2015. december 20., vasárnap

Egyéb | Nyerj egy L'oréal Dual Stylers-t!

Sziasztok!

Még mielőtt elstartolnék pár bejegyzéssel év vége felé, gondoltam hogy teszek egy kis kitérőt, hogy mi folyik a blog Facebook oldalán.

Nem akartam titkolózni és titeket sem kirekeszteni ebből a dologból, arra jutottam pár napnyi gondolkodás után, jobb ha szólok róla a blogon, hogy játék van,ugyan csak a közösségi felület egyik oldalán. Igaz, karácsonyra így nem érne tulajhoz a csomag, de Szilveszterig talán még odatalálhat a postás a nyertes küszöbéhez/posta ládájához. A nyeremény egy Dual Stylers hajformázó és szerintem sokan ismerhetitek már őket, nekem a göndör hajra való van meg, meg kell hogy mondjam egészen jól sikerült találmánynak tartom- csak tudni kell ésszel használni. 

A feltételek olvashatóak a képen, és a blog Fb oldalán tudtok a termékért játszani! :)


Link: https://www.facebook.com/szepsegcsakneked/ 

Szóval, ha Ti is részt vennétek a dologban, akkor várlak Titeket szeretettel a blog fb-oldalán, nem harapok én sem, és a többiek se hiszem. 
Utólag viszont nem szeretném visszahallani, hogy jaj de gonosz voltam, mert nem szóltam a játékról, és itt dugdosom előletek (Volt már rá példa a blogos játéknál anno, bevallom, nem volt felhőtlen az örömöm). 
A lehetőség adott, december 25-ig lehet játszani bátran! :) 

Addig is jó karácsonyi készülődést Nektek! Nálam végre egy kicsit nyugodtabb lesz ez az időszak és nem vizsgáról rohanva esek haza az ünnepi asztalhoz, mint eddig! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com