2014. június 25., szerda

Puma Yellow Brasil parfüm | Teszt

Sziasztok!

Még egy jó pár hete kézhez sikerült kapnom ezt a Puma Brasil parfümöt, amit lehetőségem nyílt kipróbálni a Prestige Products által. A leírása alapján nagyon tetszett ez a parfüm, és mivel nyári gyerek vagyok, gondoltam, hogy itt az én időm, úgyis szeretem a nyárias illatokat!
Mennyiség: 40 ml
Ár:
 Drogériai ár: 6000 HUF körül
Pontos ár a Parfümpláza szerint:
Bolti ár: 6663 HUF
Pláza ár: 5530 HUF 





A parfüm fő illatjegyeit bemásolom ide, majd ezt megnézve fejteném ki az én tapasztalataimat:
" A friss és energikus illat fejjegyében a bergamott és az alma dominálnak. A szívben a magnólia, rózsa, ibolya és frézia virágos jegyei ötvöződnek, melyet körül ölel a szantálfa, cédrusfa és nőszirom alkotta érzéki alapjegy."


Az üvegcse elég nagy, és a szokásostól eltérő mennyiséget sikerült az üvegbe csempészni. Ez pluszpont nálam, ugyanis nem tudom észrevettétek-e már, de sok női parfüm 15-20-30 ml-es, nem véletlenül. Míg a férfi változatokból sokszor csak egy, esetleg, nagy ritkán 2 méretezés van, de azok is sokszor 40-50 ml-esre sikerültnek. Nem véletlenül van ez, gondolom sejtitek ennek a gazdasági vonatkozásait is, így ebbe felesleges is belemennem! De emiatt nagyon örültem ennek a nagy csomagolásnak, hogy igen, ez az, végre a nők felé is nyitnak a nagyobb kiszerelés reményében és nem csak a férfi kiszereléssel járhat jól egy potenciális vásárló. (Igen, tudom vannak nagyobb kiszerelésű parfümök a nőknél, de ritka, hogy egy parfüm legkisebb kiszerelése 40 ml legyen!)

Ennyit is a külcsínről, inkább a belbecsre koncentrálnék mostmár! Mivel nyárias illatról van szó, én egy kicsit kriobbanóbb, gyümölcsösebb illatot képzeltem el, úgy gondoltam hogy az alma illata rögtön meg fog csapni. A legmeglepőbb számomra, hogy a magamra fújás után inkább a virágos, amolyan "pezseg az élet" szindróma kap el. De inkább a virágokra tudok a kezdő illatról asszociálni, ez a része nem is annyira tetszik a parfümnek. A gyümölcsössége később jön ki, ezt pl. sajnálom benne, hogy a gyümölcsösebb, édeskésebb "részek"/jegyek később bújnak elő.

Tartósságot illetően elég jól teljesít, a kezdeti virágosabb illat hála az égnek annyira nem erős, de később a gyümölcsös illatvilág jobban kijön, főleg melegebb időben tapasztaltam ezt. Én bevallom, akkor szeretem a legjobban amikor közepesen meleg idő van és úgy vettem észre, hogy akkor jön ki egy gyümölcsösebb illattenger belőle, főleg az almát érzem és a magnóliát. A kezdeti (rögtön kifújáskor) tapasztalt virágossága viszont annyira nem vett meg magának. 

Aki szereti az effajta illatokat azért, aki nem, az pedig azért tegyen egy próbát a parfümmel! Nekem sem tetszett első fújásra, de idővel az illat jobban idomul a viselőjéhez,és feltehetőleg lesz olyan jegy amit jobban kiérzel magadon. A kedvencemmé sajnos nem avanzsálódott, mint pl. a Mexx Energizing parfümje, amiért a mai napig oda vagyok, és ha végre egyszer eljön az ideje, újra is szeretném venni. Én egy kicsit másmilyen parfümöt képzeltem el, olyan kirobbanóbbat, gyümölcsösebb, édesebb illatot, de ez az én egyéni szociális problémám, hogy előre elképzeltem egy illatot és hogy a valóság mást takart. Ebből is látszik, hogy a képzeletem néha nagyon el tud menni másfele a helyes útról. Rossz bárány lennék a nyájban, tudom....

1 megjegyzés:

  1. Tiniként még szerettem a Puma parfümöket, ma már picit egyszerűnek és ehhez képest drágának találom őket.

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com