2014. július 15., kedd

Idei nyaralás pajtások

Sziasztok!

Amikor ezt olvassátok, az utolsó napomat töltöm/Töltöttem a Balatonon, főleg, hogy megszakítva a nyaralást, majd további tanulásra adom a fejem jövő héttől. Viszont mielőtt idejöttem volna, kicsit felszerelkeztem 1-2 termékkel. Újakkal főleg, de egy régi ismerős is visszaköszön tavalyról!

Hűsítő gél
Remek találmány, csak ha túl sokat használ belőle az ember a vérbőség okozása visszafelé sülhet el. De milyen jó, hogy elhoztam! Indulás előtti estén begörcsölt a lábam és ezzel is masszíroztam. Szeretném azt hinni, hogy az ő keze munkája is benne van a jobbulásban, de sanda gyanúm van arra hogy a kalcium tabletta nagyobb részben járul hozzá a jósághoz, mint ő. Ennek ellenére járkálások után jó hasznát veszem!

Szúnyogriasztó- S-quito free
Hallottam, hogy a DM sajátmárkás termékei egészen jók ilyen téren, le is volt akciózta a DM-ben 899 HUF-ra, így elhoztam. De tudtam, hogy nem fogom én megúszni ezt a nyaralást csípés nélkül, így elhoztam ezt a csípés csillapítót is (S-quito free szintén). Utóbbi 399 forintot kóstált, 100 fújásra elegendő, és nem csak szúnyogcsípésre lehet használni, hanem pl. bögölycsípésre is ajánlják. Már mindkettőjüket volt alkalmam kipróbálni, ugyanis  kukta fejűek voltunk és nyitva hagytuk a balkon ajtót. Mire feleszméltem már 2 csípéssel is gazdagodtam és másik 15 éhes szúnyoggal kellett farkasszemet néznem. A problémát egyszerűen megoldottam a szúnyogriasztó spray-t használva, így nyugodt éjszakát tudhatok magam mögött. A 2 csípést pedig befújtam a mini spray-el, ami szintén beváltotta azt, amit ígért. Mostantól e kettő bajtárs nélkül nem szabad nyaralni menni! Aki olcsóbb, de illatozóbb megoldást keres, annak meg a SZUKU-t ajánlom még, de hosszabb távon én annyira nem szerettem meg. A csípésenyhítő spray-t mindenkinek ajánlom mert ilyen olcsón ilyen jót nem igen kap az ember máshol!


Avon naptej
Már láthattátok, hogy egy Avonos csomagban lapult ez a darab, ami elég alacsony faktorszámmal rendelkezik (SPF 15) szerintem, de legalább egy kicsit jobban tudok vele barnulni. Az 50 faktoros naptejek, mint kiderült nem az én barátaim, védeni védtek, de színem az nem lett sosem. Vízlepergető, így naná, hogy helye van egy vízparti neszesszerben! Elég hasznosnak bizonyult eddig, Erdélyben is őt használtam. Lehet ideje korán leírtam anno az Avon naptejeket, nem tűnik eddig rossznak. Meglátom, hogyan teljesíti a mostani szezon, számomra fontosabb napjait.


Balea száraz sampon
Elég régóta szerettem volna kipróbálni egy szárazsampont, de sohasem tudtam hova forduljak. Njoythestyle Reni posztjában láttam egyet, ami felkeltette a figyelmem, de naná, hogy nem találtam az üzletekben, így ez a piros, epres darab jött velem. Nyaralás közben szerintem már megéri 1 nappal tovább húzni a hajmosást és időt spórolni (ha az ember már egy kicsit gyakorlott is a használatban, úgy abszolút megéri), mint egy procedúrát végigcsinálni. Mivel úgysem sok időre megyek majd akárhova is, hanem több helyre mini megszakításokkal, így lehet jó üzletet csináltam azzal, ha az utolsó napon pl. ki tudom kerülni a hajmosást és új élményeket tudok gyűjteni, nem pedig a kihulló hajszálakat a fürdőből....

Ők lettek volna az életmentő csapat. Érdekel-e a nyaralási neszesszer egyéb sminkes tartalma is? Mint utóbb kiderült, túlságosan rákészültem a dolgokra, így vagy 30 dekával többet kellett cipeljen szegény autó...... 

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Szerintem hasznos dolgokat vittél magaddal, és érdekel a neszesszer tartalma is!

    http://beautyfromregi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      De megoldható lenne ez blogcím beszúrás nélkül? :)

      Törlés
  2. Lábgörcsre magnézium, allergiára kalcium.
    Nagyon sok embernél láttam már száraz sampont, úgy látszik, csak nekem nincs már. Mondjuk télen szerintem még praktikusabb.
    A szúnyogok engem nem szeretnek, de jobb vigyázni, mert egyre több helyről hallom, hogy már erre is allergiásak az emberek vagy a szúnyogok mutálódtak és óriási feldagadásokat bírnak csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Most már azt is szedem! Azt hallottam, ahol magnézium kell, ott kell a kalcium is, mert elvileg a kettő nincs meg egymás nélkül.
      Remélem télen is tudom majd hasznosítani, egyelőre a nyári varázserejének örülök nagyon! :) Engem sajnos szeretnek a szúnyogok, emiatt meg muszáj védekezni....

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com