2014. augusztus 6., szerda

Vendég bejegyzés: L'Oreal Paris Studio Line Silk&Gloss Fixing Spray | Teszt

Sziasztok!

Emlékezhettek, hogy az oldalon lehetőség volt nevezni egy tesztelős versenyre, még júniusban. Kevesen éltetek a lehetőséggel, de így is volt pár jelentkező, a random.org pedig Franciskát hozta ki nyertesként. Kiderült, hogy Franciska is szívesen csinálna blogot, így szerintem, ha láttok benne potenciált ezután a bejegyzés után, akkor kérlek biztassátok! :) Át is adom neki a szót, hogy nyilatkozzon a tesztelésre kapott termékről. A termékteszt az ő saját véleményét tartalmazza, nem javítottam bele, egyedül a kereskedelmi árral egészítettem ki azt, amit ő írt, illetve egy linket szúrtam be az ő kérésére!

A termék pontos árát nem találtam meg, de egy erősebb tartást adó társáét igen. Az 1500 forintot kóstál, szerintem ennek a terméknek is ekörül lehet az ára, ezért cserébe 250 ml-nyi anyagot kapunk.


"Szeretném azzal kezdeni az egész bejegyzést, hogy megköszönjem a lehetőséget Andusnak. Régi álmom volt egy szépségblogon posztolni. Ugyan egy saját bloghoz még kevésnek érzem magam, de egy vendégposzt mindenféleképpen hatalmas előrehaladást jelent.

Mint gondolom tudjátok volt egy nyereményjáték melynek én lehettem a szerencsés nyertese. Kaptam egy hajlakkot, hogy írjak róla véleményt. A véleményezni való hajlakk pedig nem más, mint a L'Oreal Paris Studio Line Silk&Gloss Fixing Spray. Kapcsolatunk ott kezdődött, hogy beregisztráltam krémmániára. Mivel ez egy új termék még senkinek sem alakult ki róla véleménye. Gondoltam remek alkalom, hogy felregisztrálom és ha esetleg valaki írna véleményt a posztom leadásáig talán még hasznát is vehetem. Hát sajnos senki nem tette. A krémmániás linket egyébként ITT tudjátok megnézni. 



Véleményem szerint hajlakkot kb. minden ember használ vagy használt már életében. A használók körébe veszem azokat is, akik csak alkalmanként használnak hajlakkot, de mindenképp fellelhető a fürdőszoba polcon. Maga a termék egyébként tipikus hajlakk. Fújós fej (vagy micsoda), hatalmas számmal jelzett erősség, flakon formátum. Szerintem ezek olyan jelzők amiket amúgy tök fölösleges leírni, mert mindenki tudja hogy néz ki egy hajlakk. Maga a színösszeállítása tetszik, ez a rózsaszínes-ezüstös kombó szerintem eléggé csajos. 


 Na de térjünk rá a lényegre. A belbecsre. Nos hát, semmiképp sem mondanám, hogy a L’Oreal bármiféle újítást dobott volna a piacra. Az illata, már ha lehet egy hajlakknak illata, nem vészesen büdös, de semmiképp sem kellemes. Tipikus hajlakk szag. Nagyon erős tartást ígér. Ez a 10 „fokozatból” a 6-os. Ha már ez nagyon erős tartást ígér, akkor a 10-es mit tud? Nagyon-nagyon-nagyon erős tartást?! Szerintem ez egy tök átlagos tartást adó hajlakk. Bár háttérinfóként tudni kell, hogy eléggé vastag/erős szálú és rengeteg hajam van. Szóval ő az aki igazán igényli az erős tartást. Egyébként legtöbbször kontyot vagy a begöndörített hajamat szoktam hajlakkal fixálni.


Ami a legnagyobb pozitívuma ennek a hajlakknak az az, hogy nem hagy ragacsos érzetet maga után. Miután befújod a hajad és hozzányúlsz nem érzed azt a tipikus ragacsos érzést, hogy hú be van lakkozva a hajam, olyan mintha egy bukósisak lenne rajtam, mert rákeményedik az egész a fejemre. Na ilyen itt nincs. Ez az a tulajdonság amiért szerintem már megéri ezt a hajlakkot választani. Ugyan én az erősségével nem vagyok megelégedve, de mint látjátok ez a 10-es skálából egy 6-os. Lehet nekem a 10-es kellene, de van aki már a 6-osra is azt fogja mondani, hogy neki bőven elég.

Hogy egy kicsit kitérjek a marketing szövegre, ez a lakk : „A Silk&Gloss hajfixáló spray tincsről tincsre tartást és fényt ad a frizurának. Selyem mikroszálakkal gazdagítva. Elegáns csillogás. Természetes tapintásúvá teszi a hajat. „

Van benne igazság, a természetes tapintás biztosan. De még mindig sok a felesleges marketingszöveg. Mondjuk a L’Orealnak szokása. 

Összeségében ajánlom minden hajlakk mániásnak és nem mániásnak. Remélem mostmár több értékelés fellelhető lesz a krémmániás profilja alatt.

Köszönöm a lehetőséget. Kicsit hosszúra sikerült a bejegyzés, de ki kellett élnem az irói vágyaimat." 


Remélem, ha lesz máskor is ilyen lehetőség, számíthatok Rátok, mint tesztelők! 

*A termék a L'oréal Goodie Bag-ben lapult, én úgy éreztem nem tudnám úgy tesztelni, hogy a véleményem helytálló legyen, mert életemben 3x ha használtam hajlakkot és úgy éreztem nem tudtam volna kihasználni eléggé a termék adta lehetőségeket. Így inkább egy játék keretein belül egy látogató kapta meg és ő írt a termékről egy teszt bejegyzést! 

4 megjegyzés:

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com