2014. július 30., szerda

Vigyázz!Kész!Posztolj! - Csillagjegy

Sziasztok! 

A mostani téma a Csillagjegy témának kedvezett, aminek bevallom, nagyon örültem és testhezállónak éreztem. Régebben nagyok sok horoszkópot olvastam, de idővel rájöttem, hogy a dolgokat vagy én alakítom, vagy a véletlenek és a katasztrófák amikor éppen bal lábbal sikerül felkelni.

FORRÁS: http://www.freeimages.com/assets/183007/1830065686/star-chart-1399510-m.jpg



Szerintem ez a csillagjegy dolog olyan, hogy vannak főbb jegyek, amik az adott csillagjegyre jellemzőek, de nem ráhúzhatóak mindenkire, kiben ez, kiben az az erősebb az adott jegynél. Nálam is van, ami egy leírás alapján nagyon nem klappolt nálam, de helyette ott van számos olyan tulajdonság, ami igenis dominál. Butaságnak is tartom azt, hogy ilyen általánosságokat akárkire ráhúzzon az ember. Láttam én már hősszerelmes rák jegyű ismerőst is virágról virágra szállni, holott ugye a jellemzők között ott van, hogy mennyire megbízható ez a jegy és hogy sohasem csalná meg a másik felét. (Félreértés ne essék, nem pikkelek a rákokra, én is az vagyok, még akkor is, ha későn születtem és laza 3 hetet késtem a születésemkor és elvileg akkor ikrek lettem volna..)

Na és ott van az is, hogy párszor már kiderült az elvileg legcsapodárabbnak ki kiáltott jegyek nem megcsalással vetnek véget a kapcsolatuknak, hanem ha szakításra is volt példa, akkor tisztán és egyenesen sikerült elrendezni a dolgokat. Erre is, arra is van példa... Ez szerintem, nagyban függ a környezettől is, aki az állandó balhékat látja, meg azt, a valamilyen Nappal Éjjel Budapestes műsort nézi amiről csak annyit tudok amennyit a reklámokból látok - és az is untig elég a napi vérnyomásom szinten tartásához, ha éppen bekapcsolnám a TV-t (Éljen az alacsony vérnyomású emberek élete, legalább nem akad ki a mérő!)- azon nem is csodálkozom, hogy olyan az élete, amilyen. 

Ráadásul, szerintem olyan összetett ez a világ, hogy csakis a horoszkópokra nem alapozhat az ember. Ott vannak a gének, a szokások, az egy generációs átugrások a tulajdonságokkal kapcsolatosan (nálunk erre is van példa), az esetleges változást akaró én befolyásoltsága (Pl. az alkoholista szülőkkel "megáldott" gyerek nem mindig süllyed az otthoniak mocsarába, hanem tovább áll, eldönti, hogy igenis más élete lesz, nem folytatja azt az életmódot, amit a szülei elkezdtek, holott lehet hogy a horoszkópos tulajdonságai alapján egy lusta, gyenge akaraterővel rendelkező valaki.) 

Amin néha meglepődök az a horoszkóp szerinti párválasztás. Ki-kivel vagy éppen mivel illik össze, nem illik össze, harmonikus lesz-e a kapcsolat vagy sem. Na itt volt 1-2 érdekes tapasztalatom, mert volt olyan, akire unalmast írtak a nagy megmondó sorok, de ugyanazon horoszkópú embernél később egyáltalán nem éreztem magamat unalmasan. (Bár, azóta változtam én is, gondolom ez is hozzátehet a dolgokhoz.) 
Csak hogy mondjak valamit, ami szerintem kiemelkedő az az, hogy irigylem a bakokat. Rájuk úgy láttam tényleg igaz az a tény, hogy akárkivel megtalálják a közös hangot, úgymond alkalmazkodnak a partnerükhöz, lealacsonyodnak vagy felnőnek az illetőhöz, és így úgymond el is kerülik a konfliktus helyzeteket, vagy ha van is erre példa, általában diplomatikusan oldják meg őket. 
Ami fura volt velem kapcsolatosan egy régebbi meghatározásból, az az, hogy elvileg az ikrekkel nagyon nem jövünk ki egymással, közben meg 2 iskola alatt is az egyetlen legjobb társam 1-1 ikrek jegyű lány volt, akivel  közelebb kerültünk egymáshoz (nem írom azt, hogy legjobb barátnők lettünk, mert nem hiszek ebben az LB dologban, amióta világ a világ) úgy nevetgéltünk, hogy már a hasunk fájt, vagy éppen a szám a sok nevetéstől, pedig ez ritka ám nálam. Szóval voltak dolgok, amikre igencsak rácáfolok, hiába a horoszkóp. Igaz, elvileg az aszcendens is számít.

Egyedül talán a bolygók általi befolyásoltságban tudok hinni, mert az én hangulatom, kipihentségem nagyon ragaszkodik ahhoz a bolygóhoz, amihez tartozom. 


Egyébként lehet, hogy igaz ez az egész csillagképes dolog, nyilván van egy meghatározó szerepe az emberek életében, hétköznapjaiban, főleg azoknak, akik szeretnek valamibe kapaszkodni, valamire fogni az esetleges hibákat, azok naná, hogy élnek az ilyen humbug dolgokkal. Minden esetre amikor egyezés van a horoszkóp leírás és az én életem között, akkor jókat mosolygok, máskor legyintek egyet, de volt olyan is, amikor útmutatást adott, de szerintem ezt, az akkori fejemmel úgymond bebeszéltem magamnak. Erre hajlamos amúgy is sok ember, hogy úgy rendezgesse a fejében, a dolgokat, hogy egy jelnek tekint valami tök hétköznapi dolgot, csak hogy teljesen beleélje magát a helyzetbe, meg magát tudja igazolni...

4 megjegyzés:

  1. Nézd az aszcendenst is. A bakokról meg megvan a véleményem, apám is az, exem is, hát van én vagyok UFO, vagy ők, de magyarul beszélünk és nem ugyanazt értjük alatta.
    Párom halak, teljesen jellemző rá minden, amit írnak róla, lila köd, ezotéria, minden, de az aszcendens is belejátszik bizonyos területeken, ami bak. Bakokra inkább a szakmai sikerek, pénzközpontúság jellemző.
    Nálam is a kos jellemzők mellett megvan a családcentrikus rák jegy is. Baj akkor van, ha két ellentétes jegy jellemző az illetőre, akkor tényleg nem lehet tudni, hogy reagál.
    Nagyon komolyan nem kell venni a jellemzőket, mert ahogy írtad, a családi minta, szocializáció erős. De azért a sokadik nyilas szurkapiszka ismerősnél rájövök, hogy van a horoszkópban valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mi van az én mérleg jegyemhez tartozó skorpió aszcendensemmel? :D

      Törlés
    2. Nem tudom :) astroneten vannak fenn okosságok, én csak a családét néztem meg.

      Törlés
    3. Én elvileg Rák-Rák, úgyhogy elvileg abszolút ráknak kéne lenne. Ennél rákabb már nem is lehetnék....
      A bakoknál igaz ez a pénzorientáltság, nálunk is van ilyen, de én azt mondom, inkább legyen ilyen valaki, mint szenvedélyfüggő aberrált állat. Úgy gondolom, ez a kevésbé rosszabb kategória, legalábbis sok pénzközpontú ember általában jobban spórol, de legalább tényleg jut a fontosabb dolgokra is, ha szükséges. Én inkább anyagi biztonságteremtésnek hívom ezt a részét.
      Nálunk csak egy nyilas van a családban, én azt hiszem ezt a dolgot megúsztam. Ismerősi körből pedig kerülöm őket, vagy ők engem...nem tudom melyik a jobb. (?)
      Amúgy, azelőtt, amikor nagyon hittem a horoszkópokban, mindig egy Halak jegyűvel akartam kapcsolatot, mert azt halottam tizenévesen, hogy a Rák-Halak párosításból nagyon szép szerelmek szövődnek. Aztán letettem erről a dologról, fel is nőttem valamelyest, de szerintem így sem jártam olyan rosszul. :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com