2014. július 27., vasárnap

TBS: Pink Grapefruit testvaj | Teszt



Sziasztok!

Na végre. Sikerült eljutnom oda, hogy nem utálok meg egy testvajat idő előtt. A legutóbbi TBS testvaj ugyanis így járt, és elajándékoztam egy bloggertalálkozó alkalmával. Örülök, hogy most nem alakultak így a dolgok. A legutóbb valaki jelezte, hogy kíváncsi lenne erre a testvajra, úgyhogy nem is állok az információ áramlás útjába, inkább bemutatom ezt a testvajat!

Mennyiség: 50ml
Ár: 1990 HUF

Nekem azért tetszett meg ez az illat és az állag is (igen, kértem mintát még anno), mert könnyedebb, nem olyan tömör mint a legtöbb testvaj amit próbáltam. Az illata kicsit kesernyés, olyan igazi grapefruitos, és mostanában tudjátok, hogy ezek az illatok a gyengéim. Állagra enyhén vizesnek tűnhet ez a testvaj, ám tömörebb az állaga mint egy normál testápolónak, de nem olyan tömör mint pl. a vaníliás vagy éppen az áfonyás testvérdarabnak. Az illata nem túl hosszú életű, 2-4 órát bír ki az én bőrömön. Hála az égnek, mivel nem annyira tömör testvaj, itt már merem kenegetni a karjaim, a lábaim és a vállaimat is egy kicsit. Utóbbiakra nem merem jó szívvel ajánlani, hogyha ott alapból pattanásos az ember. Igaz csak egy nagyobb darabot sikerült nyerni a képzeletbeli szerencsekeréken, de most már úgy vagyok vele, hogy jobb az óvatosság. Én csak a kíváncsiság és a jó illata miatt vettem meg. Hidratálni hidratál, nem nehéz, de akinek nem gyengéi ezek az illatok és inkább a hidratálásra menne rá, annak valami erősebb darabot tudnék ajánlani. Az illata és a későbbi "nem utáltam meg" reakcióm miatt tartom jó választásnak a saját magam számára. Akit érdekel komolyabban is, az kérjen mintát az eladó lányoktól, én is így szoktam, hogyha valamivel egyelőre ismerkedés szinten maradnék, és még nem tudom, hogy megéri-e beruháznom rá. 

Ami még nagyon tetszett az az áfonyás testvaj, de abból sajnos nem láttam 50 ml-es kiszerelést, ezt sajnáltam. A 200 ml-es darabokat feleslegesnek tartom alapesetben, mert félek, hogy hamar ráunok a dolgokra, emiatt nem mertem megvenni még pár hónappal ezelőtt. Aki meg még kíváncsibb, annak a mangós testvajat is ajánlom! A többi illat egyelőre nem fogott meg, de örülök, hogy van egy illat, amit úgymond állandó jelleggel tudok szeretni a kínálatból. El sem hiszitek milyen jó érzés az, hogy végre hosszabb távon is meg tudok maradni valami mellett. :)


Remélem nem mindenki olyan háklis mint én vagyok. Minden esetre, most búcsúzom egy időre, mert hív a nyaralás és a bőröndök, úgyhogy...találkozunk Tapolcán, vagy a Balatonnál. Az elkövetkezendő napokat itt töltöm, úgyhogy ha van kedvetek, locsoljatok le, vagy vágjatok hátba, ha láttok, hogy halló öreganyám, mi az, hogy nem ismered fel az olvasódat?:)

6 megjegyzés:

  1. Nekem is most a citrusos illatok a mániáim, nem tudom, mi történt :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a moringás van meg és imádom, a másik amit nagyon szeretek az a málnás, szuperjó illata van :)

    VálaszTörlés
  3. A grapefruitos illata tetszik a TBS-nek eddig a legjobban, most vettem testradírt, ezt is szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  4. Múltkor megszagolgattam a TBS-ben, imádtam az illatát! :) Megvenni csak azért nem vettem, mert három darab hatalmas nagy testápolóm várja itthon, hogy elfogyasszam... *morci*

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nekem Moringa illatú testvajam van, egyszer ajándékba kaptam egy kis kiszerelést. Annyira megtetszett, hogy miután elfogyott, megkockáztattam a 200 ml-s kiszerelést, de még azelőtt vettem egy tusfürdőt és parfümöt is. A tusfürdővel egy élmény zuhanyozni, egy egészen apró csöpp elég a hablabdára, és mesébe illő az élmény. Kellemes friss illata van, és nagyon puha lesz tőle a bőröm. A parfümöt is nagyon szeretem, bár az illata nem túl tartós. Nekem olyan 4 órán át tartott.... A vaj nagyon finom puha állagú, nem marad utána ragacsos zsíros a bőröm, csak puha, ahogy szeretném. Nekem a Moringa család a No.1 :)
    üdv
    Bella

    VálaszTörlés
  6. kamiii: Én voltam az, megfertőztelek! Sajnálom, ám! SE :D
    Barbi: Nekem a moringás kicsit fura volt, tetszeni tetszett elsőre, de féltem, hogy hosszabb távon nem tudnám szeretni ezt a másféle illatot. Jobb az óvatosság elven, inkább nem vettem meg végül.
    Lucus: Ugye, hogy ez a legjobb?
    Mea: Én is morci vagyok ám, mert nem vetted meg, de akkor gyorsan tessék ám elhasználni ezeket a testápolókat, hogy sort keríthess erre.
    Bella: A TBS parfümök sajnos annyira nem jófélék, hamar elillan az illatuk, ez a nagy gyengéjük.
    Örülök, hogy Te is megtaláltad a Te No. 1 illatodat a kínálatból! Én már féltem egy kicsit, hogy soha semmi sem lesz olyan jó, hogy azt merjem rá mondani, hogy igen, ez jó hosszabb távon is.

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com