2014. július 22., kedd

NOTD - Szivacsoztam

Sziasztok! 

Tudjátok, hogy szeretem a szivacsos megoldást, hogyha körmökről van szó. Tavaly nyáron volt először az, hogy alkottam ebben a témában, de idén újra elővettem az egyszerűsége miatt. Mivel köröm úgyis régen volt a blogon, így máris eszembe jutott, hogy akkor már szívesen megmutatom Nektek a mostani eredményt is. Amúgy, erősen elgondolkodtam, hogy mi lenne ha legközelebb több színnel vágnék neki a kalandnak, lehet érdekesebb eredményt hozna mint a dupla színekkel való játék. Ti mit gondoltok? A kevesebb több? 
A fotózáshoz hozzájárult az idegesség és az anyajegyek, utóbbiakért elnézést, szerintem mostantól lekorrektorozom őket, mert így elég idétlennek tűnnek a képek, mintha Pöttyös Panna rászabadult volna a világra....

Ezeket a lakkokat használtam: 
Elevine 8in1 körömerősítő 1 nappal a festés előtt rákenve és még aznap 1 vékony réteg
Flormar Nail Enamel fehér- 370- alap
Flormar- QD03 (Quick Dry-03)
Aden neon Nr. 45 




Legközelebb pedig egy teszttel jövök, ha minden igaz! Ha kíváncsiak vagytok...akkor legyetek továbbra is azok, mert nem spoilerezek itt, csak néhanapján Facebookon! ;) 


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a manikűr, de szerintem az anyajegyek miatt nem kell aggódnod. Nekem konkrétan közel kellett hajolnom a monitorhoz, hogy lássak egyetlen egy darabot. Nem kell egyáltalán lekorrektorozni, ezen nincs mit takargatni, nagyon szép a kezed így is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sajnos a középső ujjamnál zavar, de van egy a csuklómon is. Utóbbi tényleg pici, csak lehet én fújom fel, de az első darab kicsit zavar és akadályozó szépségtényezőnek élem meg.Nem tudom miért, pedig tényleg nem egy durva területen van. :S

      Törlés
  2. Szép mani lett! :) Nekem is ugyanott van majdnem anyajegyem és eszembe sem jutott volna lekorrektorozni pedig nagyon sok képem van már fent a blogomon. :O Ne aggódj miatta szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nem fogok aggódni, szerintem lekorrektorozom, vagy úgy fotózok, hogy ne látszódjanak. Sok keményebb dologgal meg tudtam barátkozni magamon, de ezzel annyira nem, úgy látszik.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy Neked is bejött! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com