2013. november 10., vasárnap

Nyereményjáték az oldalon!

Sziasztok!

Egy kis ajándékozásra gondoltam, így az ünnepek előtt. Sokat törtem rajta a fejemet, hogyan is lenne helyes ezt megejteni, de úgy gondoltam, most kivételesen, akárki beszállhat a játékba. Ennek ellenére, szeretnék különbséget tenni régi, és új követő között! 


Feltételek:
- Legyen magyarországi posta címed! (A helyzet a szokásos: ha rokonod lakik itt, de Te határon kívül tartózkodsz, de megfelel Neked a dolog, elpostázom a magyar, megadott címre a csomagot, amennyiben Te nyersz!)

-Régi követőknek:
A régi követőknek semmilyen dolguk nincsen, nekik automatikusan 3 esélyt írok jóvá a jelentkezéskor! Egy "betyár becsületbeli" Facebook oldal-féle Tetsziknek, azért nagyon örülnék, de ez opcionális! Egyébként: ne tőrjük meg a hagyományt! Eddig ugyanis mindig olyan nyert a nyereményjátékok során, aki Facebook-on, csak opcionálisan rányomott a tetszik gombra, úgyhogy mondhatjuk úgyis, hogy szerencsét is hozhat a dolog! :) Eddig 2-ből kettő az arány, azt hiszem ez sok mindent elmond! 

Na de az új feliratkozók se szomorkodjanak, ők egy kicsivel több mindenért cserébe, de jelentkezhetnek a játékra.
-Új követőknek:
Nincs is más dolgotok, mint a GFC-Facebook-Bloglovin triumvirátus mindegyikén követővé (vagy éppen lájkolóvá) avanzsálódni és máris benne vagytok a játékban, egy eséllyel!

-A nyereményjátékhoz legalább 7-8 jelentkező szükséges! 

-Ha 18 éven aluli vagy, kérlek kérj engedélyt otthon a részvételhez, és ezt jelezd is nekem!

-Ha a sorsolt nyertes, nem jelez vissza 2 napon belül, akkor a csomag újra lesz sorsolva mindenképp! 

Jelentkezési határidő:
2013. december 06.
Sorsolás a Random.org segítségével:
2013. december 07, este 18:00-19:00 óra környékén


Követők száma: 2013. 11. 09-én, 101 fő. Ebből nyilvánosan követ 93 fő, privátban 8 fő. A privát követések nem számítanak! A régebbi követők (2013. 11. 09-ig) le vannak print screenelve, hogy csalásra ne kerülhessen sor, az esélyek száma miatt!
Ha csalás merülne fel, az azonnali kizárást von maga után, a játékból! 

A jelentkezéshez kérlek töltsétek ki az alábbi kis Google kérdőívet, amibe leírom, hogy mi az amit le kellene írni. Régi/új követő is ugyanezt a kis minta formát használja, kérlek Titeket!

Ha bármilyen észrevételetek van még, esetleg véleményt is formálnátok azt várom a második, véleményező kis dobozba.
Külön szedtem a jelentkezéstől ezt a mezőt, hogy utólag tényleg ne az legyen, hogy azért nyert XY mert jót írt, azért nem nyert MZ/X , mert rosszat írt stb... Ha a második üres mezőbe írjátok a véleményetek, úgyis összekeveri a Google, szóval nincs félnivalótok, hogy esetleg tudni fogom ki mit írt! Én nagyon örülnék, ha írnátok egy kis visszajelzést az oldalról, hogy merre halad, jó-e ez így, mit gondoltok stb... A kérdőívezés úgyis csak jövőre esedékes, de nem akarom a lehetőséget nem megadni a Számotokra, ilyen téren. Nem lenne fair elzárkóznom ilyenkor, legyen szó a negatív vagy éppen a pozitív véleményektől. 

A nyertest, a megadott e-mailen keresztül értesítem, de ha nem jelentkezik 2 napon belül, mindenképpen újra sorsolok! Kérlek Titeket, hogy ne csak Magatok miatt, hanem látogató társaitok miatt is legyetek figyelmesek, pontosak az adatok megadásakor és a jelentkezéskor egyaránt! 

Még egyszer, a jelentkezési határidő:
2013. december 06.
Sorsolás a Random.org segítségével:
2013. december 07, este 18:00-19:00 óra környékén

A minta jelentkezés tehát (Alul, a Google kérdőívbe ezt másoljátok be és töltsétek ki!):
Ezen a néven követlek
GFC-n:
Facebook-on:
Bloglovin-on:
Régi/új követőd vagyok (Ami rád vonatkozik, azt írd be!)
E-mail címem (Olyat írj, amit gyakran nézel!):
 Ha még nem vagy 18, kérlek kérj engedélyt a nyereményjátékhoz való részvételhez otthon! Majd írd be a következőt: 18 éven aluli vagyok, engedélyt kértem otthon a részvételhez.

És akkor egy kis kedvhozó...
A teljes csomagot nem szeretném felfedni most rögvest, de itt van 1 kép, egy szerintem nagyon szép Flormar lakkról, ami biztatóan hathat, a jelentkezést illetően . Ezen kívül a csomagban a következő márkák lapulnak még: H&M, Yves Rocher termékek. Ugye nem is hangzik ez olyan rosszul? A többit pedig megmutatom egy emlékeztető bejegyzés során! :)



Nincs is más dolgotok, mint a megadott minta alapján, kitölteni a jelentkezést! Sok sikert mindenkinek!



19 megjegyzés:

  1. Köszi szépen a lehetőséget, jelentkeztem :)
    Gyönyörű ez a Flormar lakk :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, remélem nagyon örül neki majd az, aki megnyeri! :)
      Én köszönöm, hogy jelentkeztél!

      Törlés
  2. Én is jelentkeztem, én is köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam ám, örülök neki, és én is köszönöm, hogy jelentkeztél! :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Én is köszönöm a jelentkezést, jó látni, hogy sokatokat érdekel! :)

      Törlés
  4. Nagyon köszönöm a lehetőséget, egyik legkorrektebb nyereményjáték, amivel mostanában találkoztam! :)
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, remélem sokan így gondolják majd, és még sokan jelentkeztek rá! :)

      Törlés
  5. Köszi a lehetőséget jelentkeztem :) :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Andrus! Köszi szépen a lehetőséget! Én nem rendelkezem magyarországi postacímmel, de ha mégis mellém szegődne Fortuna, az ajándékcsomagot a Magyarországon élő nővérem kapná meg. :)
    Szeretnék megmutatni neked egy új kezdeményezést, melyre téged is szívesen várlak, a neve Lakkozz! Fotózz! Posztolj! Részleteket itt olvashatsz: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/lakkozz-fotozz-posztolj-lfp-1-fordulo.html
    Nálam is játék van, bár tény, nem ennyire gyönyörű lakkért. :) http://vaniliamamor.blogspot.ro/2013/11/osz-bucsuztato-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Benéztem hozzád, és megtetszett az ötlet! :) Szerintem, ha még nem is ma, de holnap vagy azután, írnék e-mailt ezzel kapcsolatban, ha nem gond! :)

      Törlés
  7. Köszi a játékot, jelentkeztem, nagyon jók a nyeremények :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi a lehetőséget, jelentkeztem. Most nálam is van játék, kukkantsatok be. :)

    VálaszTörlés
  9. Hali!
    Mi az a GFC?
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Google Friend Connect. Itt oldalt van, bal oldalon, ahol látod a feliratkozók számát. Beregisztrálsz a google-re, és itt a követés gombra kattintasz úgy, hogy nyilvánosan kövess. (A rendszer azt hiszem automatikusan felajánlja, mint lehetőséget, hogy nyilvánosan, vagy privát módon szeretnél-e követni, de válaszd a nyilvános módot, mert én ezt csak így fogom látni, hogy követsz! :)
      Remélem mindent sikerült leírnom értelmesen, ha van még kérdésed, akkor szívesen elmagyarázom, a legjobb tudásom szerint! :)

      Törlés
    2. Szia Andus!
      Nem vagyok google-ön, ezért nem tudtam mi is ez.. :))
      Értelmesen írtad, igen, köszike.
      Viki

      Törlés
    3. Szívesen! :) Akkor, már mindent rendben van!

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com