2015. július 4., szombat

Töltsd ki!-féle kérdőív

Sziasztok! 


A blogon még mindig nyitva áll a már jól megszokott éves kérdőív, ahol az oldallal kapcsolatosan adhattok észrevételeket hol hosszabban, hol nagyon is röviden. Én azért örülnék neki nagyon, ha minél többen visszajeleznétek és tiszteleteteket tennétek a kérdőívnél és megosztanátok a gondolataitokat. Természetesen ez nem kötelező dolog, de úgy gondolom, mivel még nem döntöttük meg a tavalyi rekordot, így hagy szánjam egy kis ösztönzésképp ezt a bejegyzést! Ha úgy érzitek, hogy van bármilyen közötök az oldalhoz, akkor töltsétek ki!3 fő még hiányzik a közös rekord megdöntéséhez, úgyhogy addig úgyis nyaggatni foglak Titeket, jobb beadni a derekakat most! :)

Köszönöm, ha veszitek a fáradtságot, főleg, ha a 3 kifejtős kérdéshez is esetleg tudtok írni valami hasznosat és megosztjátok a gondolataitokat velem! Kérlek ne érezzétek azt, hogy: ó, az én véleményem nem számít, minek írjam le, meg ilyen badarságok. Szerintem igen is számít, tök jó ötleteket kaptam Tőletek eddig is, úgyhogy sose lehet tudni, hogy éppen kinek a véleménye mit indít el a másikban, esetleg továbbgondolva az ötletet még egy tök egyedi dolog is kisülhet belőle. Volt már rá példa, úgyhogy kitöltésre fel..Röviden tömören ennyi az, amit szerettem volna a figyelmetekbe ajánlani! Ha minden igaz, akkor egy kis személyes jön majd még ma délután, estefele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com