2014. július 3., csütörtök

Ebay lemaradtak | Haul

Sziasztok! 

A legutóbb említettem, hogy a megjött csomagok közül egyik sem volt totálisan az igazi, az amit annyira vártam, az amiért annyira be voltam zsongva. Megjött végül a napokban a két, általam legjobban várt mini csomag,és mi sem mutatja jobban, hogy vártam őket, hogy úgy téptem fel a borítékot, mint hülye gyerek a mesekönyvet. 




Mit is mondjak? Maradéktalanul nem vagyok elégedett a kapott karórákkal. A csomagolás nagyon flottul volt megoldva, tényleg buborékos boríték, +1 buborékos zacsi és még egy zacskó és még egy külön tasak védte az órát- erre egy szavam sem lehet, vagy ha mégis az tényleg az kell legyen hogy bravó, ügyesen és tényleg becsületesen megoldotta mindkét eladó a csomagolást. 

Mindkét óra Geneva, olcsó, jól kinéző kínai termék. A csíkos karórával van egy kis problémám, még pedig az, hogy a benne található lap rózsaszínes-fekete csíkos, nem pedig fekete fehérként van ábrázolva, mint a képeken, de ez még a kisebbik gond azt mondom. Na de a számlap és az üveg közé 1-2 "kosz" (nem tudom másképpen leírni) beékelődött és így egy kicsit igénytelen benyomást kelt. Arról nem is beszélve, hogy a szállítási idő is eléggé ki volt centizve, más eladóktól, még ha egy kínai aprócska városból jön az áru, 1 héttel a dátum lejárta előtt legalább megjön a csomag, de néha van ez két hét is. Itt pont a szállítási idő végére sikerült befutnia az utolsó lónak is, ha lehet így mondani....  

A képeken a 3-as és a 6-os jelzések közötti részben keressétek a pöttyöt, a fehér résznél! Na ez az egyik szépséghibája és van még egy, amit szerencsétlen vagyok befotózni. De, szerintem az első egy kicsit riasztó így is, nem? 



A virágos Geneva óránál meg vagyok elégedve a kinézettel és a működéssel is. Nyilván nem strapabíró anyagból készültek ezek az órák, tehát nem fognak 50 méterrel a tenger alatt is működni vagy éppen túlélni azt, ahogyan épp' lezúzom őket a konyhapulton, úgyhogy óvatosabb életvitelre kellesz átállnom, ha sokáig hordani szeretném őket. A virágos darabból szeretnék még egy színben legalább, de a csíkoson gondolkodom még, mert nem vagyok maradéktalanul elégedett. Akkor már azt mondom költök 100-120 HUF-al többet más eladónál, de az olyan legyen, hogy meg legyek tényleg elégedve a dolgokkal, azt kapjam, amit várok. Lehet csak én fogtam ki rossz darabot ettől az eladótól, mert én más blogger ajánlására rendeltem az illetőtől, de nem ez számít, hanem az, hogy hiába van valahol 0.001%-ban selejt a termékek között, ha te benne vagy azokban, akik ezt kifogják, úgyis azt érzed, hogy  a fene megette az egészet. És ugyanez igaz fordítva is. Egy kicsit elgondolkodtam rajta, hogy visszakérjem a pénzt, de ezt megemlítve most itt a blogon, elég "szarrágónak" érzem magam.  De hát na, nem színbeli problémával fordulnék én az illetékesekhez, mert tudom hogy a fényviszonyok sokat dobnak 1-1 képen, ezt el tudom fogadni, benne van a pakliban. De az, hogy a számlap és az üveg közé beékelődik 1-2 db valami, az szerintem nagyon nem tuti... 




Az eladókat meg tudjátok nézni ebben a bejegyzésemben, hogyha kíváncsiak vagytok: ITT
A nyereményjátékra pedig még mindig tudtok jelentkezni, kár lenne kihagyni! :) Éljetek a lehetőséggel, mert a határidő véges!
http://szepsegcsakneked.blogspot.hu/2014/06/blogszulinap-nyeremenyjatek.html 

17 megjegyzés:

  1. Ezek a csíkos órák mindig fehér és az adott színben csíkosak (tehát fehér-kék), nem tudom hol láttál te világos rózsaszínt. Valószínűleg ez most a monitor színbeállításának tudható be, amivel más esetben olyan nagylelkűen magyarázzák a "aprócska" színeltérést az eladók.
    Én is rendeltem néhány Geneva órát az utóbbi időben, de azt mondhatom elég volt.:) Annyira belelkesültem, nagyon megtetszettek, nekem is van egy virágosom (rózsaszín - nem ajánlom, már csak a szíja miatt is sokkal gyengébb minőség), két cikkcakkos és két azték mintás is. Instagramon a cikkcakkosról fel is töltöttem képet (annathe689th), és lényegében az a végső problémám, amit a kép is illusztrál. Mégpedig ugyanattól az eladótól lehet olyat kapni, amilyet a kép alapján vársz, és vmi sokkal gagyibbat is. Ami furcsa, hogy a gagyinak van még egy gagyibb változata.:) De sajnos nem tudom, hogy melyik megrendelésre lehet kapni az egyszeresen gagyit, és mitől függ, hogy négyzetesen gagyit küldenek.
    Lényegében a többi órám mind négyzetesen gagyi. Azokhoz az órákhoz, amiket instagramon reklámoznak mindenféle webshopok (ott kb 3 ezerbe kerülnek persze) csak nagyvonalban hasonlítanak. És persze sokszor az van a termékképeknél, és mégsem azt küldik. Szóval nem tudom, hogy milyen értékhatártól lehet arra számítani, hogy a jobb minőségű érkezik, 1000 Ft-ot vagy többet nem is hiszem, hogy fizetnék érte, így én már inkább leálltam az óra rendelésről.
    Azt a kis koszt, ha nem festékhiba, könnyedén kipiszkálhatod, nem nehéz levenni az óra hátlapját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első mondatodban található lekezelő részt leszámítva egyet értek veled sok mindenben. Én legalábbis úgy érzem, hogy a "nem tudom hol láttál te világos rózsaszínt" rész az volt. Nálam az a rész viszont világos rózsaszín (Vagy halvány? Lehet a megfogalmazás volt rossz?) élőben, a kép pedig csalóka lehet, lehet -2-es a szemem, de csak távolra látok rosszul, közelre még nem. :D
      Én két különböző eladótól rendeltem az órákat, de a szíjak ugyanolyannak tűnnek eddig. Hogy a hordás után mi lesz velük, azt nem tudom, de remélem egykönnyen nem adják meg magukat. Lehet nem én fogom levenni azt a hátlapot, hanem rábízom a barátomra, hátha egy kicsit szakemberesebb kézben jobb lesz neki, magamat ismerve lehet leszedném a koszt, de hogy vissza már nem tudnám rakni az is 100. Sajnálom a tapasztalataidat, sajnos ez is az internetes rendelés egyik nagy hátránya. Ezek után én is óvatosabban fogok eljárni az biztos, mert olcsó húsnak híg is lehet a leve..:( Ez csak a kisebbik rossz volt, tudom. Amúgy most vérszemet kaptam, hogy mondtad van azték mintás óra is...most nagyon rákaptam én is az órákra, de nem akarok a vesztembe rohanni.

      Törlés
    2. Elnézést, ha lekezelőnek tűnt, nem volt szándékos. Ahol leírtad a problémát, egy kicsit félreérthető:
      "A csíkos karórával van egy kis problémám, még pedig az, hogy a benne található lap rózsaszínes-fekete csíkos, nem pedig fekete fehérként van ábrázolva, mint a képeken" - én ezt úgy értelmeztem, hogy a termékképek "ábrázolják" rózsaszínes-fekete csíkosként, és a te képeid is ezt igazolták, mert én nem látom rózsaszínesnek. Remélem nem veszed zokon, de egy kicsit javíthatnál a képek minőségén, legalább a színhűség terén. De ha a kézhez kapott termék fekete-rózsaszínes csíkos, akkor én mindenképpen reklamálnék, mert a szíjhoz igazodva kék-fehérnek kellene lennie.
      Én mindenféle eladóktól rendeltem, ahol épp a legolcsóbbnak tűnt (4-600 Ft között), és azért is osztottam meg a tapasztalatomat, mert gondoltam hasznos lehet számodra is. Sokszor nem azt küldik, amit a kép alapján várnánk, és keringenek sokkal jobb minőséget bemutató képek a neten, ezért lehet koppanni. Ha érdekel, instagramra feltöltöttem egy összehasonlító képet.
      A virágos óráknál nem mindegyikhez ez a fajta szíj jár, ha megnézed, a rózsaszínnek egy egyszerűbb szíja van. De ez még a kisebb baj vele, ami még ront rajta, hogy a kép egy kicsit pixeles.:D
      Én egy sniccerel nyúltam alá a hátlapnak, meglepően könnyen leválik, csak utána kell óvatosnak lenni, nehogy a végén több kosz kerüljön alá, mint volt, vagy ujjlenyomatos legyen az üveg.:)

      Törlés
    3. A képek minőségén jobban már nem tudok javítani. Vettem nem régiben egy új gépet, nem is volt túl olcsó, mondhatni hogy az utolsó forintjaimat is beleöltem, mert a régebbi képekre sokan panaszkodtak. Maximum akkor a fényviszonyokon tudok jobban változtatni a későbbiekben. Remélem sikerül.:) Lehet nem rózsaszín, hanem halvány rózsaszín az eredmény, minden esetre: nem fehér a háttér. Emiatt is akartam reklamálni, de egy szarrágónak meg nem akarok tűnni. Viszont ha belegondolsz, akkor tényleg volt egy szolgáltatás amiért én fizettem, tehát helyénvaló lenne a panasz. Mondjuk, ez nem is zavarna annyira, inkább az a kis kosz zavar, ami két helyen van jelen a számlapon.Az ujjlenyomatokat megelőzve, lehet kesztyűvel kéne hozzányúlni a számlaphoz.(?) Vagy a csipeszen is gondolkodtam már..laborrá alakul lassan a szoba akkor, csipesz, kesztyű, már csak a lombikok kellenek! De köszönöm az ötleted! :) Az instagramot megnézem akkor, hátha lesokkolódom. Nem vettem zokon semmit, akkor lehet félreértettelek, de vedd úgy hogy nem történt semmi! :)

      Törlés
  2. Neked mennyi ideig tartott a szállítás? Mert lassan egy hónapja (8.án lesz) várok két órát E-bay országól, és rettegek,hogy nem jönnek meg. Ez az első rendelésem volt. Mennyi ideig lehet várni, vagy ha nem jön meg a csomag mikor írhatok az eladónak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem baj, ha én is válaszolok.
      Teljesen normális az egy hónapos szállítási idő, valószínűleg meg fognak érkezni a rendeléseid. Néha egy-két hét alatt is megérkeznek, de volt már hogy majdnem 2 hónapig kallódott.
      Az ebayen van egy "estimated delivery" a terméknél, azt érdemes figyelni, ha azon túlfut, mindenképpen érdemes szólni az eladónak. Most nem emlékszem, de meg lehet nézni, hogy meddig érvényes a Buyer's Protection, és azon belül szólni. Ha úgy érzed, már most is írhatsz, legalább felhívod rá az eladó figyelmét, valószínűleg azt fogja javasolni, hogy várj még egy-két hetet.

      Törlés
    2. Nekem ez most pontosan 1 hónap volt a virágos karóránál, a másiknál pedig 3 nap híján egy hónap volt a szállítási idő. Emiatt ne aggódj, de ha letelik az egy hónap akkor mindenképpen írj az eladónak! Sőt, jól mondta anna689, most is írhatsz hogyha szeretnél, legalább tudni fogja az eladó, hogy mi van. Nekem eddig egyszer kellett szólni és azt mondta az eladó, hogy várjak egy hetet, végül 2 napra rá megjött a csomag.
      Ne rettegj, hogy nem jönnek meg az órák, mert csak bevonzod ezt! :) A Buyer's Protection ha jól tudom 45 napig érvényes, szóval ha nem jönne meg a csomag és az eladó sem segítőkész, akkor még mindig tudsz tenni a dolgok ellen és az Ebay visszaadja a pénzedet. De ha magas %-al rendelkező eladótól rendeltél, akkor szerintem meg fog jönni az a csomag, ritka, hogy nem jön meg, főleg Európába. Nekem is eddig 15 csomagomból eddig egy tűnt el, de az eladó nagyon kedves volt és készséges, kérte hogy válasszak, hogy újraküldi, vagy visszafizeti a pénzt. Én a pénzvisszafizetést választottam, mert úgy vagyok vele, hogy ha egyszer nem jött meg, akkor mi a biztosíték rá, hogy legközelebb megfog? De, tégy a belátásod szerint, én azt csinálnám, amit írtam először itt neked!

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. Köszönöm Csajok!
      Utána néztem és 22-ig kell legkésőbb ide érjenek. Szóval, türelmesen/metlenül várok, és közbe elképzelem, hogy mennyire jó lesz viselni őket. :D

      Törlés
    5. Ó, addig még van ideje megjönni. De szerintem olyan július 18-20 körülre meg kell jönnie. :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek az órák (főleg a tengerészkék), sajnos ezek a hibák meg előfordulhatnak :(

    VálaszTörlés
  4. Na igen, benne volt a pakliban, csak nagyon bizakodtam hogy ez engem is elkerül majd, de hát nem.

    VálaszTörlés
  5. A zöld nekem is megvan, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Én 3 ilyen csíkos órát rendeltem ugyanattól az eladótól, de mindegyik számlapja hófehér és a csíkok rajta teljesen megegyeznek a szíjak színével. Most jól meg is vizsgáltam őket. :) Nagyon sajnálom, hogy rosszat kaptál, ráadásul az én ajánlásomra. :(

    VálaszTörlés
  7. Sose sajnáld, benne volt a pakliban! Viszont Neked köszönhetően találtam rá egy csodaszép virágos órára, ez is valami, úgyhogy ne legyen bűntudatod meg semmi! :) Ha annak a szíja működik és jól megmarad, akkor már így is nyertem egy jóféle órát! :)

    VálaszTörlés
  8. A zöld óra nagyon tetszik, egyszer szeretném látni élőben is, ha lehetséges ^^

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com