2013. november 10., vasárnap

Milyen sminkcuccokat vinnék magammal...?

Sziasztok!

Ki ne ismerné a bepakolás nyűgjeit 1-1 nyaralásra, hosszú hétvégére, vagy éppen egy költözés esetén. Szelektálni pedig sosem sikerül normálisan. Még a magam fajtának sem, aki nem szeret hurcolkodni. Mégis, szerintem minden utazás más-más csomagot igényel.
Persze, sok mindenbe beleszól az időjárás, a hagyományok, és az időmennyiség amivel az ember is rendelkezik az útja során.
Most, csak azt szeretném bemutatni, hogy mi az, amit ÉN vinnék el 1-1 kiemelt alkalomra. Tudom, mindenki más és más. Amíg nekem a tusvonal kimaradhatatlan, más egy lépést sem tesz a kedvenc spirálja nélkül. Most, egy pár helyzetet válogattam össze, remélem érdekes lesz a Ti számotokra is!



....egy hosszú hétvégére?
Egy hosszú hétvége nem sok, maximum 4 nap. Ha ilyenre vállalkozik az ember, ráadásul kulturálódás vagy kikapcsolódás van a sorban, akkor felesleges túlcicomázni az egészet. Egyrészt, szerintem idő sincs rá sokszor, másrészt, ha kikapcsolódni vágyik az ember, legtöbb esetben ez víz mellett esik meg ugyebár, oda teljesen felesleges a smink. Az esti vacsorához, városnézéshez viszont elkelhet pár dolog. Ezek a következők az én kis listám szerint:
-Alapozó: Catrice All Matt Plus
-Szemhéjtus: NYC ecsetes tus
-Szempillaspirál: Avon Superschock
-Szemceruza: igény szerint változtatható, én feketét vinnék
+1 mostani kedvenc: Color Tattoo
Szerintem ezekkel azért össze lehet hozni egy szép, mutatós sminket, ami megállja a helyét, variálható is, hiszen az egyik nap egy cicás sminket készít az ember, másik nap a Color Tattoo-t bolondítja meg vele, vagy éppen csak magában használja a CT-t, és huss elrepült az idő. Még egy ecset is elfér a neszeszerben, és így szerintem tényleg nem foglalhat nagy helyet az utazó táskában. Ennél többet, szerintem felesleges vinni, mert egy ilyen hétvégén, tényleg nem ezzel lesz elfoglalva egy vendég, akárki akármit mond. :)

...1 hetes nyaralásra?
A nyaralásra a fent említett dolgokat hoznám el, de becsatlakozna hozzájuk az éppen aktuálisan kedvenc /legtöbbször használt palettám is. Bár, a tapasztalat azt mutatja, hogy 4 esetből kb. ha 2x használtam a palettát, azért megnyugtat a tudat, hogy igen, szükség volt rá és tudtam használni. De a kedvencnél, vagy a legjobban kihasználható darabnál többet teljesen felesleges hozni. Én úgy vagyok vele, hogy félnék, hogy elveszi a helyet a szuvenírektől, a táskában.


...költözés esetén?
A költözés, vagy részleges költözés esetén még jobban meggondolnám, hogy mit viszek magammal. Eddig pár dolog biztos lenne: az alapozó, a tus, 1 paletta, spirál. A púder kétséges nálam, de elképzelhető, hogy utólag beadnám a derekam és hoznám. A többi, annak a függvénye, hogy hová is költözöm el. Ha országhatáron belül maradok, akkor szinte biztos, hogy a dolgaim 80%-a jön velem, de a legfontosabb darabokból itthonra is hagyok, vagy veszek, pótolom.


Viszont, külföldre utazás esetén már egészen más a helyzet, elvégre, egy új világ nyílhat ki az ember előtt, nagyobb kínálattal és ha a fizetése is megengedi(általában engedi), akkor nagyobb kerettel a jobb, minőségibb cuccok felé. Ezért is vinnék magammal csak 1-2 ecsetet, mert tudom, hogy odakinn ennek nagyobb a kultusza. Ilyenkor, érdemes szerintem, a nehezen megtalált, de jelenlegi kedvenceket vinni, főleg ha éppen az adott márka nem található meg odakinn. De indulás előtt nem árthat 1 listakészítés sem, és a mérlegelés, utána olvasás sem. Elvégre, nem biztos az sem, hogy amit kinéztem, az be fog válni 100%-osan. Ilyenkor persze a rokonság utánam küldheti az egész pereputtyot, ez is egy lehetőség. De a legfontosabbakat nem hagynám itthon. Amit itthon is alig használtam azelőtt, azt odakinn sem tudnám hasznosítani, így elajándékoznám.

Nem azt mondom, hogy tökéletes a listám, mert van ami kimaradhatott, valami pedig másnak még elengedhetetlenebb,mint nekem. De ha elmegyek valahova, akkor az az élmény miatt van számomra, az az elsődleges a listán, nem pedig az, hogy mit akarok feltétlen magamra aggatni. És ez nem egyenlő azzal szerintem, hogy úgy nézek ki, mint egy csavargó és riogatom a helyi embereket. :) 

2 megjegyzés:

  1. az utolsó mondaton nagyon jót nevettem! :))) nagyon jó poszt lett, kb. én is csak ezt a pár dolgot vinném + szemöldökceruza, meg egy rúzs mondjuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így, utólag meggondolva, lehet egy rúzs Nálam is jöhetne, de annyira nem érezném meg a hiányát, szerintem! :)
      Köszi, hogy írtál! Valakinek, végre átjött az egyik humor morzsám! :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com