2014. április 6., vasárnap

Polyvore II. | Tavasz

Sziasztok!

Azt hiszem, régen volt már ilyen bejegyzés, pedig az elsőt nagy kedvvel indítottam útnak. A második széria is hasonlóan alakul, bár most a téma más lett. Bizony, most már azt hiszem, bőven kijelenthetjük, hogy tavasz van, elmúlt március 15 is, ami a tavalyi évben elég kritikusra sikeredett, de azt hiszem, idén szebben megúsztuk időjárás tekintetében.

Nem is húzom tovább az időt, most már inkább különválogattam a dolgokat, nem csak szetteket készítettem, hanem előkerültek a ruhák is, naná! Hiszen néha már 20-21 fok fölött van a hőmérő így azt hiszem, ennek is teret engedhetünk lassan!


Untitled #4


Azt hiszem, egyértelműen lejön ebből a szettből, hogy szeretem a virágokat és a kék színt sem vetem meg, önmagában, vagy mással keverve. Az első sorban lévő második ruha annyira szép, hogyha itthon kapni lehetne, először nem megvenném, hanem kb. elsírnám magam. A mellette lévő masnis társa pedig imádnivaló, ráadásul, szerintem nem csak nádszálkisasszonyok hordhatják, mert a nagy masni bizony máshova vonzza a tekintetet. A kéket pedig nem magyarázom. Amúgy még sosem volt ilyen uszályos, vagy hátul hosszított szoknyám/ruhám, pedig nagyon szépen néz ki, csak félek, idétlenül állna rajtam, vagy csak gond lenne belőle, hogy állandóan igazgatom. 


spring

Látszik, egy kicsit túlzásba estem a virágokkal ebben a bejegyzésben, de szerintem sokuk annyira szép lett, hogy kár lenne kihagyni őket! Az első kettő top szerűség nagy segítség lehet a melegben, ráadásul szerintem nem azok a kivágott-mindent-megmutatok daraboknak sem mondhatóak. Az elsőben még szívesen mennék dolgozni is, annyira elegáns hatása van a számomra! 


Untitled #6

A virágos nadrágok ahogyan látom nagy teret hódítanak idén, már Ázsia Centeres plakáton is láttam egy szép darabot. Az a baj, szerintem Polyvore-on nem olyan szépek ezek a fotók, vagy nem jó a szabása egyiknek-másiknak, így nehéz is volt képet választani. Ami még mindig sláger az a terepminta, bár lányok közül szerintem nem mindenkinek áll jól. Férfiakon inkább szeretem a terepmintát, nem csoda, hiszen ez hozott össze a barátommal is. Már tavaly is láttam a harmadik nadrág kategóriába eső darabot, ami olyan ombrés, csak nem tudom hol. Minden esetre a kéket is szeretem, és nem csak a szoknya-ruha-felső triumvirátusban van ennek helye, hanem a nadrágok világában is! Kár, hogy eddig nem jártam nyitott szemmel, feltehetőleg már lehetett itthon is ilyen darabokat kapni.


Egy kis személyes...

Untitled #5

Az utóbbi időben nagyon sok irányzat felé kezdtem el érdeklődni. Az ecsetkészletek, különböző körömfestési technikák kipróbálása pedig csak olaj a tűzre. Plusz, remélhetőleg egy régi álmom teljesül azzal, hogy mindenféle színűre festem majd be a hajam, bár elsőre csak próbaszerűen. Amúgy vicces, hogy 3 éve ugyanezt akartam, csak volt, aki nagy serényen meghallgatta az ötletem, majd egy hétvége leforgása alatt megcsináltatta magának az általam kitalált hajat. Így, most a részleteket, elővigyázatosságból inkább megtartanám magamnak! :D 
A körömdíszítő szalaggal pedig már megismerkedtem, már csak ügyesednem kell egy kis tapasztalati mesével meghintve. Ki várja az ilyen posztokat? :) 

Na, mit szóltok? Találtatok Ti is valami kedvencet, vagy újdonságot erre az időszakra? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com