2014. szeptember 29., hétfő

Szeptemberi kedvencek | 2014

Sziasztok!

Nem nagyon voltak az utóbbi időkben havi kedvences bejegyzések. Egyszer kicsúsztam az időből, arra emlékszem, és inkább ki sem mertem rakni a végül befotózott, elkészült bejegyzést, mert hónap közepén mit vergődjek a már elmúlt hónapon. (Na meg magamnak is fel akartam adni a leckét, hogy nem, ha addig nem írtam meg, akkor annak oda volt, máskor gondolkodjak előre!) Szóval, ezért van az, hogy én itt most viszonylag időben elkezdtem összeszedni a kis cókmókomat és kinyargaltam az erkélyre fotózni....A lenti állatvilág pedig lelkesen kokettált a képek készültéhez, remélem egyszer a 3D & hangélményt adó képek ideje is eljön! :) 

Nem volt kimondottan sok kedvenc szeptemberben, és ez szerintem így jó. Inkább szerepeljen kevesebb termék ilyenkor, de azokra tényleg igaz legyen, hogy egytől egyig szerettem használni! 


La Rive-Magic Girl
Szeretem a La Rive parfümöket, őt még most januárban vettem, de ebben a hónapban kezdtem el nagyon-nagyon intenzíven használni. Jó darab, és 90 milis az üveg, ebből adódóan jó sokáig ki fog tartani. Alig látszott rajta, hogy fogyott belőle valami pedig... 


Skin79 BB krém
A mini kiszerelés tetszett, így a 15 grammost nyúzom egy ideje. Tetszik, újra normális a bőröm, a tartósságával önmagában annyira nem vagyok megelégedve, viszont a bőrömet sokkal jobban helyrehozta mint akármelyik BB krém. Jár a keksz!(Csak, hogy Pesten Hallottamos legyek egy kicsit...)


Realash szempillanövesztő
Be kell vallanom egészen jól teljesít ez a szempillanövesztő. Még a kezdeti sikerek után is egy kicsit kétkedő voltam, de így, hosszabb használat után azt kell mondjam nagyon is jó darab! Mivel letelt a 8 hetes intenzív használati idő, így már hetente csak 3x használom, szinten tartásra, arra is ajánlják. Ha érdekel Titeket, akkor szívesen írok egy hosszabb, átfogóbb bejegyzést a 8 hétről. Láttam sokan csak írtak róla valamit, amit akkor és ott megkövetelt tőlük a "rendszer", de ahogy én látom, nagyon hosszú távú tapasztalatokról nem nagyon írt senki.   


Bioderma Sébium H2O micellás lemosó
Eddig nem sok, összesen 2 micellás vízzel volt dolgom. Egy olcsóbb és egy meglehetősen drága társa után igyekszem megállapodni valahol az ésszerű határok között. Na meg a Bioderma nyári felfedező csomagjában is benne volt ez a darab, így duplán jól jártam, mondhatjuk úgyis, hogy újravett ez darab. A L'oréal vizéhez képest tényleg álom, nincs ragacsos, olajos érzet utána, szuperül eltávolít mindent. Viszont árban nem az igazi! Tudom, vannak akciók, de a közelben nincs olyan gyógyszertár ami részt venne az akciókban, nekem pedig plusz egy óra járkálást időben ez nem ér meg minden alkalommal. Ha éppen benn somfordálok, akkor rá fogok pillantani, addig is próbálok nyitott szemmel járni! Van egy másik darab, ami ígéretesnek tűnik, de ameddig tart, addig maradok ennél! 







Na és Ti mit használtatok nagy lelkesedéssel ebben a hónapban? 

9 megjegyzés:

  1. Arra a La Rive parfümre kíváncsi lettem, olyan finom illatúnak tűnik üveg alapján :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyem el, hogy megszaglászd? :) Mostanában úgyis sokat vagyunk együtt...:D

      Törlés
  2. A Relash szempillanövesztőjével kapcsolatban nagyon szívesen olvasnék a hosszú távú tapasztalataidról. Én az Alverde hasonló termékét használtam még az év elején, de túl sok változást nem vettem észre. Bár igaz, hogy én nem voltam annyira kitartó, mint te. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nekem meg az Alverde jött be baromira, a szemöldökömre is használom és sikerült teljesen visszanövesztenem :)

      Törlés
    2. Az Alverdéről én is jókat hallottam, igaz nagyon nagy türelemjáték a használata, azt aláírom. Barátnosnénak is később kezdet el látszani a változás, már majdnem lemondott róla. Lehet érdemes még egyszer megpróbálni...:) Akkor készítek egy olyan bejegyzést is! Remélem végre sikerül nekiállni..

      Törlés
  3. Dermaonline-on vannak jó akciók micellás vízre, én még sosem vettem teljes áron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem ismerem az oldalt, de nagy jelentőséget nem tulajdonítottam neki. Úgy látszik alaptalanul...Mindig ilyen információ szerzésért jártam fel oda, de úgy tűnik van más is, amiért érdemes lehet visszamenni.

      Törlés
  4. Fura basszus, mert ezt a zöld Biodermát használtam még a kezdet kezdetén, aztán váltottam a rózsaszínre és azóta ez csípi a szemem...fene érti :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egymásra váltanak ki allergiát, vagy nem tudom. Pedig a zöld jónak tűnik, de most már félek váltani a te tapasztalataid alapján...

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com