2014. július 5., szombat

Fontos: Nyereményjáték és egy kis bibi

Sziasztok!
Tegnap este 6 órakor leültem volna kisorsolni a nyertest. A bibi ott kezdődött, hogy naná, hogy a random.org oldala elérhetetlen a publikum számára, de ettől nem ijedtem meg, jeleztem a problémát számotokra Facebookon!

Sajnos, visszajelzést nem kaptam, hogy most mi is legyen, ejtsem-e meg a sorsolást, csak másképpen, vagy toljam ki a határidőt, vagy éppen a jelentkezési határidőt a játékra. Mivel nem kötöttem ki, hogy mivel fogok sorsolni, így megoldásnak tekintem a kézi megoldást is, de a nyereményjáték nem rólam szól, hanem Rólatok, így nem akartam szemtelenül döntögetni, hogy na én vagyok a főnök ez és ez lesz. Úgy gondoltam, döntsön nemes egyszerűséggel a többség....

Tehát, arra kérlek titeket, hogy szavazzatok, hogy mi is legyen a nyereményjáték sorsa, készítettem egy kis szavazó táblát is, csak egy gombnyomás az egész!
Itt tudtok szavazni:LEJÁRT! 
A szavazás előtt viszont tudnotok kell, hogy ha a későbbi időpontot választjátok, akkor megpróbálok egy kis kárpótlást is csempészni a csomagba, a nyertes számára, valamilyen formában. Ebben közösen meg is egyezhetünk később, mert tényleg már sül a képemről a bőr, hogy nem gondoltam erre az eshetőségre is, hogy befuccsol a rendszer és tök kellemetlen...Elnézésetek is kérem emiatt!
A szavazás ma este 19:00 óráig él! Ha kézi sorsolást szeretnétek többen a szavazást alapján, akkor pedig azt megejtem a mai nap folyamán este 20:00 és 21:00 között! Ha pedig más mellett döntenétek, akkor az új dátum július 13. lenne a sorsolást illetően! 
Tehát még egyszer, szavazni ezen a linken tudtok, csak egyszeri alkalommal,!-> LEJÁRT! 

A szavazás eredménye a következő lett:

Tehát, kézi sorsolást szeretnétek! Elkezdem írni a számokat, majd a kihúzott sorszám fog dönteni arról, hogy ki nyert! Izgulok ám, remélem Ti is, bár ha minden igaz itt semmi sem fog beleköpni a levesünkbe! :) 

2 megjegyzés:

  1. Nálam működik a random.org

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt még mindig nem, és más bloggert is megkérdeztem és nála sem működik. Nem tudom mi lehet a gond.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com