásul egész olcsón is volt vesztegetve. Úgyhogy, idén már nem akkora tortúra ez a téli cipő vásárlás végre! 



Azzal szeretném kezdeni ezt az egészet, hogy pár sorban összefoglalom, hogy szerintem, az én számomra milyen egy jó, normális télre való cipő/csizma. Életformánként ez változhat, sajnos fázós is vagyok, ez jobban közrejátszik a dolgokban, megnehezíti a választást is. 

Télen fontos, hogy melegen legyen tartva a lábam, ezért mindig jó meleg, béléses darabokat keresek. Amiket könnyű is lehetne találni, de sokszor szoszi van a mákos pitében: nem mindig teljesen bundás a csizma/cipő. A lábfejtől az orráig kopasz a belseje, komolyan! Ez a halálom. 

A másik dolog, amin elszokott még bukni egy cipő, ha ilyen nagy ormótlan mamusz kinézete van, vagy a lábfejemnél olyan érdekesen hat az egész kinézete. 
Amin még bukhat nálam egy cipő, az a talp vékonysága. Olyan kis sz*r vékony műanyag talpanyagok vannak, hogy néha direkt keresem az eladók tekintetét, hogy ezt tényleg télire szántátok? Mert felfázásra tökéletesen alkalmas, és minden másra is, az egyébként hideg időre szánt cipő, csak a valódi funkcióját nem látja el. 

Na és persze, az is fontos, hogy valamilyen szinten divatos legyen az adott darab, ne egy vénasszonyoknak készült mogyorótörőben tiporjak rá akárkire is, mert könnyű testi sértésért még fel is jelentenek, ha nem vigyázok! :D 






Minden esetre meglepődtem magamon is, hogy a Skálában kb. 10 perc keresgélés után rá akadtam erre a darabra, egész jó áron, 6300 HUF-ért. Meleg, bundás is, vastag a talpa is, szegecses, úgyhogy még talán a divatot is követi, bár lassan lejár a szegecsek kora, állítólag. Úgyhogy, idén is összetörhetem magam a 30 centis hó idején, mint ahogyan tavaly tettem közvetlenül vizsga előtt és után...Lehet egy motoros szánba jobb lenne beruházni hosszútávon!?   

2 megjegyzés:

  1. jujj, nagyon tetszik!!! :)) én is a minap vettem 1 cipőt a Deichmann-ban, bokacsizma, hasonló mint a tiéd, van rajta csat, szegecs nincs, magasabb sarkú :) szerelem volt első látásra, ugyan bélés nincs benne, de vannak jó vastag zoknijaim :D már most imádom! bár nálam volt egy kis dilemma, mert voltak még tetszetős darabok, de mindegyik olyan túl asszonyos volt,semmi díszités, csak sima fekete! :) használd egészséggel a csizmád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, idén reméljük nem taknyolok annyit, mint tavaly! :) Én szeretem, ha van rajta valami díszítés, de az a baj, szerintem sokszor túlzásba viszik ezt a gyártók.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com