2015. május 17., vasárnap

Elolvasnám II. + Új kiadó itthon: WOW

Sziasztok! 

Maradjunk az annyira szemtelen kijelentésemnél, hogy az elolvasnám lista nálam igencsak végtelen. Mindig akad valami új, amit nagyon szívesen elolvasnék, csak győzze a pénzem, meg a könyvtár ahova be vagyok iratkozva, na meg az E-könyv olvasóm energiája. Meg a Ti idegeitek, amikor elárasztom a blogot. Rettenet vagyok ilyen téren azt tudom, de ez van, remélem azért így is szívesen olvastok. :) 


Kiera Cass-Párválasztó 4. rész
A párválasztó történet tovább folytatódik, ahol ha jól tudom America és Max gyermeke kerül ismét abba az ördögi körforgásba, hogy bizony meg kéne találnia a másik felét. A pletykák szerint ebből a szálból és a gyerkőc életéből újabb 3 könyv fog megszületni. Ha hozza azt a szintet, amit az előző 3 könyv, akkor nem lesznek itt gondok! Alig várom, hogy végre a magyar kiadó is kihozza végre valahára, úgyhogy ide vele! :) 

A kép forrása




Jamie McGuire-Gyönyörű tévedés
A cím ismerős lehet sokatoknak, viszont a történet itt más szereplőket fog a középpontba helyezni. Itt most megint egy Maddox fiú lesz szerelmes, és aki ismeri az előző Maddox srác őrültségeit az előző triológia olvasása után, az tudja, hogy ez a könyv se lesz kutya. Mert a Maddox család már csak ilyen, ha egy kis igazából szerelem kerül az útjukba, ott kő kövön nem marad. EZ az a tény, amiért én kedvet kaptam ehhez a könyvhöz. Igaz, megpróbáltam utánanézni a könyvnek, de a másik főszereplő hölgyről igencsak rossz véleményekbe botlottam. Valahogy sejtettem, hogy megint egy férfi viselkedése fogja életben tartani a sztorit. Hahó írókáim, egy normálisabb, karakánabb, normálisabb lány szereplőt már a könyvekbe, akik helyett nem kell mindent rendbe hozni! Kezd már sok lenni az ilyen lány karakter a piacon, és szerintem ez nincs túl jó hatással az olvasóközönségre. 
A könyv már megjelent itthon, úgyhogy aki szerette az előző részeket, az már beszerezheti ezt is, ha egy kis Maddox örültségre vágyik! Én még nem mertem belekezdeni, mert előtte még a kötelességeimmel kellene végezzek. De Ti legyetek bátrabbak mint én! ;)
A kép forrása




Sarah Maclean-A hódítás 10 szabálya
A borító igazán elegáns lett, bár a történetben szereplő némelyik szereplőre ez egyáltalán nem igaz. Sőt, maga a könyv sem elegáns a belevágok a közepébe c. mozdulatával. Igen, bár beleolvastam az elejébe, de végül arrébb raktam, hogy a nyugodtabb pillanataimban tudjam elővenni, olyankor amikor tényleg semmi másra nem kell koncentrálnom. Ráadásul a történethez egy kis titok is társul, amiről nagyon sejthető, hogy tönkre fog tenni sok mindent, vagy legalábbis kegyetlenül keservessé fogja tenni a szereplők életét, hogyha ez az egész kiderül. Mert az elhallgatásnak ára van, akárhogy is vesszük. De vajon mi lesz a Minerva házzal? Mert lehet valami elromlik két ember között, de X élet attól még a főszereplőtől függ. A felelősség pedig hatalmas, főleg ha mindenkin segíteni akar az ember, szívvel lélekkel... 

A kép forrása


Nem tudom mennyire vagytok képben az itthoni kiadókkal kapcsolatosan, de arról szerintem mindenki hallhatott, hogy az Ulpius csődöt jelentett. Viszont új könyvkiadók kezdenek el megjelenni a színen. Egyikük a WOW, akiknek egészen jó, bár talán egy icipicit egyhangú borítóik vannak, ennek ellenére szerintem igencsak egyedi repertoárt vonultatnak fel a történetek szempontjából. 
Amit tudnotok kell a könyvkiadóról, hogy független és főleg New Adult kategóriában akar dobbantani, ráadásul nem a semmiből jöttek, hanem a hírek szerint több éves tapasztalat áll mögöttük. (Utóbbi azért jól hangzik, ha egy kicsit is jövőbeli dolgokban akarunk gondolkodni - de ez csak az én véleményem.) Az első 6 megjelenő könyvről már olvashattatok könyves blogok berkeiben egy kis bemutatót. Nekem nagyon is tetszik az újítás, végre egy kis vérfrissítés is történt a piacon. Ez különösen jókor jött amúgy, ismerve az 1-2 hónappal ezelőtti előzményeket az itthoni könyvkiadó világban. Mindenesetre itt van például az első könyv, amit már kinéztem tőlük:
Amanda Maxlyn-Mi lesz velem? 
Kivételesen nem a borító fogott meg, és nem is az előző pozitív tapasztalatok miatt figyeltem fel a könyvre, hanem amikor beleolvastam a pár soros ízelítőbe, már az megfogott. Igaz, nagyon keveset tudunk még egyelőre a történetről, remélhetőleg egyedi elemekkel lesz teleszőve a vége (is). 

A kép forrása


A kiadóról való információkat más oldalakról szereztem, olvastam, ha Ti is kíváncsiak vagytok, lessetek be a linkek valamelyikére, vagy a kiadó Facebook oldalára, szerintem az a leghitelesebb forrás - első kézből mindig mindent, ugyebár. :)
Facebook: WOW Kiadó 
Linkek, ha még olvasnátok és kíváncsiskodnátok egy kicsit: 
http://kincsesladiko.blogspot.hu/2015/05/wow-uj-kiado-lathataron.html
http://adrikonyvmoly.blogspot.hu/2015/05/wow.html

A WOW kiadóval nincsen semmilyen kapcsolatom, nem érdekből említettem meg őket, egyszerűen fontosnak tartottam, hogy Ti, mint olvasók értesüljetek egy, szerintem fontos újdonságról a könyvpiacon! 

Ti mit szóltok az új kiadóhoz? Hallottatok már róla? Ha tehetnétek, mit ajánlanátok még elolvasásra? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com