2014. április 6., vasárnap

Glamour napok: Tervek és kívánságlista

Sziasztok! 

Bevallom, azelőtt nem villanyozott fel az, hogyha közeledtek ezek a piros betűs napok. 3 nap, amikor szétvásárolod az agyad, és? Nekem ez kb. annyira volt elég, hogy megvegyem az alapozó utánpótlást a következő X hónapra, majd vegyek még valamit, aztán zsutty, mint aki jól végezte a dolgát, megváltotta a kis saját világát, battyogtam hazafele, hogy na most aztán jól megcsináltam. 

Idén, talán ez lesz az első alkalom, hogy úgy indulok neki ennek az egésznek, hogy Isten neki fakereszt, ha eltörik az se lesz, és kb. egy kisebb vagyont hagyok ott 1-2 boltban, legalábbis magamhoz viszonyítva. Igaz, ezt a mostanit több havi spórolás előzi meg, de mégis elgondolkodtam, hogy talán a legjobb spórolás az, hogyha az ember nem vesz semmit. Emellett a véleményem mellett kitartok, viszont, amellett nem tudok elmenni, hogy ebben a pár napban, hogyha az ember vásárolni akar, és főleg nagyobb beruházásokat akar megtenni, mint például táska, gardrób frissítés, akkor ezt miért ne tehetné meg. Bár kétségtelen, hogy a legjobban akkor is az üzletek járnak. Elvégre, ismeri mindenki a híres neves mondást, hogy mindig a ház nyer. Legyen szó lottóról, tippszmikszről, kaszinóról, bankról, mindig a ház nyer. Itt is így van ez, a vásárlásban, még ha kuponokkal történik is mindez. 
Főleg, a tavalyi kisebb átverés után érzem magam igencsak "megtisztelve", mi több, inkább kiírom: semmibe véve, amikor is a magazinban bemutatott árnál jóval drágábban volt kiírva az adott ruhadarab, és látszott rajta az újracímkézés. Barátosnéval lestünk is, hogy vajon hány felest kell meginni ahhoz, hogy valaki ennyire hülye lépést tegyen meg, látható módon? Az eredmény: eredeti, Glamour napokon kívüli árral olcsóbban megúszta az, aki megvette az adott pulcsit, mintha a kuponos, Glamour napok adta lehetőségeket használja ki. 
Persze, tudom ez a többségnek fel sem tűnt, sőt, fel sem tűnik majd most sem, utólag lesz felemlegetve mindenkinek az anyukája, bár én majd előre várom a rácsodálkozásokat..:) Mert abból lesz idén is. De nagyon remélem, hogy nem sikerül ilyen téren zátonyra futnom, máskülönben a füstbe ment terv új fogalmát ismerhetem meg. 

Na, a hosszas bevezető után pedig rá is térek az igazi lényegbeli formára, mégpedig a terveimre! :) 

Az van, hogy már nagyon régóta szeretnék egy új táskát. A régi darabom, már nagyon nyúzott, 4 éve hű társam, egy kicsit már meg is kopott, azt hiszem, ideje lenne nyugdíjba vonulnia. Helyette egy H&M-es darabot néztem ki, bár az árát illetően egy kicsit felszökött a szemöldököm. Ezen kívül egy pár basic topra tervezek lecsapni, de bevallom ez még egy kicsit képlékeny részét képezi a vásárlásomnak. 


http://www.hm.com/hu/product/10455?article=10455-H#article=10455-P



Amikre még nagyon rá vagyok kattanva, azok a kozmetikumok. Az Alverde 50%-os kuponja nem nyűgözött le különösebben, de a Maybelline kuponok egy kicsit igen. Főleg a Color Tattoo-k iránt érdeklődnék megint. Ha nem... És igen, erről fog szólni a következő bejegyzés témája, úgyhogy itt nem is lőném le a poént! 

Ami még jó vásárnak tűnik, az a 25%-os Rossmann kupon, amit dekorkozmetikumokra lehet felhasználni, így valószínű, hogy újra is vásárolom a Catrice All Matt Plus alapozót, amiről már ezelőtt írtam is Nektek! Életem egyik legjobb vétele volt, bánom, hogy azóta nem ezt az alapozót vettem újra. (A csalódásról meg de jó, hogy itt fityeg 2 hete egy bejegyzés, és még mindig nem raktam ki, most már kelleni fog egy notesz is! Na igen, akinek nincs esze, legyen notesze...) 

Ezen kívül, vannak még elképzeléseim a Flormar pultnál, mert nem szeretnék továbbra is szájkontúr ceruza nélkül maradni, így remélhetőleg azokra is él majd a -20%-os kupon. 

http://www.nailland.hu/sites/default/files/styles/product_full/public/0717002-233.jpg?itok=fUyqCj6T


Másfelé viszont annyira nem tendálnak az érzékelő receptoraim. Talán illene a kultúra szekció körül is szaglásznom, a Libriben, vagy az Ulpius kiadó akcióira lecsapnom, elvégre nem minden arról szól, hogy kicicomázza magát az ember, az agybeli fejlődésére pedig semmit sem költ, vagy nagyon keveset. Előbbiből néztem is már ki egy könyvet, csak sajnos nem mindenhol van raktáron ez a darab, így körülményes lehet ez a vásárlás, érzem..

Remélem valamelyikőtökkel találkozhatok ezen a napon, bár tény és való, én csak este szabadulok be a porondra! :) Ha van kedvetek, osszátok meg a Ti terveiteket is! Elvégre egy jó vásárlást azért meg kell tervezni...én még a sima bevásárló kocsisat is megtervezem, és úgy rallyzom körbe a pályát hajnali 6-kor, hétvégén is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com