2014. május 4., vasárnap

Blogger találkozó avagy április 26, a három grácia szervezésében! :)

Sziasztok!

Találkoztam már ezelőtt is néhány bloggerrel, de ezek az események általában kétszemélyes találkozók voltak. Ilyen nagy volumenű, többed magammal lévő összeröffenésen még sohasem voltam, köszönhetően annak, hogy tavaly a vizsgaidőszak-ZH hét kettőse betett. Idén viszont, végre el tudtam menni egyre! Igen, aki sok blogot olvas, nyilván már kitalálhatta hol voltam múlt szombaton...

Képeket jó magam nem készítettem, egyrészt sok mindenkinél láttam fényképezőt, így feleslegesnek éreztem, másrészt én még inkább meg akartam élni a pillanatot és mindenre figyelni egyszerre, ami körülöttem történik. Utólag kiderült, nehéz fába vágtam a fejszémet..:)

A képeket ugyan nem én készítettem, de forrásmegjelöléssel berakok ide párat, hangulatfokozónak! :) 

Hál' Istennek egy nagyon kis pozitív bagázzsal hozott össze a sors. Nem tudtam mindenkivel beszélni, ami sajnálatos, ennek ellenére nagyon jó hangulatban telt ez a kora délelőtt-késő délután közötti időszak. Legelőször a Starbuck's kávézóba tértünk be, ahol nagyon sokan be is puszilták a finomabbnál finomabb kávékat, vagy éppen forrócsokikat, vagy frappékat.
Csere-bere fogadom, többet vissza nem adom! :) Roskadásig meg volt pakolva az asztal, és hiába néztem körbe, még így is van termék, amit akkor, szerintem nem láttam, most a képen látom először! :D
A képet Katy blogjáról szedtem! A kép URL linkje: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8ZF-vLdcDYVC3YUPEP4zkInpQfd_2UGyM3Mt6MFv9diZcndew-Dz11Hau3I4LuAPn0RgnFSoEI1RIAUBHxUB4mrdOMMxQ6VdyT2gRis3FvGqevcunbJ83hdhE_znCEd_mDq0H9mnopzc/s1600/15.JPG

Elég sokan voltunk, azt hiszem amikor totálon volt a csoport, akkor voltunk 22-en(?), így a délre megejtett foglalást igazából előbb elfoglaltuk a Lounge bárban, ami a csere-bere színhelyéül is szolgált. Volt ám nevetés, komoly beszélgetés, hahotázás, csöndes figyelés,koktélok, evés, ivás, egyszóval szórakozás, meg amit el tudtok képzelni. Végre találkozhattam Pannival, akivel már jó ideje terveztük, hogy na egy ilyen blogger eseményen összefutunk végre, de valami mindig az utunkba állt : vagy az időjárás, vagy egy hirtelen jött program tett keresztbe.
A kép kamii blogjáról származik! Forrás: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhU19VvJ9KUd8-D7oToVidXHvLSNmelMkJIW8BLYr7_g10HlzRhwHkssgJgMwR2U6kdohfjKHGfIjjVrOgXwFKG9GJUSik96hOHCxaSU84z9vx6OjuS_BgHbs2dWjq2zJBr25YJ5XgZkrZU/s1600/IMG_8791+m%25C3%25A1solata.JPG 

Ilyet ettünk sokan, hatalmas adagok, normális áron! Alig bírtam megenni, pedig azért van étvágyam....
A kép kamii blogjáról származik! Forrás URL: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNW4apLsNlUjdu9lp7zJm2DXJSGZlKONpT6VVQHwTmCFT9pLpqCW8wi-PY4NAPaVcvCSIRBjoHPcaIQNE9Vwn8YNt84nbyzRgcZYOg2ULpxNA3oR_yrNaIFJ8Z7yGW-njFC-Po5A86S-MR/s1600/IMG_8811+m%C3%A1solata.JPG

Meával is jól elbeszélgettünk, na meg kamiival, Barbival, Dalmival, Katy-vel és még megannyi sok más arccal. :)  A csere után sajnos néhány embertől búcsút kellett vennünk, de a csapat nagyobbik része eljött a Nailland standjáig. Itt egy kis nézelődés után én is búcsút intettem a csapatnak, majd elindultam haza, megnyugtatva Renit, hogy nem, nem a közelünkben lévő süteményfesztiválra megyek a képemet tömni. :D
Élményekkel gazdagon, egy kicsit fáradtan estem haza. Nekem nagyon tetszett ez a nap, kedvet kaptam ahhoz, hogy egyre több ilyenen vegyek részt a jövőben is. 

Titeket, olvasókat is csak biztatni tudlak, hogy gyertek el ezekre a nyílt találkozókra és találkozzatok a kedvenceitekkel. A jó hangulat garantált, főleg Reniékkel! :)

Barbi volt olyan ügyes, hogy körbeadogatott egy kis noteszt, amibe mindenki felvéshette a blogjának a címét, aki ott volt a találkozón. Ha Ti is kíváncsiak vagytok, vagy éppenséggel új blogokat szeretnétek felfedezni, akkor nézzétek meg az ő bejegyzését is!
http://mysweetimaginarium.blogspot.hu/2014/04/blogtali-lista.html 



Kérdezz....ha van mit!
Less be facebookra....ha nem akarsz lemaradni semmiről!
Iratkozz fel....ha biztosra akarsz menni!
Olvass Twitteren....ha mersz!
Less be az Instagramomra...ha éppen kíváncsi vagy 1 másik szeletre belőlem! 
http://instagram.com/szepsegcsakneked
     

10 megjegyzés:

  1. Az én képeimet válogattad be ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, oda is írtam, csak a rendszer olyan idétlenül fehérre váltotta, de legalább a linkelés megmaradt! Mindjárt megváltoztatom a színt! :)

      Törlés
  2. Szuper élmény volt, tényleg, és remélem a következő ilyen talin is fogunk még találkozni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem én is! Sajnálom, hogy nem tudtunk többet beszélni, pedig szerintem jól el lettünk volna! :)

      Törlés
  3. Örülök, hogy ilyen jól érezted magad, még további ilyen találkozókaaaaaaaaat!!! :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, remélem lesz még erre alkalom a későbbiekben! :) És rá is fogok érni....a nyár elég sűrűnek ígérkezik. :/

      Törlés
  4. Remélem, a legközelebbin is találkozunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, olyan jó volt Titeket látni, így együtt! :)

      Törlés
  5. Köszönjük, hogy eljöttél, remélem máskor is el fogsz ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem én is, igyekszem majd ráérni, csak hát ugye a vizsgaidőszak nem vár, hanem tapossa a népet...:/

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com