2014. július 25., péntek

Aloe Vera gél | Teszt



Sziasztok!

Egyszer feltűnt a kedvencek között is ez az aloe vera gél. Nem ez volt az első találkozásom az aloe verával. Már kicsiként, a szomszéd kertjében tevékenykedve téptünk mindig 1-1 aloe vera levelet és azzal kentük az orrunkat kislány korunkban az utcabeli gyerekekkel. Igaz, ezek ritka találkozások voltak, és nem vagyok meggyőzve arról, hogy a házi, kertben lévő aloe vera ennyire jó lett volna a bőrnek, mert mindig éreztem utána egy összehúzó, ámde ragacsos érzetet.
Amikor aloe vera gélt kerestem, fontosnak tartottam, hogy a termékben ne csak a doboznak mutassák meg az aloe verát, hanem legyen benne jókora mennyiségben is, ne csak az összetevő lista 8. helyén kullogjon a növény, mert az úgy gondoltam, hogy nem lesz egy nagy élmény. .Emiatt és a kíváncsiság miatt is szereztem be ezt a darabot már legalább 2 hónapja. 


Szerintem sokatok tudja, hogy mennyire jó az aloe vera, többek között a kipirosodást, a napégést és egyéb bőrfelületi problémákra jelent jó bajtársat ez a gél. Kapható spray formában is, de én először ezt a gél darabot akartam a magaménak tudni. Pedig lehet a spray egyszerűbb lett volna, így utólag meggondolva. 
Mennyiség: 100 ml 
Ár: 1200 HUF 



Azért használgattam jó pár dologra ebben az időben ezt a gélt, hol több, hol kevesebb sikerrel. Konkrét területeket és problémákat boncolgatok most az elkövetkezendőkben! 


Pattanások a háton: 
Isten nem ver bottal, nálam az igazi pattanásos tini kor 19 évesen ütött be arcon, és szépen lassan pár darab a hátamra is átterjedt hol kisebb hol nagyobb darabokként amik a mai napig is tartanak. Érdekesen működött rajtuk a gél egyébként, mert fürdés után heti 1 használattal szépen visszahúzta a pattanásokat is és a pirosságokat is, még a nagyobb darabok is szépen eltűntek. Viszont, ha egy héten többször kezdtem el használni, akkor több kárt okozott a termék, mint amennyi hasznot hozott. Ez az oka annak, hogy megmaradtam a szigorított heti egy bekenésnél. Pedig heti 2-3 használat szerintem nem kellene sok legyen, de legyen úgy, ahogyan a termék akarja, így legalább gazdaságosabb lesz a használata. Ki vagyok én, hogy ezzel vitatkozni merjek? 



Pattanások az arcon: 
Talán itt vált be a legkevésbé a termék. A pattanásokat lejjebb tudta vinni és a pirosságot is enyhítette, de nem akkora mértékben, hogy a későbbiekben segítsen ez a tény, így bevallom nem sokáig kísérleteztem az arcomon vele. Néhanapján 1-1 arctisztítás után ha érzem, hogy szárad az arcom akkor egy nagyon kevés gélt rakok az érintett bőrfelületre, de itt ki is fúlt a használat. 



Napégés: 
Nemcsak nekem, hanem a barátomnak is sikerült megpirulnia a nyáron, hiába a naptejezés gyakoriságát még gyakorolni kellesz majd! Viszont baromi jó szolgálatot tett ez a gél mindkét ilyen vészhelyzeti
alkalommal. Ez az a terület, ahol maradéktalanul meg vagyok vele elégedve, mert tényleg leviszi a pirosságot és nyugtatja a bőrt. Persze nyilván harmadfokú égési sérülésnél nem ajánlom a használatát, oda már biztosabb és szakmaibb kéz kell..és most nem a tejföl és társaira gondolok! 


Alapvetően megvagyok elégedve ezzel a termékkel, mert ugyan az arcomon lévő pattanásokhoz fűzött reményeimet nem váltotta be, de mivel többfunkciós darabról van szó, így a többi területen elért teljesítménye miatt én kárpótolva érzem magam. Biztosan nem fog az asztalomon porosodni ez a darab! 

6 megjegyzés:

  1. Én a növény levelének géljéből szoktam tenni sebekre (vágás, vagy mondjuk cipő okozta), és nálam mindig segít :) Sőt, napgésére is használom én is, tényleg hasznos kis cucc! Mondjuk én jobban preferálom az igazi növényt, mint a spray-ket meg ilyesmiket.

    VálaszTörlés
  2. Nekünk cserépben volt, azt használtam, egyetértek a tapasztalatokkal, pattanásra nem jó. Viszont jól összehúzza a sebeket.

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy aloe verás ajakbalzsamom volt, azt mindennél jobban imádtam, de alapjáraton szeretek mindent, ami aloe verát tartalmaz, nagyon jó bőrnyugtató hatása van.

    VálaszTörlés
  4. Az osztályban volt egy aloe vera növény és állandóan mindenki azzal szórakozott, hogy a másikra kente, nekem ez a legnagyobb emlékem róla :D

    VálaszTörlés
  5. haha én is pont most vettem meg pár hete :) régen az FLP aloe spray volt meg, azt is szerettem, így örültem, amikor ezt megtaláltam a dm-ben.. szerintem szuperül működik, a havi kedvences bejegyzésbe is bejutott :)

    VálaszTörlés
  6. Mea: Nálunk már sajnos nincs növény, és én sem járok már annyit a szomszédba sajnos...maradt ez a variáció! De legalább feltaláltam akkoriban magam, igaz az a megoldás annyira nem jött be. Jobb ez a tubusba zárt kis cucc, egyelőre. Aztán lehet botanikát nyitok, ahogy magamat ismerem.
    Audrey80: Na arra is jó? Mondjuk szerintem az ilyen természetesebb, magas hatóanyagú dolgok mind jót tesznek a bőrnek. Legalábbis jobb, minta sok szilikonos szar....Ebbe is van lehet egy kicsit, de ugye az arány nem mindegy.
    Megaera: Én még olyat nem is láttam, le vagyok maradva, de akkor jobban körülnézek, hátha találok majd egyszer ilyet is! Hát igen aki évekig a cseresznyés Carmex után koslatott, annak van mit bepótolnia ajakápolók terén.
    kamiii: Látom, nem csak nekem voltak emlékeim! De legalább, most már tudod, hogy a kenegetések mögött csupa jó szándék lapult! :D
    Lora: Egyezés, ez az! Én gondolkodtam a spray-s változaton, lehet majd váltjuk egymást, és legközelebb én meg azt szerzem be. Jobban rá sem érezhettünk volna a dolgokra amúgy!:)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com