2015. április 17., péntek

G-napok szerzeményei

Sziasztok!

A csapból is ez a piros betűs ünnep folyt az utóbbi pár napban, de mivel nem nagyon szoktam megmutatni hogy mik landolnak a kosaramban, meg amúgy sem szoktam nagyobb tételben vásárolni, csak ilyenkor, úgy gondoltam épp itt az ideje egy szerzeményes bejegyzésnek.

Nagyon kis naivan azt hittem, hogy a csütörtöki napnak csak a délutánja lesz a húzós, ha húzós lesz - de itt és most bevallom, hogy nagyon, de nagyon elszámítottam magamat. Rengetegen voltak mindenütt, csak a H&M-ben 20 perces sorok vártak arra, aki nem volt előrelátó és próbálta fel még a kuponos napok előtt a kinézett ruhadarabokat. Sajnos azt láttam sok helyen, hogy az emberek nem voltak tekintettel másokra. A drogériákat meg sem merem említeni, hogy mi folyt ott. Én csak a Rossmannba lestem be még csütörtökön, de belépéskor már láttam hogy 2-3 lány spirált bontogat, ami nem teszter volt, egy ember körmöt festett, na mondom ha még 5 percet maradok szerintem az alapozók, pirosítók is ki lesznek nyitva. Mert ez már csak így megy. Körülnéztem, és a kutya nem figyelte ezeket a lányokat/nőket, itt döntöttem el, hogy én kifordulok a boltból, legyen ennyi elég aznapra. 

Nem készültem konkrét listával, mert nem láttam igazán értelmét, kevés dolog is volt tervbe véve. 
A csütörtöki káoszból származik 2 ing a H&M-ből egy klasszikus fehér és egy kék, plusz még a Bioderma Sebium micellás arclemosó 250 ml-es kiszerelésben. Úgy voltam vele, hogyha elfogy a rózsaszín, és egy olcsóbb árkategóriára is beneveznék, nem baj ha van itthon egy normálisabb darab is tartalékként. Tudjátok, ha bármi baj lenne...


Nem volt hozzá kupon, de a Nailland standjához is ellátogattam aznap, megvettem a Restore-t, hogy a Seche Vite gyors szárítójával sose süljek fel, hogyha esetleg elkezdene beszáradni. A Palmolive tusfürdőt még kicsit régebben vettem, de gondoltam, hozzácsapom ehhez a bagázshoz, mert azóta már próbáltam és rettenet jó illata van. Megvan a tavaszi-nyári szezonra a kedvenc illatom!




Egy új spirálra mindenképp fájt a fogam, így ezt a Maybelline Colossal Volume darabot hoztam el. Frissen pakolták ki a DM-ben, péntek reggel, ezért is mertem elhozni, mert tudtam hogy érintetlen még. Ezen kívül szükségem volt egy samponra, végül a L'oréal Elséve citrusos, frissességet adó samponjánál döntöttem. A Vichy Neogenic samponja már sajnos a végét járja, ezért kellett az utánpótlás. Úgy voltam vele, hogy -50%-ért megéri elhozni, legalább addig is kihasználom tényleg a kuponok adta lehetőségeket.


Ezenkívül egy Balea gyógynövényes habfürdő kacsintotta be magát a kosaramba, amit már legalább 1 éve kinéztem magamnak - így jött az ötlet, hogyha egy éve gondolkodom rajta, akkor illene már elhoznom. Most le is volt akciózva, így azt hiszem kétségkívül  nekem szánták ezt a sorsszerűséget, hogy elhozhassam. 
A végső állomás a Háda volt, ahol a legtöbb időt sikerült eltöltenem. Bár kétségkívül megérte, mert találtam egy vadonat új nadrágot és egy felsőt, amin a címke is megvolt, úgyhogy a másik két felső mellé rakva azt kell mondanom, hogy jó vásárt csináltam. Itt sajnos csak -20% jött le, de hát az is pénz, legalább a nadrág keresés expedíciójának a problémáját letudtam - valljuk be, ez is valami, ha háklis az ember. 

Kihasználható és szerintem hasznos dolgokat sikerült választanom, amiket később is tudok hasznosítani majd, nem fognak porosodni a polcon. Végül is nem valami tömeges kényszervásárlás eredményéről van szó, én legalábbis ezt látom, ha a halomra nézek. Most inkább a ruházati termékeken volt a hangsúly, és már esedékes is volt egy újítás. Nem lett ugyan nagy lista, de nem is ez a lényeg ilyenkor szerintem, bár néha azt kívánom, bár többen lennének így vele és nem a "szolid öldöklés" menne, akárhova is nézek egy boltban, vagy egy drogériában ilyenkor. Tényleg azt éreztem néhány nőnél, hogy csak azért nem morog rám, mert ilyen irányba nem tudja használni a hangszálait...Pedig nem jelentettem senkire sem veszélyt, elhihetitek. :)

Na és Ti részt vettetek a G-forgatagban, vagy inkább kihagytátok? Nektek milyen tapasztalataitok vannak ilyen téren? 

14 megjegyzés:

  1. Szupi zsákmánykák, én a legújabb, pink-fekete Maybelline-re csaptam le a szempillaspiráloknál, ezen kívül a L'Oréal féláras kuponját váltottam be és a Blend-a-med-et...egészen elképesztő volt ez a visszafogottság, amit a féláras kuponok terén, a drogériában tanúsítottam :P
    A DM-ben mikor éppen kezdett volna mellém merészkedni a biztiőr, hangosan felkiáltottam, hogy de mocsok jó, hogy valaki itt rúzsozza ki az eredeti termékkel a száját, én meg nem tudom megvenni a rúzsceruzát, hogy az a...És azonnal ott is hagyott a biztonsági őr, tudta, hogy nem rám vadászik.
    Ruhákat nem is néztem, a kuponokat sem váltottam ki, előtte és utána vásároltam be és a Pimkie-ben, mert még mindig tart a 40%-os leárazásuk és veszettül imádom, hogy az én méreteimben is könnyedén találok ott bármit, nem áll meg a tudomány a 34-36-os méretnél :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzád képest ez tényleg visszafogott volt akkor! :P
      Vicces, hogy a biztiőrök mindig a legártatlanabb lányokra vetemednek első körben. Tudom muszáj leírniuk bizonyos sztorikat, de szerintem így is lenne bőven mit a nagykönyvbe írni, csak jobban kéne figyelni a vákuum gyanús agyú hölgyeket. :D

      Törlés
  2. Nálunk csütörtök délután a Campona pangott, a Corvinban is alig voltak pénteken, de az Allee...hát az valami borzalom volt, komolyan...egyébként meg én is jól bevásároltam :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig pont eddig az Allee olyan kis nyugodt helynek tűnt. Eddig kétszer jártam ott és mennyei nyugodtság volt, mindig. Pont azt beszéltük Meával, hogy milyen jó kis eldugott hely lehet ha leárazás van - de ezek szerint akkor mégsem! :D

      Törlés
  3. Jo kis cuccok :) A bluzokra nagyon kivancsi lennek kozelebbrol is :)
    Es most dobbentem ra, hogy lekestem a jelentkezest a tesztelesrol :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bluzokat nem fotóztam közelebbről, egyszerű, karcsúsítottan szabott ingek, de jók lesznek nekem. A többi felső pedig ilyen rojtos inkább. Lehet, hogy jobb lett volna vállfán befotózni őket, csak nem hittem volna, hogy a ruha szekció érdekelhet Titeket, mert engem pl. sosem mozgat meg túlságosan, ha egy blogger ruhákat mutogat. Ilyenkor mindig magamból indulok ki, ugyebár..:)

      Törlés
  4. Nagyon szuper cuccok, imádom őket, főleg a blúzokat! :)
    Én úgy döntöttem, hogy idén kihagyom, mert ha minden jól megy, szeptembertől egyetemre megyek és most arra tartalékolok...:) De ugyanez a szempillaspirál van meg nekem is, és imádom! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ma kentem fel először a spirált, de szerintem még párszor neki kell fussak, hogy egy imádom kategóriába essen - remélem csak azért van ez így, mert elszoktam a műanyag applikátoros megoldástól. :)
      Köszönöm szépen! Én is spóroltam azért, hogy most egy nagyobb összeget kiadhassak, de nagyon jól teszed, hogy már most gondolsz a jövődre. Igaz, azért néha engedj meg magadnak valamit! :) Ha valamire görcsösen spóroltam, annak mindig rossz vége lett, annyira rányomta a hangulatot ez a "spórolok az xy-ra" effektus, hogy sok mindentől elment a kedvem, nem mertem megvenni magamnak kb. semmit. :S

      Törlés
  5. Az Elséve sampon tök jó, most kezdtem el használni. Nagyon tetszenek a blúzok, szeretem a pöttyös mintát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, hogy írtál! Remélem így akkor én sem csináltam rossz vásárt vele! :)
      Köszönöm szépen, én is nagyon rákattantam, bár nekem inkább a csipke és a virág az igazi szenvedélyem, csak azokból szerintem nehezebb szépet találni.

      Törlés
  6. Igen nálunk is sokan voltak Miskolcon, de célirányosan mentem :) Nagyon jó dolgokat vettél :) A két felső meg valami csodaszép, ha gondolod nézz be hozzám is: http://judymuhely.blogspot.hu/2015/04/glamour-napok-es-tobb-helyrol-vasarlas.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nekem annyira képlékeny volt minden, hogy inkább össze-vissza mentem. :/

      Törlés
  7. A Balea habfürdő szuper, én imádtam. :) Klassz dolgokat vettél. Az, hogy mindent kibontanak, az üzletek hibája is részben, mert semmi nincs lefóliázva és tényleg nem szólnak rá az emberekre. Bezzeg ha tusfürdőt választok, akkor a biztonsági őr úgy bámul, mintha legalábbis a koronaékszereket akarnám felpróbálni. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, azóta már volt képem felavatni! :)
      Ugyanezen vagyok én is felháborodva amúgy, hogy ezekre az emberekre senki sem szól rá sohasem. De, ha én a kezembe veszek valamit mert pl. a magyar leírást keresem rajta, akkor érzem, hogy vernek a szemükkel a biztonságiak. És néha már tényleg elegem van, hogy mindig az ártatlanokat találják be! :/

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com