2015. november 8., vasárnap

Elfogytak | 2015 Június-Szeptember körül

Sziasztok! 
A múltkor nem vicceltem, tényleg elég sok minden fogyott el, és fogy is...az én helyem meg egyre kevesebb, úgyhogy nem árt, ha megszabadulok és segítem a helyi szelektív gyűjtést végzők munkáját.




Rexona Sexy dezodor
Nem szeretem ezeket a parfüm jellegű dezodorokat, inkább a púderesekkel vagyok jóban. Elhasználtam, ajándék volt, de nem esküszöm meg rá, hogy életem legjobb dezodora. Van akinek beválik, nálam inkább egy nem, mint egy igen. Ne öregedjek meg, ha ennyi mindenben találok kivetnivalót, ugye?

Adidas Fruit rhytm EDT
Még egy üvegcse, aminek a végére értem, ez az, ezt már szeretem, ilyenkor örül a szívem, hogy egy újabb parfümöt tudok végre venni helyette. A megrögzött parfümmániás lány sorait olvashatták. 
Szerettem, de újra nem veszem már, mert másfajta illatok után koslatok egy ideje. Legyen az elegánsabb,vagy egy új márka illata. Jó gyümölcsös volt, az akkori ízlésemnek tökéletesen megfelelt, de hogy is mondjam...a 3 évvel ezelőtti énemhez már nem hasonlítok, és csak ez az, ami miatt nem veszem újra. Aki szereti a gyümölcsös illatokat, az kivetnivalót nem talál benne, én jó szívvel ajánlom, mert tartós volt.

Avon Advance Techniques Supreme Oils Luxus hatású kettős hajspray
Elfogyott, újravettem, nem kombináltam túl. Szerethető darab, bár fejtetőre azért ne fújjatok belőle semmit, vagy csak 1-2-t, mert én elővigyázatlan voltam, és a gyors zsírosodás hálásan mutatta meg magát az idő előtti hajmosásért könyörögve. A hajvégeim mintha nem lennének annyira töredezettek, de ez lehet hogy annak is köszönhető, hogy az utóbbi időben egész jó balzsamokat fogtam ki. A blogon bővebben volt teszt erről a hajápolóról, az első darabot tesztelésre kaptam, az utánpótlásról viszont magam gondoskodtam. ;)


Vichy Dercos Neogenic sampon
Kisebb kakukktojás itt, mert ő szerintem már májusban elfogyott, ha nem előbb. Egész jó szolgálatot tett, a hajszálaim megvastagodtak igencsak, viszont az alkoholtartalma aggasztó. Kicsit hiányzik, de a 4 ezer forintos ára nem az a kategória, amit szívesen kiadok samponra hosszabb távon egy diákra szabott büdzséből. Rendes felnőtt keresetből viszont áldoznék rá, és remélem áldozhatok is később. Itt már írtam róla a blogon >>>

Rimmel Lasting Finish 25H Powder Foundation
Újravettem a Glamour napokon, pont ki is ürült előtte, úgyhogy a csillagok szerencsések álltak aznap, jobban nem is lehetett volna időzíteni. Egészen jól teljesít, hosszabb távon is jó használni, egyedül a mennyiséggel van a gondom még mindig. Sajnos az árhoz képest kevés termék kapott benne helyet, így egy extra nagy kiszerelésért könyörgöm a jövőben.:) Hosszabban már őt is kiveséztem a blogon, ha van kedvetek, vagy időtök, akkor lessétek meg!>>>

Most tartok ott, hogy még egy hasonló adaggal jövök, és akkor tényleg elfogynak az elfogyottakról szóló bejegyzések, bár szerintem addigra megint összegyűlik a következő adag, úgyhogy összegezve a sorsotokat: nem, nem menekültök meg egy giga elfogyottak bejegyzéstől, előbb-utóbb kénytelen leszek bevezetni, ha utol akarom érni magam. ;)

 Végül, de nem utolsósorban, Nálatok mi fogyott? :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem a lila Adidas a nagy kedvenc - kicsit hasonlít a DKNY Be delicious! parfümre, amit a csillagászati ára miatt mindig fájó szívvel hagyok ott a boltban.
    Sampont elég ritkán használok, egy hajdiagnosztika alkalmával ugyanis ajánlottak egy fejbőr tisztítót, ami mesés. Előtte egy héten volt, hogy három-négy alkalommal mostam hajat, a fejbőrtisztító hatására ez kettőre csökkent. Az ára kicsit borsos 3500 Ft. egy flakon, de 2,5-3 hónapig használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De durva, nem tudtam hogy létezik külön fejtisztító. Inkább csak gyengédebb samponokról vagy szárazsamponokról olvastam, de hogy kiemelten fejbőrtisztító legyen, ez annyira új, és különlegesnek hangzik. Gondolom ugyanúgy kell használni, mint egy sampont. Az ára tényleg jó borsos, de ha úgy érzed hogy használ, akkor nem szabad engedni belőle, sőt inkább ragaszkodj hozzá nyugodtan. Nálam a hajmosás az heti 2, szerintem az pont jó, se nem sok, se nem kevés. Viszont a heti 4, az már tényleg sok, ráadásul nagyon meg is viseli a hajat, ha nem is most 20-30 évesen, de 40 körül már meglátszik a haj állapotán úgy vagyok vele.
      Hú, én a zöld Adidas-t lestem ki még anno, de inkább más márkák felé fordultam pár év elteltével, pedig biztosan nem rosszak a parfümjeik, csak már a kicsivel különlegesebb illatok után kutatok, vagy benőtt a fejem lágya és leszokok az EDT-ről, és EDP-re váltok totálisan, aminek hajlandó vagyok megfizetni az anyagi vonzatát, még ha kell is rá spórolnom.

      Törlés
    2. Én sem tudtam róla, ameddig nem volt ezen a hajdiagnosztikán. Alapvetően az volt a problémám, hogy hajmosás utáni második napon annyira viszketett a fejem, hogy nem bírtam megmaradni, és véresre tudtam volna kaparni, ezért állandóan hajat mostam.
      Végül beültem egy ingyenes diagnosztikára, és ott javasolta a hölgy, hogy próbáljam meg ezt a tisztítót: http://kremmania.hu/kremek/vital-erbum-detergente-active
      A Herbária honlapján azt írják, hogy "Megtisztítja a fejbőrt a zsírtól, korpától és a rárakódott szennyeződéstől, ezáltal ideális környezetet biztosít a növekvő hajszálaknak. Csökkenti a fejbőr viszketését és megnyugtatja az irritált fejbőrt." és ez tényleg így van, nem jól megkomponált marketing szöveg. Nyilván nem takarít ki helyettem, de a fejbőrömet szépen megnyugtatja. Azóta érdekes módon, ha két egymást követő alkalommal használok sampont, megint viszketek. Szóval általában minden második mosásnál használom ezt a tisztítót.
      Vizes hajra kell tenni, közvetlenül a fejbőrre, és körkörös mozdulatokkal átmasszírozni a fejbőrt. Nem habzik úgy, és annyira, mint egy sampon, de nem is kell. A hajhosszra egyáltalán nem teszek belőle.
      Nekem megéri ezt a pénzt a nyugodt fejbőr :]

      Ha megtalálnám a tökéletesen hozzám passzoló EDP-t, én is azt használnám :]

      Törlés
  2. Az Adidastól a Happy Game türkíz volt a kedvencem, viszont egy ideje nem találom sehol.:((
    Egyszerűen imádom azt az illatot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan váltogatják őket szerintem, azóta lehet ez a Fruit Rhytm is eltűnt, csak más néven, kisebb-nagyobb módosításokkal kerül forgalomba...Vagy csak kell az újítás mindig és váltogatják a termékcsaládot De tök sajnálatos, hogy tényleg el-el tünedeznek ezek a jól megszokott dolgok. :S

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com