2015. február 28., szombat

A flakon aljára értem | 2015 I. felvonás: 2014 November-2015 Január

Sziasztok! 

Szerintem egészen szép mennyiségű flakont sikerült felhalmoznom még az óévből, úgyhogy épp itt az ideje, hogy sürgősen megszabaduljak tőlük. Főleg, hogy az utánpótlás is lassan elfogy... Nem húzom az időt, vágjunk is bele!




Palmolive tusfürdők
A két illat nagyon hasonlít egymásra, annyi a különbség közöttük, hogy az Oriental Beauty nevűben nincsen gyömbér, ami fűszeresebbé tenné az illatot, de szerintem így is az élvezhető kategóriába esik ez a tusfürdő. Már a második ilyen flakon aljára fogok érni, úgyhogy vehetjük úgyis, hogy 3 flakonnal volt merszem ebből az illatból elfogyasztani. 




Balea szárazsampon
Jó öreg pajtásom, sokszor olvashattatok róla a blogon. Azóta már egy újravettemes bejegyzésből értesültetek a jó híremről: 2 flakonnal találtam még belőle januárban. Adta magát a helyzet, hogy jó időre megoldódott az utánpótlási problémám. Ez az, így kell ezt csinálni! 



Sensodyne szájvíz
Egészen meglepődöm, hogy néha emberi árért lehet hozzájutni ehhez a szájvízhez. Nem bántja az érzékeny fogaimat, naponta is használhattam, ha úgy tartotta kedvem, nem okozott problémát. Én szerintem maradok ennél a fajtánál, a Listerine-nel nem szívesen tennék még egy próbát.

L'oréal Elséve Total Repair hajbalzsam
A L'oréal júniusi goodie bagjében lapult, bejegyzést olvashattatok róla itt. A véleményem nem változott, de fenntartom, hogy az utolsó két használatkor nem varázsolt olyan selymes frizurát, mint amit megszoktam tőle. Elképzelhető, hogy a hajam 2,5-3 hónap alatt megszokta. Azóta, egy másik L'oréal balzsamot használok, annak is mindjárt a fenekére érek. Ennek ellenére kicsit úgy érzem, jobb lett volna ha egy kis szünetet tartok a balzsamok terén és egy kis idő múlva visszatérek ehhez a balzsamhoz. Remélem az idő majd ezt az állításomat igazolja. 


Avon Sleep Serenity fürdősó
Emlékezhettek erre a fürdősóra, még tavaly karácsonyra kaptam és az utolsó adagot kb. 1 hónapja öntöttem a fürdővizembe. Kellemes, nyugtató illattal találkoztam, bár én inkább a levendulát éreztem ki belőle. Az elalvást segítő spray-ből még van, de a balzsam, emlékezhettek rá, hogy nem igazán lett a kedvencem. Nem tudom lehet-e még kapni ezt a fürdősót, szívesen fürdenék benne, ha nem táraztam volna be még 3 kg parajdi fürdősóval az erdélyi kirándulás alkalmával. Egyelőre azt kell majd elfogyasztanom.
A szettről itt írtam bővebben még régen. 



SKIN79 Pink Hot BB krém
November elején sikerült ellőnöm az utolsó adagját, nem lepődtem meg, kb. 2 hónapra ( pontosabban 2 hónap pár nap)  volt elég ez a 15 grammos kiszerelés. Ilyen tapasztalatokkal reménykedem, hogy az 50 grammos nagy kiszerelést elég későn kell majd pótolnom legközelebb. Bár, lehet álmodik a nyomor, mert ahogyan észrevettem, hajlamosabb vagyok egy kicsit több anyaggal dolgozni a kelleténél, gondolom a nagy kiszerelés nagyobb fogyasztásra ösztönöz, úgyhogy erre figyelnem kell majd a későbbiekben. Még jó, hogy van a blog és ilyen dolgokat meg tudok figyelni magamon és elemezgetek itt magamban!



Bioderma Sébium micellás víz
Talán a legjobban szeretett az általam próbált micellás vizek közül. Van még belőle, mert még nyáron sikerült betáraznom a felfedező csomagból.

Bioderma Sébium Gel Gommant
Nagyon régen elfogyott ez az arcradír, nagy benyomást különösebben nem tett rám. Elég aprók benne a radírszemcsék, nekem egy kicsit gyanús, hogy akinek a pórusai nyíltak, azt könnyen eltömítheti ez a radír, hogyha nem alaposan mossa majd le a terméket. Ennek ellenére tisztítani jól tisztított és nem karistolt. A gél állag nekem különösen tetszett, nem szeretem, ha valaminek tejes vagy túl krémszerű állaga van, de ez tényleg mindenkinek más, ki ezt, ki azt szereti.

Na és akkor most keresek egy zsákot és imádkozom, hogy a jövőhéten beleférjünk a szemetesbe. Mármint nem én és a család (na az kéne még!), hanem úgy összességében, mert szerintem 1 nagytakarítás is esedékes lesz, ami egy kicsit több szeméttel jár mindig...:)

Végül, de nem utolsó sorban: kinél mi fogyatkozott meg? 

7 megjegyzés:

  1. Nekem is össze kéne tenni már az elfogyottas bejegyzést, annyi termék van, hogy nem fér el...:D Az Elseve-ből nekem a pakolás volt meg és imádtam az illatát, hiába nem csinált túl sok mindent, azért emiatt használtam bőszen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valahogy nem tudok mindig csak az illatra koncentrálni, egyedül a parfümöknél tudok ezzel kiegyezni. Lásd a TBS Pink Grapefruit illata...:D Más termékkel egészen kegyetlenül bánok, ha nem nyújt semmi pluszt- szerintem.

      Törlés
  2. Hű, jó pár terméket elfogyasztottál :)
    Nézz be kérlek hozzám a blogra, díjat kaptál! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Láttam ám, tegnap írtam! :P
      Most volt mit aprítani a tejbe, de szerintem újra összejött egy jókora adag, úgyhogy szerintem 1 hét múlva megint hasonló bejegyzés lesz a blogon. Csodás lesz, mert szerintem sokak ingerküszöbét át fogom lépni..:D

      Törlés
    2. Andus, varom es kivancsi vagyok mar nagyon ;)

      Törlés
  3. Az Elseve sampon es balzsam( ugyanaz a tipus mint neked) nalam is elfogyott, Teproline face cream 50 ml, La Roche Posay Derm Aox szerum, Bioderma Sensibio H20, Bioderma Atoderm Creme testapolo 500 ml-es, Orly Nail Defense Strengthening&repairing basecoat, Bioderma Hydrabio Mask es Max Factor Facefinity 80-as szinben... Azt hiszem kezdek fakulni, mert mar ujra a 75-os szint kell hasznalnom es 2 het mulva mar az is ures lesz :) De az osszes elfogyott termekbol mar van utanpotlas, semmit sem bizok a veletlenre :) Ezek a kedvenceimbol valok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell hagyni, gyorsabban haladsz mint én, pedig én sokszor várom hogy felügyemjenek itt a dolgok. :D

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com